Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Ben ik helemaal met je eens, I WANT MONSTER LEGS!

ik pakte benen alleen maar low reps en max gewicht, dus 4x6 of 3x 8.
In de prep ben ik overgestapt naar meer volume (en ook meer focus en techniek) en heb in die korte tijd al goede vooruitgang gezien.

Ok! Blijf je oef gewoon op 8-12 herh basis doen. Af en toe kun je zwaar gaan met lage herh maar ik doe dat niet! Heb geen blessures en benen zijn flink vooruit gegaan bij mij! Gewoon max gewicht op 8-12 herh voor mij...elke week weer.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 00:48 ----------

Gewicht zegt helemaal niks!

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 00:49 ----------

ok! Blijf je oef gewoon op 8-12 herh basis doen. Af en toe kun je zwaar gaan met lage herh maar ik doe dat niet! Heb geen blessures en benen zijn flink vooruit gegaan bij mij! Gewoon max gewicht op 8-12 herh voor mij...elke week weer.

---------- post toegevoegd thu 22 nov 2012 om 00:48 ----------

gewicht zegt helemaal niks!

+ 1000:)

In de prep ben ik overgestapt naar meer volume (en ook meer focus en techniek) en heb in die korte tijd al goede vooruitgang gezien.

Ziet er goed uit Killy. Nette shape en goede posing, alleen jammer dat je vaak een gezicht trekt alsof je moet poepen :D

Volumetraining voor de benen werkt over het algemeen top, als je maar genoeg gewicht kan pakken. Dus geen supersets of andere poespas maar gewoon basis(oefeningen) met reps tot soms wel 18.

Succes met laatste loodjes:)

1. Ik roep geen onzin.
2. Wat heeft aas met mij te maken?

Da's idd beetje hypocriet. Nu kom je niet meer van het gezeik af.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 07:06 ----------

Ik ben super mega ecto en heb eigenlijk geen recht van spreken, maar je spieren 'schrikken' toch juist van meer gewicht op de stang in plaats van het constant wisselen van oefeningen, wat in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar contra productief is.

Bedoelen we misschien muscle confusion?

[Link niet meer beschikbaar]

dat is killy niet hoor :D

Tig postings verwijderd, volgende keer gelijk rood voor wie door blijft gaan met bashen.

Ok! Blijf je oef gewoon op 8-12 herh basis doen. Af en toe kun je zwaar gaan met lage herh maar ik doe dat niet! Heb geen blessures en benen zijn flink vooruit gegaan bij mij! Gewoon max gewicht op 8-12 herh voor mij...elke week weer.

Dat hogere reps beter werken voor mensen die langer zijn/ langere ledematen hebben is al vaak over gepubliceerd, bijvoorbeeld in Mass Made Simple van Dan John (aanrader):
You can get freakishly big, if that’s the way you are made. by doing just singles. I have never seen a waifish 800-pound deadlifter. The time it takes to deadlift a max attempt is far shorter than running a marathon, although you might feel the same after either finish. It does seem, by the eyeball test, that most guys who are long-limbed and a little taller need more reps and more time with a load in hand to gain size. If you are one of those 5’ 2” fireplug-shaped guys, adding width might be pretty easy by just moving singles. If you are a 7’ 2” NBA center, you need to spend some time with more repetitions.

Nice UB gekregen Killy!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.728
Ik ben van plan Y3T te gaan doen na de flex cup, lees er steeds meer over en het trekt me steeds meer.
De variatie tussen volume en heavy ass weight lijkt me wel wat :)

Vandaag refeed, daarna zondag tot woensdag low carb. Woensdag nog even langs ibo en dan waarschijnlijk donderdag langzaam beginnen met laden.

zou me niet blind staren op dat soort fancy schemas. t enige wat ie doet is elke week de reprange verhogen.
ik denk dat e meer uit je training haalt als je gewoon elke keer zwaar gaat op de grote 3 (waar je eigenlijk mee zou moeten beginnen imo) en dan meer reppen op de oefeningen er om heen. dan train je ook zwaar + aardig volume

---------- Post toegevoegd Sat 24 Nov 2012 om 11:37 ----------

en vergeet niet wat picas te maken als je loaded bent killy :P

• #7.730
Zo 'fancy' is het niet, is niet zo'n overdreven hocus-pocus schema.

Gewoon periodiseren wat bij veel mensen goed schijnt te werken en waarvan ik de wetenschappelijk en 'gym' onderbouwing allemaal wel logisch lijkt.

Deadliften zal ik never nooit mijn training mee beginnen btw :D

Heb al beetje zitten denken:

Week 1 heavy 5-8 reps

Dinsdag rug schouders
Woensdag benen
Donderdag off
Vrijdag borst armen
Zaterdag benen
Zondag en maandag off.

Dus 2x Quads en hams bij elkaar.

Week 2 10-12 reps

Dinsdag rug schouders
Woensdag Quads
Donderdag off
Vrijdag borst armen
Zaterdag hams
Zondag en maandag off

Week 3 14-18 reps

Dinsdag rug schouders
Woensdag Quads
Donderdag off
Vrijdag borst armen
Zaterdag hams
Zondag en maandag off

Het enigste verschil bij de heavy week is dat ik benen niet splits in Quads of hams.
Dan gewoon veel sets op de squat.
Dan in de weken met hogere reps squat vervangen voor front squats bij quads en bij hams moet ik nog even kijken (misschien gewoon breed squaten)

Had in het begin van mijn wedstrijd prep ook geperiodiseerd, alleen toen toch gekozen voor wat meer volume en de super heavy weights met lage reps wat te laten.liggen naarmate de mijn lichaam wat zwakker werd.

Ga het morgen eens even lekker uittypen en gelijk aan ibo laten zien wanneer ik ga trainen bij hem.

Als je er de tijd voor zou hebben, zou het P.H.A.T. schema (hybride) van Layne Norton niets voor jou zijn ?
Hij heeft ook veel last gehad met z'n size qua benen en heeft met zijn eigen ontwikkelde schema goede resultaten bereikt.
Kwam Y3T ook een maand geleden tegen en wil dit ook volgend seizoen gaan proberen na de zomervakantie.
Succes nog met je deelname aan de flexcup.

Killy laatste week voor je FlexCup, succes man. Alle vertrouwen in je.

Zet hem op ouwe

Ga je carbloaden? Of gewoon stilaan voller proberen te komen?

Hoor wel vaker van mensen dat ze het niet meer riskeren om te carbloaden...

• #7.735
Ga je carbloaden? Of gewoon stilaan voller proberen te komen?

Hoor wel vaker van mensen dat ze het niet meer riskeren om te carbloaden...

Ik ga vanaf vandaag tot woensdag low carb (100gr rijst per dag), vanaf donderdag langzaam laden.

Killy laatste week voor je FlexCup, succes man. Alle vertrouwen in je.

Thnx bro's

Gisteren bij ibo geweest voor training.
Was een upper body depletion training, alle spiergroepen een triple set (dus geen rust er tussen)

Reps tussen 12-15 reps van 3 sets

Rug:
Medium grip pulldown
Upper back row machine
Rope low row

Borst:
Pec deck
Machine chest press
Low pulley cable flyes

Schouders
Overhand grip barbell front raise
Underhand grip barbell front raise
Dumbbell side raise

Vanaf hier was ik echt helemaal op, kon mijn armen serieus bijna niet meer optillen.
Om bij de cable's tot komen bij biceps en triceps moest ik naar achter leunen zodat ik mijn armen niet zo hoog hoefde op te tillen.

Nog nooit zo bizar leeg geweest.

Triceps
Machine kickback
Rope overhead extension
Cable straight bar pushdown

Biceps
Scott curl machine
Incline.bench dumbbell curl
Rope high pulley curl

Was echt helemaal leeg, daarna poseren en kon bijna niet aanspannen of mijn armen optillen :p

Aparte ervaring (niet heel prettig :p)

Klinkt als en lekkere training.

Foto's gezien, ik ben onder de indruk, twijfel alleen of het nog volledig natty is :o (ofwel is een echt laag bf% gewoon zo bruut, vooral die delts lijken me twijfelachtig), maar whatever ziet er bruut uit, legs mogen nog ietsje groter maar dat wist je zelf ook al.

Veel succes kerel!

• #7.738
Klinkt als en lekkere training.

Nou... Daar zijn de meningen dan over verdeeld :D

Foto's gezien, ik ben onder de indruk, twijfel alleen of het nog volledig natty is :o (ofwel is een echt laag bf% gewoon zo bruut, vooral die delts lijken me twijfelachtig), maar whatever ziet er bruut uit, legs mogen nog ietsje groter maar dat wist je zelf ook al.

Veel succes kerel!

Moet zeggen dat laag bf% wonderen doet het 'illusie' effect, al vind ik mezelf momenteel echt mega klein.

Maar dat komt wel weer terug als ik ga laden :)

ga je deze week nog trainen in rotterdam?
ben wel benieuwd hoe je er bij gaat staan op de flex, geen kaarten namelijk

Terug
Naar boven