Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.961
Serieus... Hoe moeilijk is het om een ****** contract in te vullen :mad::mad::mad:

uploadfromtaptalk1348169799057.jpg

Tussenvoegsel: W

slimme :roflol:

• #6.964
Dat soort mensen moeten ze preventief afschieten om het gemiddelde van nederland.te bewaken.

Athletic physique is er toch niet op de flex?

Nee, maar wel een week later op de Iron Man/Iron Maiden:

[Link niet meer beschikbaar]

Je zou eventueel met deze wedstrijd in deze klasse en de classic kunnen meedoen om wedstrijd-ervaring op te doen.

• #6.967
Net eindelijk met behulp van iemand op mijn werk met een camera mijn vasculariteit kunnen vast leggen. Hij upload de pics zo :D

Nee, maar wel een week later op de Iron Man/Iron Maiden:

[Link niet meer beschikbaar]

Je zou eventueel met deze wedstrijd in deze klasse en de classic kunnen meedoen om wedstrijd-ervaring op te doen.

Mmm, dat is wel iets om over na te denken!

Thnx voor de tip.

lekker droog killy

• #6.969
Alleen de pics geven wel Epic vertekend beeld, lijk wel zo'n franse stripfiguur zo groot is mijn hoofd :roflol:

Hahaha je hoofd is tantoe groot

• #6.972
Komt door die foto, leun voorover en die K*t telefoon camera's kunnen dat niet zo goed handelen. :mad:

ik zou trouwwns ook je handen wat lager brengen zodat je borst duidelijker naar voren komt (bij most muscular)

Hoe heten die gyms trouwens met die oranje muren enzo

• #6.975
Ja de pose is verreweg van perfect (en weet wel hoe hij moet), focus lag alleen puur op de aders er uit laten knallen

Poses zijn zonder pomp genomen, rug pose is relaxed

Waarom kruis je je armen over je borst zo valt er niks te zien he :D en zal ook niet te veel druk zetten op je hoofd. Straks poppen je ogen er nog uit :P

Laat Ibo ook even naar je houding kijken (rug) ;)

Ga je eens scheren!

Je kunt extra geld verdienen door gewoon je baard te verwerken in pakjes shaq...

Terug
Naar boven