XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.002
o god, ik vind het zo zonde als ik hem niks zie doen in de sportschool steeds als je weet dat dat mr junior curacao is volgens zn zus

Ja had wedstrijd pics gezien van hem :eek: echt ziek.

Alleen die gast heeft het iq van een pinda en een zak zand heeft meer motivatie in het leven :p

En dan sta je nu in de f4f met 4 kg db tricep extensions te doen

• #6.004
Vader van een vriend van me heeft vroeger ook nooit nagekuurd.. Hij zei dat dat allemaal onzin is en je er zelf wel uitkomt. Gewoon positief in het leven blijven staan. Hij is nu 45 sport nog dagelijks, super jong ziet hij eruit en is al jaren van de aas af.. Maar hoe lang die nog gezond blijft? Geen idee

Lol@ mensen die ''genetics blabla'' schreeuwen :roflol:

• #6.008
Lol@ mensen die ''genetics blabla'' schreeuwen :roflol:

Die jongen eet alleen maar rookworst en whey (kwam vaak bij hem thuis, in zijn koelkast lagen dan 10-20 rookworsten).
Hij traint zijn benen niet want 'Ik woon 6 verdiepingen hoog swa, die trap is mijn benen training) en zijn benen zijn nog mega

Hij traint met dumbbells van 8kg en heeft 50cm+ armen... Het is bizar bij die gozer :p

Had.hem trouwens een keer meegenomen naar bodies :p
We zijn aan het benchen en hij ging maar niet zwaarder dan 50kg.
Ik hem wat dwingen zwaarder te gaan en end of story lag hij 8x130 te drukken..

Wat probeer je te zeggen? Dat hij aan de AS zit is overduidelijk verder.. qua training, als hij goed op zijn training gaat, zie ik geen reden om dat af te kraken.

typisch dbb. iedereen met een beetje fysiek is een abuser.

• #6.011
Wat probeer je te zeggen? Dat hij aan de AS zit is overduidelijk verder.. qua training, als hij goed op zijn training gaat, zie ik geen reden om dat af te kraken.

Ondanks dat jij af en toe kuurt, die gast geeft helemaal niks om bodybuilding en doet er niks voor.
Toch loopt die gast er nog super bij en aan die foto's die ik heb gezien van zijn wedstrijd in curaçao zit er een heel mooi fysiek onder dat laagje vet.

Het is gewoon bizar hoe groot die gast kan blijven met eigenlijk 0 inzet

Ik ga ook rookworsten kopen denk ik :D

Ondanks dat jij af en toe kuurt, die gast geeft helemaal niks om bodybuilding en doet er niks voor.
Toch loopt die gast er nog super bij en aan die foto's die ik heb gezien van zijn wedstrijd in curaçao zit er een heel mooi fysiek onder dat laagje vet.

Het is gewoon bizar hoe groot die gast kan blijven met eigenlijk 0 inzet

genetics are a b*ch :-) mensen met een goede aanleg zijn uitzonderlijk maar er lopen er altijd rond. Ze kijken bij wijze van spreken nog maar naar een gewicht en komen al bij.. :(

op_will_deliver.jpg

En ik heb gehoord dat er een 2e onderweg is :eek:

• #6.015
Vandaag borst armen gedaan, had 2 judoka's afgemat... Zo erg dat ik er zelf ook aardig kapot van was, merkte dat helaas ook in de training.

Bp:
2x15x50kg (warmup)

10x75kg
8x80
8x80

Incline db press
8x30kg
4x30kg (weg energie)
8x24kg

Omdat db presses zo zwak waren nog wat hammer strength chest press gedaan traag en heel diep
(licht incline)
3x10x60kg

Cable flyes
4x8x 15kg

Barbell curl (super strikt)
3x8x 35kg

Zag hier echt overal dikke aders, traps, armen en borst sprongen er uit :D Sta al lekker droog dus kan nog met een gerust hart wat gainen voor de wedstrijd prep.

Zittende biceps curls (ook weer heel strikt, 1 arm tegelijkertijd)
2x8x16kg
8x14kg
10x10kg

Overhead dumbbell extension
3x8x 14kg (:))

Dips
4x10

Rope extension
3x 8x15kg

Ondanks de moeheid toch goed kunnen trainen, omdat ik wat minder kracht had maar eens heel goed focus op gevoel.

Geen slechte training onder vermoeidheid.

• #6.017
Gaan trouwens wat aanpassingen gemaakt worden in het regime om alles er uit te halen de laatste weken.

Ga een 4 day split volgen met voornaamste verandering dat er een 2de benen dag bij komt, omdat ik hier bij mijn vorige coach ook erg lekker op reageerde.
Dit in combinatie met periodiseren met rep ranges voor optimale spier activatie en hormoon aanmaak (toevallig in de trein naar ibo een heel stuk over in de flex gelezen over het belang hiervan voor naturel bodybuilders. Toevallig kwam ibo er toen ook zelf mee)

Dus iedere week de spiertjes zich weer rot laten schrikken.

Ook voeding gaat nu super strikt worden, even clean bulken to the max.

Al met al loop ik meer dan ooit over van de motivatie en wil ik iedere dag laten tellen zo dicht op de flex cup. Alles of niets :D

Natuurlijk ga ik uitgebreid verslag doen van mijn wedstrijd prep.
Misschien leuk om daar een speciale log voor te maken? Maakt het wat makkelijker om door te spitten voor jullie.

Ook ga ik nu mijn hele leven plannen, ik heb een zwaar school jaar in zicht en moet ondanks mijn wedstrijd ook toppen op school.

Ik zit er natuurlijk niet om een matige fysiotherapeut te worden, maar een hele goede te worden.

Zo gedisciplineerd als ik ben met bodybuilding, zo ongedisciplineerd ben ik met mijn studie.
Dus om mezelf te dwingen om mijn best te doen heb ik besloten om mijn opleiding voor de volle 100% boven mijn sport te zetten.
Zo dwing ik mezelf om daar ook te knallen, anders zou het ten kosten gaan van mijn wedstrijd voorbereiding.

Misschien een beetje kinderachtig om mezelf zo 'voor de gek te houden', maar ik heb nou eenmaal erg veel moeite om me aan het leren te zetten.
Dus dan maar zo :p

gladde beentjes :eyebrow:
draag je altijd verschillende sokken killy? ik wil je best sponsorren hoor

Terug
Naar boven