AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Ik ben heel benieuwd hoe je er over 2 jaar bij staat.. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.042
Nieuwe martelwerktuigen zijn binnen voor het afmatten van mijn judoka'tjes

Kan de resistance bands natuurlijk zelf ook gebruiken bij oefeningen en de tubes voor oppompen bij flex.cup. Toch heb ik ze voornamelijk gehaald voor de vechtsporters omdat je er wat geweldige kracht en uithoudingsvermogen mee kan trainen :D

uploadfromtaptalk1344503765105.jpg

die bands zijn wel erg (te) sterk voor bench etc

Voor bench moet je de dunste hebben.
Ik neem aan dat je bij fitness-seller hebt besteld, dan zijn dat de rode. Als je die onder aan een dumbbell door bevestigt aan een halter geeft het al 35kg topspanning ofzo (totaal).

• #6.046
Voor bench moet je de dunste hebben.
Ik neem aan dat je bij fitness-seller hebt besteld, dan zijn dat de rode. Als je die onder aan een dumbbell door bevestigt aan een halter geeft het al 35kg topspanning ofzo (totaal).

Zijn die rode al zo zwaar? Dan zal ik die er ook maar even bij bestellen.

Ligt eraan hoe je ze bevestigt, maar voor bench kan je het op verschillende manieren doen. Als je hem soort van dubbelvouwt onder een dumbbell of iets anders geven ze ongeveer 35kg.
Je kan ook zo'n groene band achter je rug langs doen, dat is ook wel te doen, maar iets minder praktisch.

• #6.048
Ligt eraan hoe je ze bevestigt, maar voor bench kan je het op verschillende manieren doen. Als je hem soort van dubbelvouwt onder een dumbbell of iets anders geven ze ongeveer 35kg.
Je kan ook zo'n groene band achter je rug langs doen, dat is ook wel te doen, maar iets minder praktisch.

Bedoel je met een lus om het handvat?

nee gewoon zo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stel die diabolo is de dumbbell en het touwtje de band. Dan doe je het zo en de bovenkanten van de bands over de halter.

• #6.050
JA hoor Killy, jij wel. ;)

• #6.054
Creatief met rubber!

If you know what I mean ;)

uploadfromtaptalk1344518890731.jpg

• #6.056
Voelt erg lekker moet ik zeggen, de extra instabiliteit zorgt ook gelijk voor lekkere focus.

Had even paar test setjes gedaan en dan toch een flinke pomp :D

• #6.057
Net eerste judoka langs gehad om te spelen met de bandjes

Circuit 1
4 sets
Pullups paused onderin
10xbw

Dips
10xbw

Single arm blauw band row
5x per arm, explosief

Single arm groene band chest press
5x per arm

Squat + military press
8x30kg

Circuit 2 (set 2 op film, dus ik upload ik vanavond)
3 sets

Hanging leg raises, met voeten stang aanraken.
10x

Horizontal pullups
8x

Pushups
10x

Box jumps (vrij hoog voor zijn doen)
10x

Viel me een beetje tegen, maar hij komt net van 3 weken van vakantie af dus vergeef het hem.
Hij had maandag nog wel even 5x120 gedrukt vrij explosief dus kracht zit er nog wel in.

Krijg je betaald daarvoor?

• #6.059

Jup, ik vraag niet veel aangezien ik natuurlijk nog weinig ervaring heb.
Doe het vooral voor praktijk ervaring en probeer zoveel mogelijk kennis uit mijn opleiding toe te passen.

Ook is het een goede stok achter de deur om me te dwingen te blijven lezen over de sport.

Mooi dat je sport en werk zo kunt combineren man!
Hoe ben je ooit bij deze mensen gekomen?

Terug
Naar boven