AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Waar zijn de foto's te zien?

droog killster

Ben je trouwens al aan het zonnebanken ofzo? Want je bent haast even wit als Dennis Wolf :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.746
Ben je trouwens al aan het zonnebanken ofzo? Want je bent haast even wit als Dennis Wolf :p

Geen tijd man... Probeer iedere keer een gaatje te vinden maar komt altijd wat tussen.

Maarja krijg een spray tan die aangeboden wordt door een professionele tanningstudio, dus hopelijk doen ze het goed :D

beetje mela G

• #7.749
Heerlijk moment op mijn werk:
Er is een kerel van in de 50 die vroeger altijd uren aan de balie stond te lullen. Hij deed altijd alsof hij heel wat is, terwijl hij gewoon een soort conciërge is :p.

Nou het verhaal.
Sinds een maand of 2 praat hij niet meer tegen me omdat ik 1x geen tijd had om hem te spotten. Ten eerste ben ik helemaal niet verplicht om hem te spotten en ten tweede was ik op dat moment met mijn baas aan het overleggen.
Maar meneer voelde zich genegeerd omdat ik mijn gesprek niet afkapte om hem gelijk te gaan helpen.

Eerst deed het me weinig en zeg ik altijd gewoon vrolijk gedag ect, alleen nu op low carbs kan ik dat onrespectvolle gedrag niet zo goed hebben van hem.
We hebben nu een drank automaat op de club waar je een speciaal abonnement voor moet aansluiten. De kaart scanner hiervan werkt nog niet dus moeten klanten aan ons vragen of we op het activatie knopje achter de balie willen drukken.

Maarja.... Meneer wilt niet tegen me praten....
Dus hij stond voor de apparaat naar me te staren in de hoop dat ik zou drukken....
Was ik nou net bezig met het invullen van mijn uren :)

Ik deed alsof ik heel druk bezig was en hem niet zag en zelfs na 10 minuten was onze volwassen kerel nog niet man genoeg om het te vragen... Dus liep hij maar weg!

Sukkel :roflol:

Ja :(

• #7.750
Mijn lichaam is het niet eens met het depleten, heb echt een rot gevoel in mijn maag.

Beetje misselijkheid/naar gevoel van te lang niet eten terwijl ik toch gewoon om de 2uur wat naar binnen mik.

Ik voel met je mee onder het genot van een broodje kebab :trollface:

......Ik deed alsof ik heel druk bezig was en hem niet zag en zelfs na 10 minuten was onze volwassen kerel nog niet man genoeg om het te vragen... Dus liep hij maar weg!

Sukkel :roflol: ......
Wat een mega sukkel. Ik zeker wat gezegd hebben. :D

• #7.753
Wat een mega sukkel. Ik zeker wat gezegd hebben. :D

Ben van plan hem gewoon ook keihard te gaan negeren,.ik ben tenslotte de persoon wie de macht heeft.

Hij zal toch een keer zijn mond moeten open trekken, dat zo'n oude lul zo kinderachtig kan zijn.

Killy had je me pm nog gehad? Of telde jou eerste pm alleen als je in de bulk zit?

Dat als ik wat wou vragen ik je pm mocht sturen en dat we zelfde begin stats hadden kwam lengte.

• #7.757
Ah oké :p

Ja dat mag, alleen reageer niet altijd even snel (heb een vrij druk schema).
Alleen wil ze ook nog wel eens lezen en dan weer vergeten, dus blijft me vooral herinneren wanneer ik niet reageer :p

shredded

hoeveel % ?

• #7.759
Geen idee, denk wel rond de 5 misschien wel er onder nog.

Wat denk jij ibo?

w000p nog maar 6 dagen :D

Definitie op je bovenbenen ziet er een stuk beter uit nu

Terug
Naar boven