Benen kuiten, med carb
Mijn trainingsmaatje ligt er een weekje uit dus was helemaal alleen, hoe slecht het ook is ik heb daar altijd heel veel moeite mee.
Squats
3x10x 60 (warmup)
12x 110kg
6x130 (pr kwa diepte met dit gewicht)
9x 110kg (met spot)
15x 90kg
Jefferson squat
3x10x 50kg (eerste keer, viel heeelll zwaar tegen (kwa moeilijkheids graad). Ging kapot)
Leg extension vs leg curl (focus op contractie)
4x12x55kg vs 4x 8x50
Standing leg curl.
Had vanmiddag de 'train with kai' benen aflevering gekeken waar hij vertelde over heup positie. Ik deed een extensie in de heup waardoor ik inderdaad een ongekende squeeze had, zeker voor verder onderzoek waard.
Sitting calf raises
4x15x50kg
Standing calf raises
3x12x100kg
Daarna ging ik naar boven om te poseren was eddy wilson daar zijn onderrug aan het trainen (Hij doet over 2 dagen mee aan zijn eerste prof wedstrijd in praag met de big boys).
Zoals altijd een super chillen gozer en heeft nog wat kleine tips gegeven tijdens poseren (meer aanmoedigen aangezien ik dood ging van vermoeidheid).
Daarna ging hij zelf nog even poseren... Damn wat heeft die gozer een mooi fysiek

Zijn boven lichaam is echt heel erg verbeterd tov toen ik hem zijn prof kaart zag halen vorig jaar, maar dan echt veel beter!
Zijn middel leek ook stuk kleiner (of dat aan zijn middel zelf ligt of aan het feit dat hij breder is geworden weet ik niet).
Ben erg benieuwd wat hij gaat doen in praag, wie weet kan hij wel een mooie plaatsing krijgen.
Zijn sowieso weinig gasten die aan zijn benen kunnen gaan tippen.
Dus mede dankzij eddy en mijn verbeterde shape genoeg motivatie om morgen te knallen tijdens mijn low carb day.
Poseren ga ik verhogen naar:
20 minuten na cardio
15 min na training
30 minuten voor het slapen gaan.
Ik merk dat ik bijvoorbeeld na een benen training echt super veel moeite heb met poseren en dan met namen het lang aanhouden van een pose. Dus wil nog even de laatste weken benutten om mijn conditie daarin te verbeteren.