Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan trouwens wat aanpassingen gemaakt worden in het regime om alles er uit te halen de laatste weken.
Ga een 4 day split volgen met voornaamste verandering dat er een 2de benen dag bij komt, omdat ik hier bij mijn vorige coach ook erg lekker op reageerde.
Dit in combinatie met periodiseren met rep ranges voor optimale spier activatie en hormoon aanmaak (toevallig in de trein naar ibo een heel stuk over in de flex gelezen over het belang hiervan voor naturel bodybuilders. Toevallig kwam ibo er toen ook zelf mee)
Dus iedere week de spiertjes zich weer rot laten schrikken.
Ook voeding gaat nu super strikt worden, even clean bulken to the max.
Al met al loop ik meer dan ooit over van de motivatie en wil ik iedere dag laten tellen zo dicht op de flex cup. Alles of niets
Natuurlijk ga ik uitgebreid verslag doen van mijn wedstrijd prep.
Misschien leuk om daar een speciale log voor te maken? Maakt het wat makkelijker om door te spitten voor jullie.
Ook ga ik nu mijn hele leven plannen, ik heb een zwaar school jaar in zicht en moet ondanks mijn wedstrijd ook toppen op school.
Ik zit er natuurlijk niet om een matige fysiotherapeut te worden, maar een hele goede te worden.
Zo gedisciplineerd als ik ben met bodybuilding, zo ongedisciplineerd ben ik met mijn studie.
Dus om mezelf te dwingen om mijn best te doen heb ik besloten om mijn opleiding voor de volle 100% boven mijn sport te zetten.
Zo dwing ik mezelf om daar ook te knallen, anders zou het ten kosten gaan van mijn wedstrijd voorbereiding.
Misschien een beetje kinderachtig om mezelf zo 'voor de gek te houden', maar ik heb nou eenmaal erg veel moeite om me aan het leren te zetten.
Dus dan maar zo![]()

Waarom ga je om 3u 's nachts lopen man?Werd om 3u wakker omdat ik moest plassen en had ook honger... Dus ben 30 minuten gaan joggen buiten nadat ik een shake op had
Had al 3 weken geen cardio gedaan en had er wel even in zin... Helemaal kapot.gezweet maar wel beter nu het overdag zo warm is.
Benen pic na het joggen

Maar waarom om 3u 's nachts?? Doe het toch gewoon als je net wakker bent?Lopen? Joggen jongen!
Verbaasde me over mijn conditie
Gewoon 30 min op goed tempo kunnen rennen zonder te stoppen, aangezien ik nooit cardio doe verbaasde me dat wel.
Niet zo goed als in mijn defensie tijd, maar het zit er nog steeds zonder training.
Van rennen krijg je dunnere benen Killy. Of is het de bedoeling dat ze nog dunner worden![]()
Van rennen krijg je dunnere benen Killy. Of is het de bedoeling dat ze nog dunner worden![]()
In de flex stond van niet als je het onder de 45-60 minuten hield, ben pakulski zei laatst in een vid ook vrij intensieve cardio toe te passen (o.a. Joggen)

Het is niet zo dat hij er zijn wekker voor had gezet eh jongens.
Killy is gewoon niet zo slim soms.
You can't serve two masters.
En jij hebt alle massa nodig die je kan pakken.
Dus joggen naar de wc is ok, maar niet verder man!
Succes!

Maarten! Waarom 2 verschillende sokken? Sowieso sokken aanhouden bij zo'n foto is lelijkMaarre je begint de definitie wel goed te zien! (Ja jaloers
) Maar je benen zijn nog wel wat smal in verhouding tot je bovenlichaam. Maar komt wel... hard doortrainen
![]()