AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.482
file=
videofile=
videobestanden=
wat jij 3maanden geleden beloofd had te uploaden:mad:

Ik moet mijn halve computer verbouwen omdat jij mij steeds corrupte/vreemde format filmpjes blijft sturen :mad:

Geef mij je apple pc, misschien lukt het dan :D

Pomp na 1 setje deads, hoe kan dat dan?
Verder nette workout, shoulder press is seated neem ik aan?

Pomp was van de vorige oefeningen, shoulder pres was inderdaad.seated

• #6.483
k*t t*ring tufys shit! :mad::mad::mad:

Ik heb het gewoon voor elkaar gekregen 3x achter elkaar voor dezelfde toets 1 fout teveel te maken!!!!!
Dus door 3x een ****ing foutje teveel kan ik een andere opleiding gaan zoeken....

Ik moet even heeeeellll snel iets vinden om stuk te maken

wtf man.. erg vervelend kerel...
is het definitief dat je nieuwe opleiding mag/moet zoeken ? misschien kan je nog iets met ze regelen ofzo, alhoewel 3x natuurlijk best ****edup is?

je computer? dat is toch een rammelkist :p

Ik heb het gewoon voor elkaar gekregen 3x achter elkaar voor dezelfde toets 1 fout teveel te maken!!!!!
Dus door 3x een ****ing foutje teveel kan ik een andere opleiding gaan zoeken....

Nu naar de gym? agressie + gym = win voor mij.

• #6.488
wtf man.. erg vervelend kerel...
is het definitief dat je nieuwe opleiding mag/moet zoeken ? misschien kan je nog iets met ze regelen ofzo, alhoewel 3x natuurlijk best ****edup is?

End of story for me :(

geloof me, dat is niet echt agressie die je in de gym kwijt kan :) opleiding niet halen is ****edup gevoel man. heb t (bijna) zelf ook mogen meemaken, op t nippertje doorgegaan.

ergste is nog dat dit het enigste was wat me ergens nog leuk vond.
Ben echt zo'n stomme lul geweest om mijn eerste 2 kwartalen te verzieken door simpel weg te lui te zijn om te leren.... Dat heb ik nu wel afgeleerd...

Ook erg zuur om een opleiding niet te halen wanneer je weet dat je het niet gehaald hebt door je eigen toe doen, niet omdat ik het niet aankan kwa niveau.

• Like
Waarderingen: kix

:o

Bindend negatief studieadvies dan?

eigenlijk alleen maar goed dit, leer je van;)

Ook al ben je nu boos, maar je kan alleen maar boos zijn op jezelf.

Damn, is f*cked up man!!

Kom in België studeren! Daar mag je een examen 5x proberen! :o

op de hro valt er vast wel wat te regelen, als je sommige verhalen hoort van andere studenten die er op zitten, dan ga je je heel achtergesteld nu voelen

• #6.493
op de hro valt er vast wel wat te regelen, als je sommige verhalen hoort van andere studenten die er op zitten, dan ga je je heel achtergesteld nu voelen

Dit was al een extra kans om onder mijn bsa uit te komen, dus het is nu echt einde verhaal.

had je al gewaarschuwd killy :P minder BB meer school!

he is learning the hard way;)

Das niet slim.

Terug
Naar boven