MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

Niet locken zwaarder? Nou dan werkt mijn lichaam anders dan die van anderen.

ik leun netjes op mijn hielen als ik niet bounce.
Ik merk wel dat ik nog heel veel aandacht moet besteden aan het naarbuiten duwen van mijn knieën, dit gaat nog niet automatisch bij mij.

Als je locked haal je de spanning van de spier en gaat het gewicht op je gewricht zitten.
Zo is het nu eenmaal ;) Beste merk je dat met een bench. Stop maar eens een paar cm
voor je je armen strekt bij het uitstoten.

Snap die SLDL op een verhoging nooit.. Vaak zie ik dezelfde ROM die ook gehaald wordt zonder verhoging.. Of ik zie een geforceerde ROM die voor 1 minder spanning op de hams zorgt en twee een afgevlakte(geheel verdwenen) lumbale lordose.. Hoe is dit in jou geval? Supermobiel in je hamstrings?

Snap die SLDL op een verhoging nooit.. Vaak zie ik dezelfde ROM die ook gehaald wordt zonder verhoging.. Of ik zie een geforceerde ROM die voor 1 minder spanning op de hams zorgt en twee een afgevlakte(geheel verdwenen) lumbale lordose.. Hoe is dit in jou geval? Supermobiel in je hamstrings?
killy is een ballerina

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.564

Jwz

uploadfromtaptalk1352364509344.jpg

Zou je wel goed staan ga zo is naar de gym je krijgt dan zeker weten bekijks.

lol nice

Maar ipv naar het mooie speciaal daarvoor bestemde hokje te gaan moest ik midden in de gym poseren.
Het was druk, dus podium angst is geen probleem heb ik al gemerkt.
Hij was tevreden over mijn.vorderingen met enigste aandachtspunt de definitie in mijn benen.

En over een laatste reactie op het gesprek hierboven.
Ik ben mbv een top coach en strenge toewijding in 6.5 weken van 8% naar 6% gegaan (ik begon mijn cut met 8.11%), als het op dat tempo niet met minimaal spierverlies kan dan weet ik het ook niet meer :(

Of staat iedere % verlaging voor 3kg spier?

Dus je hebt je vuurdoop gehad. Het poseren midden in de gym bij BI is traditie. :clap:

Over het verlies van wat spiermassa als natural tijdens je voorbereiding kan ik kort zijn. In mijn ervaring vind dit pas in de allerlaatste weken plaats, als je veel cardio in combinatie met een extreem laag carb-dieet zit, om zo nog lager te komen in bf.

• #7.569
Dus je hebt je vuurdoop gehad. Het poseren midden in de gym bij BI is traditie. :clap:

Over het verlies van wat spiermassa als natural tijdens je voorbereiding kan ik kort zijn. In mijn ervaring vind dit pas in de allerlaatste weken plaats, als je veel cardio in combinatie met een extreem laag carb-dieet zit, om zo nog lager te komen in bf.

Vraag me af of ik dat nog ga krijgen, tot nu toe gaat het erg lekker met 20 min cardio per dag en high/med/low carb cycling

Yoo Killy, Kom je nog definitief bij Body Improvement trainen, of blijf je bij je oude sportschool zitten? Je zou echt een aanwinst zijn voor de Gym :) ben blij de goede voortgang te zien!! kga voor je duimen 2 december :)

Ik wil killy een handje geven 2 december

• #7.572
Yoo Killy, Kom je nog definitief bij Body Improvement trainen, of blijf je bij je oude sportschool zitten? Je zou echt een aanwinst zijn voor de Gym :) ben blij de goede voortgang te zien!! kga voor je duimen 2 december :)

Ik heb de afgelopen 2 maanden minimaal 2x per week daar getraind :D

not_sure_if_srs.jpg

:trollface: killy

• #7.575
Net cardio eens wat anders gedaan.
Ik woon 5 hoog en moet 10 trappen op om bij mijn kamer te komen (geen lift), dus ik heb 20 minuten op en neer gelopen :D

Als je geen stairmaster hebt moet je maar improviseren, mensen die aan het ontbijten waren keken me wel een beetje raar aan.
Niet zo gek als je een klein half uur de hele tijd iemand in trainingspak heen en weer ziet lopen :roflol:

lijkt me zelfs beter dan zo'n stairmaster ;)

bergaf is ook lopen ;)

Killy, waarom zie ik op DBB jouw emoticons niet?

Terug
Naar boven