jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd zon k*tfilmpje werd dan maanden op gewacht haha
killy? wat voor vis vreet je? toch niet die panga shit eh.. panga filet is zowat populair op DBB, terwijl die vissen stront als voer krijgen in thailand![]()

killy? wat voor vis vreet je? toch niet die panga shit eh.. panga filet is zowat populair op DBB, terwijl die vissen stront als voer krijgen in thailand![]()

Killy, als mede fysio-student heb ik een vraagje.. Weet jij toevallig nog een handige site om de anatomie en de functies van spieren op te zoeken (in het nederlands?) Ik heb op school wel een mooi programma maar die kan ik thuis niet gebruiken![]()

Hardcore much!
Ga vanavond naar een bruiloft en had vanmiddag eigenlijk ook een afspraak dus verplaats Quads naar zondag.
NOT, werd vanochtend wakker en dacht: 'ik moet vandaag de hardste training ooit neer zetten'
Dus ik belde een maatje die in de buurt van rotterdam woont:
'yo charlie, wat doe je vandaag?'
'Niks hoezo?'
'Ik heb iemand nodig voor een hardcore benen training'
'Is cool man, ik regel even een oppas voor mijn zoontje en dan bel ik je voor hoe laat'
Hij rept met gemak 180-200kg op de squat en hij schreeuwt altijd als een gek tegen de gene die hij aan het spotten is.... This gonna be good
Leave me alone!

Tja, je had eerst Google bodies ofzo.
Die was echt baas alleen die is pleiten
Ik zou gewoon even googlen, op youtube staan wat losse maar erg handige video's online.
Ik had altijd moeite met de bewegingen in de carpalia en die heb ik hier ook kunnen terug vinden.
Doe alleen geen Fysio meer hè![]()

Film je het wel? wij willen killy wel eens.kapot zien gaan :-)