AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

mooie training killy is nog speciaal zo'n training in jou log

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.849
Benen bij miles.... Super mega hardcore! Als je eddy wilson naast je hebt staan met nog wat andere top À atleten wil je wel diep squaten :D

Warmup
5 minuten fietsen
En 5 sets leg extension

Squat
15x70kg
12x 100 kg
12x 120kg
8x 140kg
8x140kg
15x100kg

Leg press (small)
4x10x???kg opbouwend gewicht

Lying leg curl (squeeze and hold)
12x40kg
12x50kg
12x50kg
10x50kg

Hanging leg raises
3x10xbw

Leuke was dat oma er ook was en die.had ik al een tijd niet meer gezien, dus daar ook een leuk praatje mee gehad.
Na de training even de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze me posing tips wou geven.
Dat was zeker een goede zet!
Wat weet die vrouw super veel van poseren en hoe je een specifieke atleet het best neer kan zetten.
Na een paar tips met kleine aanpassingen met voeten en heup stand toverde ze even mijn slechtste poses om in iets moois.
Ik wist niet wie ik in de spiegel zag :D

Dus snel daar inschrijven, want het is een kwalitatief veel betere gym dan waar ik nu zit.

Ps.
Ik zat nog geen 3 minuten op de op de fiets of ik werd al herkend door een dbber, ik ben even je nickname vergeten dus drop even een berichtje hier aub. ;)

Jou kop is ook niet te missen :trollface:

one love jwz
voor BBosman... no homo

eey Maarten, was tof je vandaag bij Mile aan te treffen man!! en het is helemaal top dat je ook komt trainen bij Mile. hoop niet dat je je ongemakkelijk voelde daarnet? :$

haha hier ben k (A)
groetjes van een stiekeme fan

• #6.852
eey Maarten, was tof je vandaag bij Mile aan te treffen man!! en het is helemaal top dat je ook komt trainen bij Mile. hoop niet dat je je ongemakkelijk voelde daarnet? :$

groetjes van een stiekeme fan

Haha no problem, maat.

Zolang je niet vraagt je glutes te signeren vind ik het best :D

Sterke squats wel onder parrel he?

Zat killy nou op ze eigen lichaam te kwijlen?

Sterke squats wel onder parrel he?

Zat killy nou op ze eigen lichaam te kwijlen?
hah, mag toch ook wel :P hij ziet er goed uit hoor!! wens hem veelgeluk op de flexcup op 2 december :P

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 19:54 ----------

Haha no problem, maat.

Zolang je niet vraagt je glutes te signeren vind ik het best :D
hahanee hoor maar wil wel nog een keertje met je op de foto, hoop dat Ibo ook langskomt een keer, hij is bruut!!

Moet wel echt aan legs gewerkt worden denk ik of niet? Lengte zit natuurlijk ook niet mee voor legs.

• #6.857
Vermeld er wel even bij dat op de foto's een stuk minder definitie te zijn is :(

• #6.859
Als ik je pics even vergelijk is je upperbody wel goed maar de hams en kuiten lopen wel wat achter, wat ga je daar aan doen? 2x pw of wat anders?

Terug
Naar boven