MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.922
Ff een serieus bericht van een mede 1.92 er haha. Je bent gewoon prima vooruit gegaan Maarten, bodybuilding heeft jaren nodig en nog meer jaren als je lang bent. Ik was al 25 toen ik een beetje begin te fitnessen..en kijk een paar jaar verder. Jij hebt meer toewijding als al die anonieme jankers hier, en je weet; wie z'n nek uitsteekt....

Toewijding is er zeker, hij whatsapped mij midden in de nacht die gek, zo dedicated is hij :p

naast oma zie je pas wat voor giant je eigelijk bent.

• #6.926
Ff een serieus bericht van een mede 1.92 er haha. Je bent gewoon prima vooruit gegaan Maarten, bodybuilding heeft jaren nodig en nog meer jaren als je lang bent. Ik was al 25 toen ik een beetje begin te fitnessen..en kijk een paar jaar verder. Jij hebt meer toewijding als al die anonieme jankers hier, en je weet; wie z'n nek uitsteekt....

Die gasten laten me echt koud!
bij van die gasten van 20-25 die zitten te zeuren
Denk Ik Altijd 'Als Ik Hun Leeftijd Heb Durven Ze Niet Meer Te Lachen'

Toewijding is er zeker, hij whatsapped mij midden in de nacht die gek, zo dedicated is hij :p

Ja, de volgende keer bel ik want het duur weer super lang voor ik antwoord kreeg :mad:

Die gasten laten me echt koud!
bij van die gasten van 20-25 die zitten te zeuren
Denk Ik Altijd 'Als Ik Hun Leeftijd Heb Durven Ze Niet Meer Te Lachen'

Ja, de volgende keer bel ik want het duur weer super lang voor ik antwoord kreeg :mad:

denk dat zn vrouw het niet zo fijn vind als je hem midden in de nacht belt killy :D

• #6.928
mooie training killy

dat dere

Begin wat droger te worden, al zie je het hier amper. Heb flinke spinnenwebben over mijn traps, nek en borst.
Benen vergeten aan te spannen hier, daar zie ik ook al meer definitie.
Is ook al een hoop vet van mijn reet af, al mijn broeken kunnen een gaatje eerder dicht met de riem.

Gvd Killy, ruim je kamer nou eens op!

Ben je al iets van je VVM kwijt?

Je gaat goed vooruit man, plaats eens pic met aangespannen benen derbij? Hoe droog sta je nu qua vp?

• #6.937
Ben je al iets van je VVM kwijt?

Moeilijk om te zeggen, wel hoop vet en vocht van mijn benen af. Maar ik ben natuurlijk al vrij droog mijn prep ingegaan, dus valt denk ik wel mee omdat ik nog niet heel hard gecut heb.

Je gaat goed vooruit man, plaats eens pic met aangespannen benen derbij? Hoe droog sta je nu qua vp?

Vp weet uit niet, die ga ik de volgende keer bij ibo weer meten.

moet je poepen? :D

Je bent goed op weg hoor. Nog een paar maanden en dan schitteren, toch!

Terug
Naar boven