MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.861
Als ik je pics even vergelijk is je upperbody wel goed maar de hams en kuiten lopen wel wat achter, wat ga je daar aan doen? 2x pw of wat anders?

2x per week en harder.
Heb door het vertrekken van oma uit mijn huidige gym ook alle bekwamen spotters verloren, ineens was ik de enigste.die squaten in de gym.

Ergens in mijn hoofd dus ik niet heel zwaar benen te trainen zonder goede spotter, omdat ik altijd bang ben dat er iets mis gaat.

Vandaag ook weer in lange tijd met zoveel gewicht zo diep gesquat, zonder spotter zou ik dat niet durven.
Ik weet dat het iets is dat tussen mijn oren zit, er zijn natuurlijk genoeg manier om veilig te blijven (safety bars of gewoon stang laten vallen). Wanneer er echter een grote beer achter me staat durf ik toch net wat meer.

benen lopen wel ontzettend achter idd

• #6.863
Naast dat het deels mijn eigen ding is, speelt er inderdaad lengte ook een rol.
Grote poten met mijn lengte heb je ook niet 1-2-3

Kuiten zijn genetics train ze echt verschillend en ben nu 2x per week bezig en ze zijn nog steeds klein wel beetje groter maar nog steeds :(

• #6.865
Kuiten zijn genetics train ze echt verschillend en ben nu 2x per week bezig en ze zijn nog steeds klein wel beetje groter maar nog steeds :(

Heb kuiten voor ibo bijna half jaar niet getraind, sloeg ze in het begin met ibo ook vaak over door luiheid.
Nou verniel ik ze toch regelmatig en zie ik wel progressie.

eey killy, jij had mn fyziek gezien toch, wat vind je van mn fysiek voor iemand die pas ongeveer 5 maanden serieus traint, en daarvoor 30 kilo is afgevallen. ennuh, zou k kans maken om mee te kunnen doen aan de flexcup 2014? haha weirde vraag, zou k miss beter aan Oma kunnen vragen of aan Mile zelf. mr gwn ff onder bb'rs zelf, jwz :P

• #6.867
eey killy, jij had mn fyziek gezien toch, wat vind je van mn fysiek voor iemand die pas ongeveer 5 maanden serieus traint, en daarvoor 30 kilo is afgevallen. ennuh, zou k kans maken om mee te kunnen doen aan de flexcup 2014? haha weirde vraag, zou k miss beter aan Oma kunnen vragen of aan Mile zelf. mr gwn ff onder bb'rs zelf, jwz :P

Je zit in een gym met de.hoogste percentage top bodybuilders van nederland... Regel begeleiding en je kan de gains van je leven maken.

Wel vet dat je traint tussen al die beesten! Oma ziet er hip uit btw :P

gains maak ik wel, schema is in orde, ga net mijn eerste Bulk in. en als ik vragen heb over dingen. ga k altijd naar mile of Oma. ligt er maar net aan wie er aanwezig is :P krijg van Mile wel altijd complimentjes over mijn groei :P dat beantwoord mijn vraag eigenlijk al wel.. :/ je ziet er goed uit man, doe je btw mee aan de D of C klasse?

Killy, hoe kan je in hemelsnaam zoveel kg squatten met van die kippenpoten :D

Rest is in orde trouwens! Coole pic met oma.

das niet eens zo heelerg weet je dat, als je in C wordt geplaatst mag je daarna niet meer meedoen aan de flexcup. dan is de D een goede wedstrijd omervaring op te doen ;) en dan kun je het jaar erna gains maken en dan meedoen aan de C klasse :)

• #6.875
das niet eens zo heelerg weet je dat, als je in C wordt geplaatst mag je daarna niet meer meedoen aan de flexcup. dan is de D een goede wedstrijd omervaring op te doen ;) en dan kun je het jaar erna gains maken en dan meedoen aan de C klasse :)

op De wedstrijd.Dag Bepalen Ze Welke Klasse Je doet, Ben Je Te Goed Voor De D Plaatsen Ze Je In De C.

Verwacht Niet In De C te.komen, Maar Ligt Aan het Niveau Van Die dag.

Killy, hoe kan je in hemelsnaam zoveel kg squatten met van die kippenpoten :D

Rest is in orde trouwens! Coole pic met oma.

Heb 160kg gedaan PL approved (in de pl gym 'hardcore'), alleen mijn lengte zit ook tegen.

Is dat die Oma van Roelly Winklaar?

Zeg Killy waar train je nu dan? Dacht altijd bij je werk. En is Oma ergens anders heen gegeaan dan? Huh of heb ik dat ff verkeerd begrepen.

• #6.880
Zeg Killy waar train je nu dan? Dacht altijd bij je werk. En is Oma ergens anders heen gegeaan dan? Huh of heb ik dat ff verkeerd begrepen.

Train bij Bodies in delfshaven momenteel, daar zat sibil ook.
Sib is nu naar miles (body improvement) gegaan en daar ga ik ook geen, veel betere gym en veel toffe gasten.

Train heel af en toe eens op mijn werk, maar liever niet.

Terug
Naar boven