MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

dushi

Ik snap best dat je het podium op wilt maar je bent nog veelste mager. Me
Broertje van 18 die nooit in aanraking met bodybuilding is aangekomen en ziet er uit als jou. Dan kan hij misschien ook 'ff' een wedstrijde draaien. En ervaring is bs je moet gewoon met een fatsoenlijk fysiek het podium op.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap best dat je het podium op wilt maar je bent nog veelste mager. Me
Broertje van 18 die nooit in aanraking met bodybuilding is aangekomen en ziet er uit als jou. Dan kan hij misschien ook 'ff' een wedstrijde draaien. En ervaring is bs je moet gewoon met een fatsoenlijk fysiek het podium op.

Mag ik vragen of jij wel eens zelf op het podium hebt gestaan?
Merk namelijk zobeetje iedereen die wedstrijden heeft gedraaid heel positief reageert.
Misschien kan dit te maken hebben met een vertekend 'wedstrijd' niveau.
Toen ik bij het nk van schiedam ging kijken was het ook even wennen.
Alleen de hoogste klasse (100kg+) voldeden aan mijn idee van bbers, al kan je moeilijk zeggen dat alles en iedereen daar onder dat niet was.

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het niks voorsteld en dat ik een echt wedstrijd klaar (klasse C en hoger) wedstrijd fysiek heb.

Flexcup is een D klasse toernooi dat speciaal voor de beginners is opgezet, niet voor alle massa monsters en buffels.
Dus ik denk dat ik hier wat van kan leren punt uit.

Ik doe mee aan een D wedstrijd en hoef hier niet over te discussiëren

Mag ik vragen of jij wel eens zelf op het podium hebt gestaan?
Merk namelijk zobeetje iedereen die wedstrijden heeft gedraaid heel positief reageert.
Misschien kan dit te maken hebben met een vertekend 'wedstrijd' niveau.
Toen ik bij het nk van schiedam ging kijken was het ook even wennen.
Alleen de hoogste klasse (100kg+) voldeden aan mijn idee van bbers, al kan je moeilijk zeggen dat alles en iedereen daar onder dat niet was.

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het niks voorsteld en dat ik een echt wedstrijd klaar (klasse C en hoger) wedstrijd fysiek heb.

Flexcup is een D klasse toernooi dat speciaal voor de beginners is opgezet, niet voor alle massa monsters en buffels.
Dus ik denk dat ik hier wat van kan leren punt uit.

Ik doe mee aan een D wedstrijd en hoef hier niet over te discussiëren

Nee ik niet, wil ik ook niet. Maar heeft niks te maken met monsters of buffels je hebt NU helemaal het lichaam er niet voor.
Maargoed ik wens je echt veel succes.

had je nou al met fouad getraint?
hoop dat je hem kan bijhouden.

Nee ik niet, wil ik ook niet. Maar heeft niks te maken met monsters of buffels je hebt NU helemaal het lichaam er niet voor.
Maargoed ik wens je echt veel succes.
Ik denk dat Killy zich goed moet laten informeren door de mensen waarmee hij contact heeft, en een paar dagen van tevoren daar ook advies van moet krijgen of hij op 11 december werkelijk moet gaan staan. Goede begeleiding beschermt je tegen jezelf ;)
Ten eerste gaat hij tussen andere junioren staan, ten tweede in een D-klasse. Dat alleen al is een prima plaats om te beginnen.

had je nou al met fouad getraint?
hoop dat je hem kan bijhouden.

We zouden afspreken alleen zijn we allebij vergeten volgens mij :p
Zal hem vanavond nog even bellen kijken of we nog een keer zwaar kunnen gaan squaten en dlen :D

En bijhouden? Squat dat mietje er uit! (:()

Heb vandaag beetje raren ochtend, s'ochtends havermout melk en whey genomen, banaan er bij.
Toen inplaats van 10 uur om 11 uur mijn kwark met nootjes gepakt.

Probleem is alleen dat ik s'ochtends super veel honger krijg en als ik dan uurtje later eet krijg ik een maag die van streek is de hele dag :S
Meer mensen die hier last van hebben?

Vanavond borst (ga eens kijken hoeveel reps ik kan maken met 100kg decline bench) dus hou het updated.

Heb vandaag beetje raren ochtend, s'ochtends havermout melk en whey genomen, banaan er bij.
Toen inplaats van 10 uur om 11 uur mijn kwark met nootjes gepakt.

Probleem is alleen dat ik s'ochtends super veel honger krijg en als ik dan uurtje later eet krijg ik een maag die van streek is de hele dag :S
Meer mensen die hier last van hebben?

Vanavond borst (ga eens kijken hoeveel reps ik kan maken met 100kg decline bench) dus hou het updated.

nee heb ik niet, is een ouwemannenkwaal denk ik...:)

Trainen met Fouad = cool.
Staat goed op je cv in ieder geval. ;)

Ik ook wel redelijk. Waarom eet je dan ook later? :P

En je bent aan het bulken, toch? Dan hoor je al helemaal geen honger te hebben! Foei!

Ik ook wel redelijk. Waarom eet je dan ook later? :P

En je bent aan het bulken, toch? Dan hoor je al helemaal geen honger te hebben! Foei!
Ja ben aan het bulken, moet alleen wel wat meer gaan eten, heb het idee dat ik wat vet kwijt ben, al ben ik toch een kilo aangekomen.
Denk dat ik nu maar gewoon van 4300kcal op rustdag en 4700kcal op trainings dag naar 4500 rust en 5000 training.

Verdomme dat word vreten.
Duidelijk. Waar vind ik die Fouad? :eyebrow:
Hij deed toch iets op een boor platform ofzo?

Waarom verschillende hoeveelheden kcals op trainings- en rustdagen?
Ik heb altijd begrepen dat je die kcals nodig hebt voor herstel, en dus niet minder moet eten.

Waarom verschillende hoeveelheden kcals op trainings- en rustdagen?
Ik heb altijd begrepen dat je die kcals nodig hebt voor herstel, en dus niet minder moet eten.

Ik fiets veel, mijn werk en sportschool liggen allebij in andere stadjes.

Dus normaal fiets ik al 15km per dag, op een trainingsdag is dat + 10km.
Dus velen eten is vooral om mijn fietsen te compenseren.

Heb een nieuwe fiets gekocht omdat mijn oude kapot was getrapt.
€395 :O, verdomme meer dan ik neer leg voor wedstrijd prep bij mascha :p

Gelukkig krijg ik wss 100 euro van beide ouders (heerlijk gescheiden ouders) voor mijn verjaardag.

25mei word killy een grote jongen, ik wil graag als cadeau van dbb 20kg aan kwaliteits spier :D

Ik fiets veel, mijn werk en sportschool liggen allebij in andere stadjes.

Dus normaal fiets ik al 15km per dag, op een trainingsdag is dat + 10km.
Dus velen eten is vooral om mijn fietsen te compenseren.

Heb een nieuwe fiets gekocht omdat mijn oude kapot was getrapt.
€395 :O, verdomme meer dan ik neer leg voor wedstrijd prep bij mascha :p

Gelukkig krijg ik wss 100 euro van beide ouders (heerlijk gescheiden ouders) voor mijn verjaardag.

25mei word killy een grote jongen, ik wil graag als cadeau van dbb 20kg aan kwaliteits sperma :D

moet je betalen voor die wedstrijd prep?

Is geen reden om op niet-trainingsdagen minder te eten. Veel eten is niet erg.

moet je betalen voor die wedstrijd prep?

Ja, opzich niet veel.
Maar als je kijt hoeveel tijd daar in gaat steken (vooral laatste 12 weken).

Laatste paar weken ga ik iedere week naar haar gym en word mijn voedingconstant aangepast om zo weinig mogelijk massa te verliezen.
Posing training gaat ook een hoop tijd in zitten ect ect.
Opzich vind ik het ook niet gek aangezien ik voor haar niks oplever (ga geen pro wedstrijd draaien :p)

En heb opzich al gratis hulp gehad ect, maar ga wel proberen af te dingen natuurlijk.
(Nu maar hopen dat ze niet mee leest :p)

Is geen reden om op niet-trainingsdagen minder te eten. Veel eten is niet erg.

Ja zit wel wat in, maar mijn rust dagen is het weekend.
En in het weekend bevind ik mij in een soort winterslaap en doe helemaal niks, dus ookal herstel ik dan, is 5000 kcal dan niet teveel van het goeden?

Dat mag je aan je begeleiding vragen, ik denk zelf dat er geen verschil hoeft te zijn tussen trainingsdagen en rustdagen. Maar ik weet ook niet alles (en gelukkig maar!).

Terug
Naar boven