XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Begin wat droger te worden, al zie je het hier amper. Heb flinke spinnenwebben over mijn traps, nek en borst.
Benen vergeten aan te spannen hier, daar zie ik ook al meer definitie.
Is ook al een hoop vet van mijn reet af, al mijn broeken kunnen een gaatje eerder dicht met de riem.
hier komen ze beter naar voren:)die quads van jou he;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.942
Nu kan mijn derde been ook niet zoveel afleiden tov die foto met sibil :trollface:

Ziet er goed uit, en veel droger al man. Wat zijn je doelen na de flexcup?

• #6.945
Goed dat je naar Body-Improvement overstapt. Heb daar ook tijdens mijn bb-wedstrijden getraind. Doe Luc en de kersverse papa de groeten van me aub.

Is het, ook gezien je gebrek aan bovenbeen-ontwikkeling, een idee om deel te nemen aan de Athletic Physique-klasse?

Je leunt te ver naar achteren

Waarom denk je dat? Hij leert poseren voor de jury, hij poseert niet voor een fotosessie. De jury bevind zich tijdens een wedstrijd dicht op het podium en zit ook nog eens. Hier bevind de camera zich dus veel hoger, dan het oogpunt van de jury.

Hoop toch ooit eens naast je te staan, voordat je aan de AAS gaat ofc.

• #6.948
Hoop toch ooit eens naast je te staan, voordat je aan de AAS gaat ofc.

Denk dat wel of geen aas weinig uitmaakt.
zo'n gat haal je niet snel in en onze stats laten het ook niet toe om naast elkaar te staan in de lineup ;)

Tenzij ik je over 10-15 op het mister O podium zie :p

• #6.949
Goed dat je naar Body-Improvement overstapt. Heb daar ook tijdens mijn bb-wedstrijden getraind. Doe Luc en de kersverse papa de groeten van me aub.

Is het, ook gezien je gebrek aan bovenbeen-ontwikkeling, een idee om deel te nemen aan de Athletic Physique-klasse?

Waarom denk je dat? Hij leert poseren voor de jury, hij poseert niet voor een fotosessie. De jury bevind zich tijdens een wedstrijd dicht op het podium en zit ook nog eens. Hier bevind de camera zich dus veel hoger, dan het oogpunt van de jury.

Athletic physique is er toch niet op de flex?

En het is geen gebrek aan :mad::mad:

Gewoon een aandachtspuntje :(

• #6.950
Wilt iemand me dood maken?.... Alleen maar mooie vrouwen in de gym :fuu:

• #6.958
Denk dat wel of geen aas weinig uitmaakt.
zo'n gat haal je niet snel in en onze stats laten het ook niet toe om naast elkaar te staan in de lineup ;)

Tenzij ik je over 10-15 op het mister O podium zie :p

Ik jat jou upperbody, mag je mijn genetics van benen hebben (exclusief kapotte knie) ok?

• #6.960
Benen komen vanzelf, maak me daar echt geen zorgen over ;)

Terug
Naar boven