Ruffryder16
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 13%
nee andere kant van de brug

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee andere kant van de brug

Killy succes maar onthoud dat het geen sprint is maar een marathon, je komt nogal hyper over, en mijn ervaring is dat dat soort mensen (ik zeg niet jij) heel enthousiast beginnen maar ook net zo snel weer stoppen. De kilo's moeten er nu bij jou aanvliegen maar over een tijdje sta je stil en dan moet je mans genoeg zijn om door te gaan. Ik hoop dat het je lukt. Gr.
.plus dat bij vijf keer trainen op Killy's niveau, je de laatste training never nooit met een intensiteit van 100% kunt doen - goed voor je progressie is het niet.je snapt het punt niet. 5 dagen direct ACHTER elkaar trainen is niet verstandig, je centrale zenuwstelsel moet ook herstellen van zware trainingen.
zou er niet voor kiezen vaker dan 2 keer achter elkaar te trainen zonder een rustdag
succes anyway![]()
!Oke lekker eigenwijs door blijven trainen dan maar. Ook in wedstrijdshape proberen te komen met deze 'massa' is belachelijk. Maargoed, doe wat je niet laten kunt!
Zo, maar eens even een abo'tje nemen dacht ik.
En natuurlijk commentaar leveren, want omdat ik zelf zo weinig train heb ik des te meer commentaar op een ander zijn trainingen.
Je bent 17 jaar, en moet in eerste instantie eens flink massa gaan pakken.
Opmerkingen als: ik wil meer massa hier of daar moet je helemaal nog niet maken.
Jij moet overal nog massa pakken!
Compounds en basis oefeningen dus.
Een degelijke 4 dagen split is hiervoor heel geschikt.
Je mag best nog een 5de dag gaan hoor.
Maar dan doe je maar wat extra kuiten en onderarmen enzo!
Doe wat vele (inmiddels) profs voor jou hebben gedaan, en stick to the basics.
Train niet te lang, dus probeer te richten op een uurtje per training, e.v.t. uitlopend naar 1,5 uur, maar voorkom die ellenlange trainingen waar je veel te veel aandacht besteed aan dingen die er niet toe doen.
Als je meer details wilt, laat je het maar weten.
Succes man!