AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Als ik een paar weekjes 5 day doe zal ik niet gelijk uit elkaar vallen hoor.
Maar blijkbaar moet ik dus eerst maar eens op mijn 17de flink aan de spuit, want ik stop toch al met trainen volgens jou binnen een jaar en voordat ik op een wedstrijd shape ben voor jou lijk ik op cutler volgens mij.

Epic:roflol:.
Gozer, wees eens eerlijk. Je hebt gewoon nauwelijks massa en daarmee wil je een wedstrijd gaan draaien. Allemaal leuk en aardig voor de ervaring volgens jou, maar je kan veel beter eerst een paar jaartjes massa erop knallen. Als ik jou reacties lees denk jij dat je binnen een paar jaar er zo uit ziet als Cutler, dus waarom niet!:thumb:

bashen is idd niet nodig. Ik vind het juist gaaf dat je een wedstrijd gaat doen, want dat doen er niet veel.
Succes ermee

jo niet om te haten maar ik snap de reacties hier wel.
Je gaat onwijs hard van stapel omdat je zo enthousiast bent. Je praat over je begeilding en shit en met masha tieken, maar je bent nog een dikke ecto:P

je bent wel zeer gemotiveerd!

Gezien de mensen van wie je hulp krijgt komt dat wel goed! Sterker nog: als het in de eerste week van december nog 3x niks is dan is er niemand die je verplicht om WEL het podium op te gaan - lijkt me alleen maar relaxed om er zo in te staan...
Je bent iig gedreven genoeg.

Je gaat onwijs hard van stapel omdat je zo enthousiast bent. Je praat over je begeilding en shit en met masha tieken, maar je bent nog een dikke ecto:P

Je moet ERGENS beginnen, en de gemiddelde junioren klasse is ook een ecto-klasse, en go figure: is ook niet zo raar.
Zijn niet voor niks klasses bij tot 70kg ;)

• Topic Starter Topic Starter

Ofc had ik dit wel verwacht, maar ik vind het zo'n bullshit dat je gelijk ultra buff moet zijn om gemotiveerd te mogen zijn.
Ik heb volgens mij in zobeetje iedere post neer gezet dat ik nog een beginner ben en ik dit alleen doe om te leren (en ja ook omdat ik het leuk vind), word hier echt een beetje moe van :p

Dus laatste keer:
Ik ben een beginner,
Ik moet nog een hoop leren/gainen voordat ik echt competitief wedstrijden kan draaien, doe het nu voor de ervaring.

Dus zijn we er nu klaar mee? :p

De FlexCup is niet voor niks een beginner wedstrijd en de D klasse is speciaal voor de minder gevordere, daarna kan het alleen maar nog hogerop gaan imo.
Ben wel jelly dat je met zoveel mensen al contact hebt gehad.

De FlexCup is niet voor niks een beginner wedstrijd en de D klasse is speciaal voor de minder gevordere, daarna kan het alleen maar nog hogerop gaan imo.
Ben wel jelly dat je met zoveel mensen al contact hebt gehad.

Gewoon even brutaal zijn en ze benaderen, ergste wat kan gebeuren is dat ze zeggen nee :p.

Veel van die atleten hebben een beter ego dan de gemiddelde dbber en als ze zien dat je liefde hebt voor hun sport zijn ze meestal aardig.

Gewoon even brutaal zijn en ze benaderen, ergste wat kan gebeuren is dat ze zeggen nee :p.

Veel van die atleten hebben een beter ego dan de gemiddelde dbber en als ze zien dat je liefde hebt voor hun sport zijn ze meestal aardig.
hehe de grootste gozers zijn meestal de aardigste zodra ze zien dat je echt interesse hebt.:D

True, je moet zelf initiatief nemen zo heb ik ook op de FIBO met een aantal atleten een praatje gehouden.

OT: Tof dat weet wat je wilt en dan is deelnemen aan de FC, ik zelf heb het ook overwogen of ja mensen in me omgeving moedigde me aan maar ik heb doelen gesteld voordat ik aan wedstrijd plannen ga denken. Er gaan een hoop DBB'ers mee doen aan de FC dus ik ben zowiezo aanwezig om een en ander aan te moedigen.

Zoals ik zei het is een beginnerwedstrijd en niemand kan je jou verbieden om mee te doen, hoewel mee doen aan de DBB-contest ook al ervaring rijker is (voor mij afgelopen jaar dan, nu weet ik wat goed en fout heb gedaan etc.)
Iig succces met je voorberreiding en ik ben benieuwd hoeveel je massa je er nog op kunt plakken voordat je begint met cutten.

True, je moet zelf initiatief nemen zo heb ik ook op de FIBO met een aantal atleten een praatje gehouden..
Mag ook wel, ze krijgen daar dik voor betaald :p

Zoals ik zei het is een beginnerwedstrijd en niemand kan je jou verbieden om mee te doen, hoewel mee doen aan de DBB-contest ook al ervaring rijker is (voor mij afgelopen jaar dan, nu weet ik wat goed en fout heb gedaan etc.)
Iig succces met je voorberreiding en ik ben benieuwd hoeveel je massa je er nog op kunt plakken voordat je begint met cutten.
Ik hoop inderdaad dat ik er wat leuks van kan maken en ga in ieder geval mijn best doen!

Squat:
12x50
12x70
10x100
6x120
1x130 failed
8x110

Was echt pissed van 130, had hem makkelijk kunnen doen alleen had een slechte concentratie door een onzekere spotter (althans zo kwam hij over). Ging iets te snel naar benenden waardoor ik de spanning verloor en hem heb laten vallen op de safety bars.
Aan de ene kant jammer, maar dan heb ik dat ook weer een keer gehad zo'n fail.
ALs ik heavy ga moet ik echt een spotter hebben die mij wat zelfvertrouwen geeft, heb ik toch nog wel nodig.

Vreemd, zou denken dat wanneer je 6x120kg kan squaten, 1x130kg zeker zou moeten lukken in je eentje.

Verder niet luisteren naar mensen die lachen met je ambitie om op het podium te kruipen. Je hebt héél nette stats, en niet alleen voor een 17 jarige. Kan met de jaren alleen beteren.

Vreemd, zou denken dat wanneer je 6x120kg kan squaten, 1x130kg zeker zou moeten lukken in je eentje.

Verder niet luisteren naar mensen die lachen met je ambitie om op het podium te kruipen. Je hebt héél nette stats, en niet alleen voor een 17 jarige. Kan met de jaren alleen beteren.

Ja, low reps squaten is toch weer net eff wat anders, maar het was puur een kwestie van angst tussen de oren.
Spotter achter mij was niet echt heel ervaren en vroeg nog net voor ik wou zakken "weet je het wel zeker".

Hahaha denk dat ik daar brak en te snel zakte zodat de spanning van mijn core ging, woensdag ga ik hem gewoon 6x doen met een goede spotter die mij aanmoedigt :D

klopt! ik ben heel aardig tegen jongetjes:)

OT; ontdek deze topic nu pas, ga het volgen.. succes!

Nu weet ik waarom je kracht verliest!
Je bent geen pedofiel, maar je hebt een te hoog oestrogeen level.

Vandaar die moedergevoelens! :p

Sorry, heb woensdag geen tijd om te spotten bij je.
:kiss:

Sorry, heb woensdag geen tijd om te spotten bij je.
:kiss:

:(

Vandaag met barry van de dbb contest getraind, rug en triceps.
Niet echt fan van zijn manier van trainen maar wel eens lekker voor de afwisseling .
Zit nu op kosten van de kpn bellers lekker te eten en krijg zo eerste presentatie.

Training zal ik later posten

ga ik volgen

succes!

Thnx :) hoe meer volgers hoe beter.

Terug
Naar boven