MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.821
Nou jongens nu wel weer genoeg gespam, nu geen gezeik over mijn 3gr wegende mega kuur :rolleyes:

Zou je als je gaat kuren dit trouwens ook in je log bijhouden of zou je er geen woord over zeggen?

• #6.824
Zou je als je gaat kuren dit trouwens ook in je log bijhouden of zou je er geen woord over zeggen?

Ik zou er niks over zeggen.
Ik ben door de filmpjes en promotie werk voor bodylab en ibo nou niet bepaald anoniem hier.

Dus om er voor te zorgen dat wanneer iemand uit mijn privé/werkomgeving mij gaat googlen, hij niet op een soort anabolen dagboek terecht komt.

Dus als ik ooit ga kuren moeten jullie het maar gokken aan de foto's :D

Dat gelul over kuren. In mijn omgeving heb ik aangegeven dat ik vol voor bodybuilding ga.
Heb begeleiding en een goed voedingsschema en volle steun van mijn vrouw en kids.
Is er toch nog iemand die dan even aangeeft dat je niet groot kan worden zonder kuren. Jezus wat een gelul zeg.

Net als hier. Killy je doet het goed man. Clean en hard. Top!

Ja man wat gelul :rolleyes:

Wat gelul? Ze vragen hier gewoon of hij kuurt? Dan lul je of wat?

Wat een k*t taboe is dat kuren wel niet... Begrijp goed genoeg dat mensen die vraag stellen aangezien je dan een "reëler" beeld krijgt van z'n progressie.

Dat hij daar trouwens nee op antwoord begrijp ik ook best aangezien hij hier nogal veel persoonlijke info heeft rondgestrooid.

Wat gelul? Ze vragen hier gewoon of hij kuurt? Dan lul je of wat?
....
Nee niet verdraaien. Je mag er best naar vragen. Dus geen taboe. Je krijgt gewoon antwoord.
Maar er vanuit gaan dat er geprikt wordt, afgaande op foto's of afgaan op het idee dat het in de ogen van een ander niet anders kan, is respectloos.

Vragen oke, er van uit gaan Not. Dat gelul bedoel ik dus. ;)

• #6.831
Oh, he, eumh, jongens..... Als jullie het niet erg vinden... Eumh.... Ja.... Oke.....

Ik zou graag een training willen posten :eek:

Rug schouders

Hammer strength pulldown
20x80

6x120(to heavy)
10x100
10x100

Bor
Onderhands
2x10x70kg
Bovenhands
2x10x70kg

Low row (heel K*t ding OP Mijn werk)
3x8x50kg

Dumbbell row
3x10x30kg

Shoulder dumbbell press
4x8x30kg

Reversed flyes
3x8x12.5kg

Side raises
3x10x8kg

Decline.bench (80 graden ofzo) situps
3x15

Ja dat moet.ook gebeuren in een log he killy!
lekkere training

Geen deadlifts meer?

• #6.834

Nee eigenlijk niet.
Had nu niet zo'n last van backpomp/verzuring maar had er ook gewoon even geen zin in.
Eigenlijk is het in mijn hoofd een K*t oefening, maar zal hem er wel weer eens door gooien voor jullie (misschien op een benen dag)

Nee eigenlijk niet.
Had nu niet zo'n last van backpomp/verzuring maar had er ook gewoon even geen zin in.
Eigenlijk is het in mijn hoofd een K*t oefening, maar zal hem er wel weer eens door gooien voor jullie (misschien op een benen dag)
:eek: imo is het de heerlijkste oefening die er is! :D

Terug
Naar boven