kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ben jij wel wat verwend kwa materiaal, werknemers en personeel. Is het niet?Train bij Bodies in delfshaven momenteel, daar zat sibil ook.
Sib is nu naar miles (body improvement) gegaan en daar ga ik ook geen, veel betere gym en veel toffe gasten.
Train heel af en toe eens op mijn werk, maar liever niet.
Volgens mij ben jij wel wat verwend kwa materiaal, werknemers en personeel. Is het niet?
Ik ook niet, was gewoon een opmerkingKlopt wel, ik ben alleen niet zo 'hardcore' dat ik overal even fijn train als er maar free weigths zijn.
Ik geef eerlijk toe, ik geniet van een mooie hardcore gym met aardige grote gasten.
Ik vind dat gewoon veel leuker en laat me harder trainen.
Zie het probleem ook niet als er in mijn omgeving de mogelijkheid daar voor is.
Ik train voor de lol en dit vind ik leuk, dus heb schijt aan de mensen die zeggen dat het niet 'hardcore/goed' is.

jij zou iig niet in mijn gym moeten trainen 

ziet er heel goed uit Je benen mogen wel iets voller maar dat komt wel, 3de foto is wel omg! Goede poses killy!
vooral met begeleiding van Ibo(ps kga zelf ook bij hem langs)

3de foto omg als in positief?
Loop je al bij hem of ga je bij hem trainen?
Blijf van mijn coach af, hij is van mij!
J/k![]()
share te wisdom (donerdieet)Gun het ook andere om te groeienshare te wisdom (donerdieet)
haha, ben een aantal x geweest. Maar kan niet zovaak als jij bij hem langs gaan helaas.
(nu is 't 1x in de 4weken)Killy wordt tijd dat jij en ik een pittige beentraining bij oma ondergaan.
Kotsen we ons lekker leeg, om vervolgens bij Sumo onze buikjes weer vol te vreten.
Goed idee toch
@ Badboyh, don't worry. We plannen nog een training in met the Great Killy![]()

Haha, in welke plaats trainen jij en Ibo nou precies? Als ik mijn weekend OV heb wil ik wel eens een keertje langskomen!