Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.421
Oja boys, even een mededeling:

Ik heb van best veel mensen klachten gekregen dat hier teveel nutteloze spam langskomt. Er lezen veel mensen mee ook die geen account hebben of niet reageren.

Daarom vanaf nu graag alleen vragen/reacties op mijn trainingen en voeding.
Als ruil daarvoor zal ik wat meer inzicht geven in mijn wedstrijd prep.
Dus ik hoop dat alle nutteloze chat uit kan blijven, anders moet ik aan mods vragen voor opschoning/waarschuwing/topic ban.

Thnx ;)

Ik heb van best veel mensen klachten gekregen dat hier teveel nutteloze spam langskomt. Er lezen veel mensen mee ook die geen account hebben of niet reageren.

Dus ik hoop dat alle nutteloze chat uit kan blijven, anders moet ik aan mods vragen voor opschoning/waarschuwing/topic ban.

Thnx ;)

:roflol: Vanaf nu gebruiken we jouw log wel voor serieuze dingen en dat van Arnodsi wel voor spam.

Thnx ;)

Eindelijk

• #7.424
met droogheid scoor je veel meer punter dan met buffness op wedstrijden. ookal ben je 2x zo buff als je tegenstanders, met 8% word je nooit 1e en heb je het gewoon verkloot voor je zelf. minimale wedstrijd shape is op zijn minst 5%.

Ik vind 5 nog teveel igg.
Beter 1x hard vechten om je baby vet er af te krijgen, daar heb je zoveel profijt van daarna.

Trouwens nog de tip meegekregen van sibil om bij alle overhead oefeningen boven de 80kg een riem om te doen. Nu hebben jullie dus een excuus om hem nog vaker te dragen (voor de sterke dbbers) :D

Ik vind 5 nog teveel igg.
Beter 1x hard vechten om je baby vet er af te krijgen, daar heb je zoveel profijt van daarna.

Trouwens nog de tip meegekregen van sibil om bij alle overhead oefeningen boven de 80kg een riem om te doen. Nu hebben jullie dus een excuus om hem nog vaker te dragen (voor de sterke dbbers) :D

omdat?

Keep it going kerel, nog altijd goed op weg zo te zien ;)

dat je rug wat rechter blijft kan ik wel inkomen maar dat kan je toch niet koppelen aan een vast getal?

• #7.431
  • #7.433
Zoiets ja, zit er dan echt nergens een minuscule mogelijkheid dat ze misschien ver gezocht toch een kans heeft op een heel klein beetje gelijk? :p

Jawel, maar ik wil weten waarom en waar die informatie vandaan komt. Is niet heel gek toch.

Als het in hetzelfde straatje is als "boven de 200kg deadlift riem om" dan is het per definitie bullshit, maar goed.

Zoiets ja, zit er dan echt nergens een minuscule mogelijkheid dat ze misschien ver gezocht toch een kans heeft op een heel klein beetje gelijk? :p

Neemt toch niet weg dat je nog steeds kan uitleggen waarom ze dan gelijk heeft.

• #7.438
Jawel, maar ik wil weten waarom en waar die informatie vandaan komt. Is niet heel gek toch.

Als het in hetzelfde straatje is als "boven de 200kg deadlift riem om" dan is het per definitie bullshit, maar goed.

Ik had het gevraagd, ze heeft het niet verder uitgelegd en heb ook niet verder gevraagd.

Neemt toch niet weg dat je nog steeds kan uitleggen waarom ze dan gelijk heeft.

Ze zal vast een onderbouwing hebben, alleen om zoiets simpels als een riempje maak ik me er niet zoveel zorgen over.

Als jullie het graag willen weten kan ik het wel vragen.

• #7.440
heb je Sanca zijn log PR attempt gezien met 115? Die had ook een belt aan.

Dat is boven de 80kg dus sibil had gelijk :eek:

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 08:30 ----------

Maar goed, 80kg zal wel een gemiddelde zijn.
Niet zo mierennken, ze heeft niet gezegd dat als je boven de 80kg zonder riem gaat je gelijk alles afbreekt :p

Terug
Naar boven