- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Heeft hij zijn rijstwafels gegeten in de macdo??file=
videofile=
videobestanden=
wat jij 3maanden geleden beloofd had te uploaden![]()
@ killy:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hij zijn rijstwafels gegeten in de macdo??file=
videofile=
videobestanden=
file=
videofile=
videobestanden=

Pomp na 1 setje deads, hoe kan dat dan?
Verder nette workout, shoulder press is seated neem ik aan?

k*t t*ring tufys shit!
Ik heb het gewoon voor elkaar gekregen 3x achter elkaar voor dezelfde toets 1 fout teveel te maken!!!!!
Dus door 3x een ****ing foutje teveel kan ik een andere opleiding gaan zoeken....
Ik moet even heeeeellll snel iets vinden om stuk te maken
opleiding niet halen is ****edup gevoel man. heb t (bijna) zelf ook mogen meemaken, op t nippertje doorgegaan.wtf man.. erg vervelend kerel...
is het definitief dat je nieuwe opleiding mag/moet zoeken ? misschien kan je nog iets met ze regelen ofzo, alhoewel 3x natuurlijk best ****edup is?

geloof me, dat is niet echt agressie die je in de gym kwijt kanopleiding niet halen is ****edup gevoel man. heb t (bijna) zelf ook mogen meemaken, op t nippertje doorgegaan.
k*t t*ring tufys shit!
Ik heb het gewoon voor elkaar gekregen 3x achter elkaar voor dezelfde toets 1 fout teveel te maken!!!!!
Dus door 3x een ****ing foutje teveel kan ik een andere opleiding gaan zoeken....
Ik moet even heeeeellll snel iets vinden om stuk te maken

op de hro valt er vast wel wat te regelen, als je sommige verhalen hoort van andere studenten die er op zitten, dan ga je je heel achtergesteld nu voelen
Dit was al een extra kans om onder mijn bsa uit te komen, dus het is nu echt einde verhaal.
k*t nieuws zeg, zien we je wel volgend jaar nog in de hro rondlopen?
Dit was al een extra kans om onder mijn bsa uit te komen, dus het is nu echt einde verhaal.