Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

hahahah :D

Gaan trouwens wat aanpassingen gemaakt worden in het regime om alles er uit te halen de laatste weken.

Ga een 4 day split volgen met voornaamste verandering dat er een 2de benen dag bij komt, omdat ik hier bij mijn vorige coach ook erg lekker op reageerde.
Dit in combinatie met periodiseren met rep ranges voor optimale spier activatie en hormoon aanmaak (toevallig in de trein naar ibo een heel stuk over in de flex gelezen over het belang hiervan voor naturel bodybuilders. Toevallig kwam ibo er toen ook zelf mee)

Dus iedere week de spiertjes zich weer rot laten schrikken.

Ook voeding gaat nu super strikt worden, even clean bulken to the max.

Al met al loop ik meer dan ooit over van de motivatie en wil ik iedere dag laten tellen zo dicht op de flex cup. Alles of niets :D

Natuurlijk ga ik uitgebreid verslag doen van mijn wedstrijd prep.
Misschien leuk om daar een speciale log voor te maken? Maakt het wat makkelijker om door te spitten voor jullie.

Ook ga ik nu mijn hele leven plannen, ik heb een zwaar school jaar in zicht en moet ondanks mijn wedstrijd ook toppen op school.

Ik zit er natuurlijk niet om een matige fysiotherapeut te worden, maar een hele goede te worden.

Zo gedisciplineerd als ik ben met bodybuilding, zo ongedisciplineerd ben ik met mijn studie.
Dus om mezelf te dwingen om mijn best te doen heb ik besloten om mijn opleiding voor de volle 100% boven mijn sport te zetten.
Zo dwing ik mezelf om daar ook te knallen, anders zou het ten kosten gaan van mijn wedstrijd voorbereiding.

Misschien een beetje kinderachtig om mezelf zo 'voor de gek te houden', maar ik heb nou eenmaal erg veel moeite om me aan het leren te zetten.
Dus dan maar zo :p

goed idee killy, vergeet nooit dat school op de 1e plek komt :)
bb is bijzaak, hoe vervelend het ook klinkt
ik had vorig semester (net voor de vakantie) nog 5 herkansingen (!) die ik moest halen.. dan ga je echt niet meer lekker kunnen trainen vanwege de druk. uiteindelijk heb ik ze allemaal afgerond, met gemiddeld een 7 :P

Werd om 3u wakker omdat ik moest plassen en had ook honger... Dus ben 30 minuten gaan joggen buiten nadat ik een shake op had :D

Had al 3 weken geen cardio gedaan en had er wel even in zin... Helemaal kapot.gezweet maar wel beter nu het overdag zo warm is.

Benen pic na het joggen
Waarom ga je om 3u 's nachts lopen man? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.024
Waarom ga je om 3u 's nachts lopen man? :roflol:

Lopen? Joggen jongen!
Verbaasde me over mijn conditie :eek:

Gewoon 30 min op goed tempo kunnen rennen zonder te stoppen, aangezien ik nooit cardio doe verbaasde me dat wel.

Niet zo goed als in mijn defensie tijd, maar het zit er nog steeds zonder training.

Lopen? Joggen jongen!
Verbaasde me over mijn conditie :eek:

Gewoon 30 min op goed tempo kunnen rennen zonder te stoppen, aangezien ik nooit cardio doe verbaasde me dat wel.

Niet zo goed als in mijn defensie tijd, maar het zit er nog steeds zonder training.
Maar waarom om 3u 's nachts?? Doe het toch gewoon als je net wakker bent?

Loop je op hartslag? Of loop je gewoon tot je net niet buiten adem bent?

Van rennen krijg je dunnere benen Killy. Of is het de bedoeling dat ze nog dunner worden :)

Van rennen krijg je dunnere benen Killy. Of is het de bedoeling dat ze nog dunner worden :)
tumblr_m0uupiOuKD1qzmz70.gif

• #6.028

In de flex stond van niet als je het onder de 45-60 minuten hield, ben pakulski zei laatst in een vid ook vrij intensieve cardio toe te passen (o.a. Joggen)

In de flex stond van niet als je het onder de 45-60 minuten hield, ben pakulski zei laatst in een vid ook vrij intensieve cardio toe te passen (o.a. Joggen)

Ik zou het risico niet nemen! En in deze fase zou ik er nog helemaal niet aan denken. Tenzij je sprintjes wilt gaan trekken op het podium :D

Valt wel mee 30min, is geen marathon ofzo waar je kilo's mee verliest.
Maar als je het toch hebt over hormoon aanmaak bij naturals etc, dan is het 1: niet zo verstandig om je slaap zo lang te onderbreken, beter laat je GH en test pieken tijdens je slaap en 2: zoek eens naar de beste cardio manier voor test aanmaak, sowieso onder het halfuur houden en intervallen doen, sprintje trekken, beetje rustig, weer eens vol sprinten enz.

Hoezo andere coach?

Dat midden in de nacht op staan voor cardio vind ik echt pure onzin. Daarbij, 2 keer in de week zwaar benen is zonder ondersteuning recept voor disaster. Zeker als je all out gaat. Je denkt nu toch niet dat je nu nog echt der mate veel verschil kan tot aan december. Grootste fout die je nu kan maken is jezelf over de klink werken met achterlijke cardio en trainingen die nergens op slaan. Beter hou je je hoofd bij the big picture.

• #6.033
Dit was de eerste keer dat ik cardio doe in de afgelopen 2-3 maanden ofzo?
Dus jullie hoeven je geen zorgen te maken over dat ik vanaf nu ineens marathonloop er in ga brengen :p

Ik kon gewoon echt niet slapen en voelde me niet lekker, dus wou gewoon even naar buiten.

Het is niet zo dat hij er zijn wekker voor had gezet eh jongens. ;)
Killy is gewoon niet zo slim soms.
You can't serve two masters.
En jij hebt alle massa nodig die je kan pakken.
Dus joggen naar de wc is ok, maar niet verder man! :D
Succes!

• #6.035
Het is niet zo dat hij er zijn wekker voor had gezet eh jongens. ;)
Killy is gewoon niet zo slim soms.
You can't serve two masters.
En jij hebt alle massa nodig die je kan pakken.
Dus joggen naar de wc is ok, maar niet verder man! :D
Succes!

Hummertje :D

En niet lopen, maar hooguit wat fietsen met dat magere lichaampje van je. ;)

ipv dat jullie allemaal zeiken op killy, geef m gewoon wat te eten :)
is ie in no time buff

Maarten! Waarom 2 verschillende sokken? Sowieso sokken aanhouden bij zo'n foto is lelijk ;) Maarre je begint de definitie wel goed te zien! (Ja jaloers :P) Maar je benen zijn nog wel wat smal in verhouding tot je bovenlichaam. Maar komt wel... hard doortrainen :)

• #6.039
Maarten! Waarom 2 verschillende sokken? Sowieso sokken aanhouden bij zo'n foto is lelijk ;) Maarre je begint de definitie wel goed te zien! (Ja jaloers :P) Maar je benen zijn nog wel wat smal in verhouding tot je bovenlichaam. Maar komt wel... hard doortrainen :)

Toen ik ze aantrok was het donker en zag ik niet goed het verschil tussen de kleuren.
Eigenlijk is het gewoon weer een teken dat mannen niet op zichzelf moeten wonen zonder vrouw :p

En wat de benen betreft heb je een keer meegedaan, dus je weet hoe zwaar ik ze pak.
Ik hoop dat 2x per week verandering zal brengen.

Ja je traint heel erg zwaar als je altijd traint zoals die keer dat ik erbij was ;) Een ding is zeker en dat is dat je erg goed bezig bent :D Ben heel benieuwd hoe je er tijdens de wedstrijd bij staat!

Terug
Naar boven