AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.361
Epic core training met judoka

Plank extensions (eigen oefening, zal hem wel een keer filmen)
3x3 reps (1 reps = 3-5 sec)

Leg raises.met benen stang raken
3x8xbw

Verticale situps
3x10 xbw

Twister machine
3x15x 25kg

Planks
30 sec + 20kg
20 sec + 40kg
20 sec + 60kg
17 sec + 70kg

Daarna zag je me sixpack door mijn vrij dikke shirt :)

Epic core training met judoka

Plank extensions (eigen oefening, zal hem wel een keer filmen)
3x3 reps (1 reps = 3-5 sec)

Leg raises.met benen stang raken
3x8xbw

Verticale situps
3x10 xbw

Twister machine
3x15x 25kg

Planks
30 sec + 20kg
20 sec + 40kg
20 sec + 60kg
17 sec + 70kg

Daarna zag je me sixpack door mijn vrij dikke shirt :)

Dat moet je vaker doen.

Helemaal mee eens! Gewoon max gaan met het aantal herh van 8-12 zou ik zeggen. Ik snap sowieso de meerwaarde/functie van alles opschrijven qua gewichten ook niet? Dat je een richtlijn wil hebben snap ik maar om nou alles op te schrijven qua gewichten en aantal reps? Why? Bedoel wanneer ik vandaag bankdrukken doe met bijv 4e set 11 reps en 130kg wil dat niet zeggen dat ik dit de volgende training ook kan. Wellicht slecht geslapen, lichaam grieperig, minder gegeten of juist meer......ik zeg maar wat qua opties maar het is vaak wel te herleiden en soms ook gewoon niet! Heel simpel! Ik ga persoonlijk gewoon voor het max haalbare tussen de 8-12 herh, vaak verzwaar ik ook helemaal niet qua gewicht. Wanneer ik 12-10-9-8 bijv. aan herh kan maken is het maximale dan en prima!

Geen krachtverlies is al mooi man.

En gainen tijdens een cut zit er vaak toch niet in. Dus ja, imo is het dan ook onnodig om
je helemaal te pl**ris te trainen. Je kan je dan beter focussen op herstel, kracht en
afwerking (je kent het wel, squeeze reps enzo)

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 09:03 ----------

altijd mooi, "on" zijn tijdens cutten

Helemaal mee eens! Gewoon max gaan met het aantal herh van 8-12 zou ik zeggen. Ik snap sowieso de meerwaarde/functie van alles opschrijven qua gewichten ook niet? Dat je een richtlijn wil hebben snap ik maar om nou alles op te schrijven qua gewichten en aantal reps? Why? Bedoel wanneer ik vandaag bankdrukken doe met bijv 4e set 11 reps en 130kg wil dat niet zeggen dat ik dit de volgende training ook kan. Wellicht slecht geslapen, lichaam grieperig, minder gegeten of juist meer......ik zeg maar wat qua opties maar het is vaak wel te herleiden en soms ook gewoon niet! Heel simpel! Ik ga persoonlijk gewoon voor het max haalbare tussen de 8-12 herh, vaak verzwaar ik ook helemaal niet qua gewicht. Wanneer ik 12-10-9-8 bijv. aan herh kan maken is het maximale dan en prima!

Niet om lullig te doen, maar er zijn wel meer mensen die een trainingslog bijhouden.. En niet enkel mensen die zich puur op kracht focussen.

En ik vind die nummertjes van gewichten opschrijven wel leuk :) Een beetje beat the book trainen.

Niet om lullig te doen, maar er zijn wel meer mensen die een trainingslog bijhouden.. En niet enkel mensen die zich puur op kracht focussen.

Wat bedoel je nou? Het gaat om de functie van het bijhouden qua gewicht en reps. Vraag me gewoon af of het dan nut heeft om te vloeken en te tieren wanneer je de volgende training niet in staat bent om te evenaren....
Gaat niet om het log van Maarten maar in het algemeen gerelateerd aan het verhaal dat Robke schreef. BB is groei en niet hoe sterk men is toch?

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 16:19 ----------

En ik vind die nummertjes van gewichten opschrijven wel leuk :) Een beetje beat the book trainen.

Is toch ook prima? Is ook niet wat ik ermee bedoel he? :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 16:23 ----------

Cardio al omhoog gegooid in overleg met Ibo Maarten? Of blijft het nog bij het oude?

• #7.367
Ik kijk niet naar gewicht hoor reus, ik train 100% op gevoel.
Ik pak gewoon het gewicht waar ik me lekker bij voel, al is 'lekker voelen' niet echt heel letterlijk :(

Ik kijk niet naar gewicht hoor reus, ik train 100% op gevoel.
Ik pak gewoon het gewicht waar ik me lekker bij voel, al is 'lekker voelen' niet echt heel letterlijk :(

Dat is mooi! Doelde ook niet exact op jou maar als in het algemeen. Ken er een hoop die lopen te flippen wanneer ze minder behalen zeg maar.:D

150gr rijst, 200gr kidney bonen en wat sweet chili sauce

ben je al voorbereid voor vrijdag :cool:
en moet ik nog iets meenemen?

• #7.373
Ik merk nu wel dat ik echt bijna de hele dag aan biefstuk en kip en gebakken aardappeltjes zit te denken :(

Ik ga zo keihard.bulken na de wedstrijd :D

ben je al voorbereid voor vrijdag :cool:
en moet ik nog iets meenemen?

Rubbers niet vergeten.:D

Ben het wel met reus eens btw

Zijn zoveel factoren.
Plus dat ik zelf wel wat anders te doen heb dan steeds online gaan en loggen.

Train zelf ook meer op gevoel

Wie zegt dat ik on ben in mijn voorbereiding ?. Ik ga er gewoon tegenaan juist nu moet er zwaar getraind worden om de spieren zo vol en groot mogelijk te houden. ;)

er tegenaan gaan is wat anders als PR's zetten. Je kunt er nog zo hard tegenaan gaan maar wanneer je niet de kracht hebt zul je geen PRs zetten
Neem aan dat je in de bulk er ook tegenaangaat.

• #7.377
Benen kuiten, med carb

Mijn trainingsmaatje ligt er een weekje uit dus was helemaal alleen, hoe slecht het ook is ik heb daar altijd heel veel moeite mee.

Squats
3x10x 60 (warmup)
12x 110kg
6x130 (pr kwa diepte met dit gewicht)
9x 110kg (met spot)
15x 90kg

Jefferson squat
3x10x 50kg (eerste keer, viel heeelll zwaar tegen (kwa moeilijkheids graad). Ging kapot)

Leg extension vs leg curl (focus op contractie)
4x12x55kg vs 4x 8x50

Standing leg curl.
Had vanmiddag de 'train with kai' benen aflevering gekeken waar hij vertelde over heup positie. Ik deed een extensie in de heup waardoor ik inderdaad een ongekende squeeze had, zeker voor verder onderzoek waard.

Sitting calf raises
4x15x50kg

Standing calf raises
3x12x100kg

Daarna ging ik naar boven om te poseren was eddy wilson daar zijn onderrug aan het trainen (Hij doet over 2 dagen mee aan zijn eerste prof wedstrijd in praag met de big boys).
Zoals altijd een super chillen gozer en heeft nog wat kleine tips gegeven tijdens poseren (meer aanmoedigen aangezien ik dood ging van vermoeidheid).

Daarna ging hij zelf nog even poseren... Damn wat heeft die gozer een mooi fysiek :eek:
Zijn boven lichaam is echt heel erg verbeterd tov toen ik hem zijn prof kaart zag halen vorig jaar, maar dan echt veel beter!
Zijn middel leek ook stuk kleiner (of dat aan zijn middel zelf ligt of aan het feit dat hij breder is geworden weet ik niet).
Ben erg benieuwd wat hij gaat doen in praag, wie weet kan hij wel een mooie plaatsing krijgen.
Zijn sowieso weinig gasten die aan zijn benen kunnen gaan tippen.

Dus mede dankzij eddy en mijn verbeterde shape genoeg motivatie om morgen te knallen tijdens mijn low carb day.

Poseren ga ik verhogen naar:
20 minuten na cardio
15 min na training
30 minuten voor het slapen gaan.

Ik merk dat ik bijvoorbeeld na een benen training echt super veel moeite heb met poseren en dan met namen het lang aanhouden van een pose. Dus wil nog even de laatste weken benutten om mijn conditie daarin te verbeteren.

jefferson squats kwamen zeker ook uit train with kai?
die zijn heerlijk

• #7.379
Ja

Terug
Naar boven