XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Killy succes maar onthoud dat het geen sprint is maar een marathon, je komt nogal hyper over, en mijn ervaring is dat dat soort mensen (ik zeg niet jij) heel enthousiast beginnen maar ook net zo snel weer stoppen. De kilo's moeten er nu bij jou aanvliegen maar over een tijdje sta je stil en dan moet je mans genoeg zijn om door te gaan. Ik hoop dat het je lukt. Gr.

Flex is voor de ervaring en de leer weg, denk dat ik hier veel van kan leren. Die 12 weken cutten gaan denk niet mijn progressie erg vertragen, helemaal niet als leer wat ik hoop te leren :).

Heb nu het geld er voor en ben ook niet van plan vanaf nu die hard weedstrijden te gaan doen. Gewoon proberen zo goed mogelijk op flex te staan en daarna door knallen naar een top plaats bij de C klassen.

nee zag de naam aad , en zuidlanders voorbijkomen dus dacht maybe spijkenisse voorderest herken ik je nergens van wel grappig dat je zo dichtbij zit.:p

5dagen achter elkaar trainen?
Lijkt mij niet verstandig voor een ectomorph die nog volop bezig is met massa aanzetten.
Waarom niet:
ma/di trainen
wo: off
do/vrij trainen
za/zo: off

Heb ik al zo'n 6 maanden gedaan, dus wil er een schepje bij doen, trek ik het niet dan kan ik altijd nog terug stappen.
4 dagen heeft me altijd goed bevallen, dus als 5 niet bevalt geen probleem.

je snapt het punt niet. 5 dagen direct ACHTER elkaar trainen is niet verstandig, je centrale zenuwstelsel moet ook herstellen van zware trainingen.
zou er niet voor kiezen vaker dan 2 keer achter elkaar te trainen zonder een rustdag

succes anyway ;)

je snapt het punt niet. 5 dagen direct ACHTER elkaar trainen is niet verstandig, je centrale zenuwstelsel moet ook herstellen van zware trainingen.
zou er niet voor kiezen vaker dan 2 keer achter elkaar te trainen zonder een rustdag

succes anyway ;)
plus dat bij vijf keer trainen op Killy's niveau, je de laatste training never nooit met een intensiteit van 100% kunt doen - goed voor je progressie is het niet.

daarnaast ben je ecto to the bone, dus als jij wilt gainen kun je beter 4 dagen trainen, zodat je meer dagen vrij hebt om flink te vreten

Zal het geen verschil maken dat ik voor ik met bbing begon ook een tijd semi-top sport heb bedreven? (Basketbal 4x in de week rayon 1 klassen) zo ben ik uiteindelijk ook bij de krachtsport terecht gekomen.

+ eten is voor mij geen probleem, heb er weinig moeite mee om mijn kcal te halen (4700 trainings dagen en 4300 op rust dagen).
Eten is voor mij het probleem niet zo. Maar ik zal het in overweging brengen + even overleggen met mijn begeleiding.

Het is gewoon teveel, daar hoef je niet voor te overleggen met je begeleiding.

ik heb jaren topsport bedreven (in die periode minimaal 1 training p/d, buiten de wedstrijden in het weekend om) en ben een meso...Maar als ik nu terug kijk naar m'n KT geschiedenis en dan met name naar de periodes waarin ik 5 a 6 keer trainde, dan was dit nooit bevorderend voor m'n gains. Wel prima tijdens het cutten als je workouts van 40 min doet ofzo, maar een tiental kilo's erop plakken (wat jij moet doen) is een ander verhaal

lol killy, je wilt flex cup doen? for real:roflol::roflol:?

Oke jongens zo is het wel weer genoeg, ik ben serieus met deze sport bezig en moet nog erg veel leren, ik denk dat flex cup een geweldige leerschool zal worden mede het feit dat ik met wat echte wedstrijd atleten ga trainen.

Ik sta open voor tips/opmerkingen maar hoef geen geflame, wil deze logg graag enigsinds serieus houden.
Er word al genoeg getrolled en geflamed op dbb.

Ik ga toch de 5 day split uit proberen, als het niet bevalt of toch weer afgeraden word door mijn begeleiders ga ik weer lekker 4 dagen trainen.

Bedankt voor alle opbouwende kritiek, meer opmerkingen is altijd welcome, al is het laatste woord toch wel aan de mensen die ik meest vertrouw.

Maar niet in herhaling vallen please over hoe stom het wel niet is.

Oke lekker eigenwijs door blijven trainen dan maar. Ook in wedstrijdshape proberen te komen met deze 'massa' is belachelijk. Maargoed, doe wat je niet laten kunt!

:hello::wave:, ik wist niet dat je voor het podium ging???
Goed man

Oke lekker eigenwijs door blijven trainen dan maar. Ook in wedstrijdshape proberen te komen met deze 'massa' is belachelijk. Maargoed, doe wat je niet laten kunt!

Als ik een paar weekjes 5 day doe zal ik niet gelijk uit elkaar vallen hoor.
Maar blijkbaar moet ik dus eerst maar eens op mijn 17de flink aan de spuit, want ik stop toch al met trainen volgens jou binnen een jaar en voordat ik op een wedstrijd shape ben voor jou lijk ik op cutler volgens mij.

Zo, maar eens even een abo'tje nemen dacht ik. ;)

En natuurlijk commentaar leveren, want omdat ik zelf zo weinig train heb ik des te meer commentaar op een ander zijn trainingen. :D

Je bent 17 jaar, en moet in eerste instantie eens flink massa gaan pakken.
Opmerkingen als: ik wil meer massa hier of daar moet je helemaal nog niet maken.
Jij moet overal nog massa pakken!
Compounds en basis oefeningen dus.
Een degelijke 4 dagen split is hiervoor heel geschikt.
Je mag best nog een 5de dag gaan hoor. ;)
Maar dan doe je maar wat extra kuiten en onderarmen enzo!

Doe wat vele (inmiddels) profs voor jou hebben gedaan, en stick to the basics.
Train niet te lang, dus probeer te richten op een uurtje per training, e.v.t. uitlopend naar 1,5 uur, maar voorkom die ellenlange trainingen waar je veel te veel aandacht besteed aan dingen die er niet toe doen.

Als je meer details wilt, laat je het maar weten.

Succes man!

+1 wat hummer zegt:bow2:

Terug
Naar boven