- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, niet alsof je geen massa kan trainen zonder squat
Inb4 dikke speklap rage
True, hoe je daar nog vorm in kan hebben met die buik![]()
En ik voel me bijna beledigd door de speklapopmerking

)
stel je niet zo aan man, je eet nog altijd meer als ik![]()

Ja maar mijn metabolisme staat ook aan, dat jij nou alles krijgt van een dialyse of infuus![]()

Als ik iemand heb die naar Afganistan wil, stuur ik naar jou Killy

leg-press is prima zowieso, bij mij in de gym hebben ze dezelfde legpress veel anders kan die niet mits je hem correct uitvoerd. Moet er wel bij zeggen dat er fijnere legpresses zijnLigt het aan mij of heeft die gast een kleine rom op leg press en slechte form op SLDL?
Ligt het aan mij of heeft die gast een kleine rom op leg press en slechte form op SLDL?
Ligt het aan mij of heeft die gast een kleine rom op leg press en slechte form op SLDL?
leg-press is prima zowieso, bij mij in de gym hebben ze dezelfde legpress veel anders kan die niet mits je hem correct uitvoerd. Moet er wel bij zeggen dat er fijnere legpresses zijn
leg-press is prima zowieso, bij mij in de gym hebben ze dezelfde legpress veel anders kan die niet mits je hem correct uitvoerd. Moet er wel bij zeggen dat er fijnere legpresses zijn
Is toch best een kleine rom...?
Killy waarom zoveel dingen op BW...?