XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Mooie foto's Killy. Legs zien er goed uit toch.

1. Ik roep geen onzin.
2. Wat heeft aas met mij te maken?

1 leg dan eens uit wat er precies gebeurt als jij je spieren laat schrikken, en hoe ze daarop reageren dan? roep je ook boe als je hack squats doet ipv normale squats om het effect te versterken?

2 alles, jij bent echt het perfecte voorbeeld van de aas-hypocrisie in bb

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.706
Waarom zou ik het uitleggen als jij toch al alles weet?
Snap ook niet hoe ik tegen zo'n bodybuilder genie durf te discussiëren.

Als je hier alleen maar komt om te zeiken, blijft dan lekker weg hier?

Waarom zou ik het uitleggen als jij toch al alles weet?
Snap ook niet hoe ik tegen zo'n bodybuilder genie durf te discussiëren.

Als je hier alleen maar komt om te zeiken, blijft dan lekker weg hier?

wat is dit nou weer man, zie je mij ergens posten dat ik alles weet, ik vraag me gewoon af waar jij die info van spieren laten schrikken vandaan haalt, (omdat ik weet dat het onzin is) en je voelt je meteen helemaal in het harnas gejaagd. beetje educatie is niet weg voor een groot deel van dbb (inclusief mijzelf)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.708
Ga toch weg man, zullen we even naar je post kijken in dit topic?

Je loopt alleen maar te huilen, ben dat soort ventjes echt zat.

Vraag ik het wel, want ik zou het ook niet durven te zeggen eerlijk gezegd.
Wat versta je precies onder 'n spiergroep laten schrikken?

als jij dan even fijn uitlegt waarom ik ongelijk heb met dat spieren laten schrikken zou ik wel met mijn mond vol tanden staan. wel lachen,

eerst onwaarheden verkondingen en dan vervolgens gaan zeuren als mensen zien dat het onzin is en dit vervolgens afdoen als gezeik. (daar zijn ongeveer al mijn posts hier op gebaseerd idd).

Laatst bewerkt:
Vraag ik het wel, want ik zou het ook niet durven te zeggen eerlijk gezegd.
Wat versta je precies onder 'n spiergroep laten schrikken?

Je routine / intensiteit zo nu en dan aanpassen zodat ze op een andere manier geprikkeld worden dan normaal. Lijkt mij. En daar zit echt wel wat in hoor. Niemand is huge geworden op alleen dezelfde oefeningen sets reps rust etc.

Je routine / intensiteit zo nu en dan aanpassen zodat ze op een andere manier geprikkeld worden dan normaal. Lijkt mij. En daar zit echt wel wat in hoor. Niemand is huge geworden op alleen dezelfde oefeningen sets reps rust etc.
Een type van periodisering dus.

Ben benieuwd naar de definitie van Killy overigens, 'laten schrikken' is wellicht nog wel een ruimer begrip dan periodisering ansich :p Vandaar dat ik het vraag dus. :)

als jij dan even fijn uitlegt waarom ik ongelijk heb met dat spieren laten schrikken zou ik wel met mijn mond vol tanden staan. wel lachen,

eerst onwaarheden verkondingen en dan vervolgens gaan zeuren als mensen zien dat het onzin is en dit vervolgens afdoen als gezeik. (daar zijn ongeveer al mijn posts hier op gebaseerd idd).
Iboisme of heb ik iets gemist?

Laatst bewerkt:

Periodiseren doe je als je stallt wat betreft spiergroei en kracht. Hier gaat het primair om spierbehoud. Prikkelen tot behoud kan prima voor een naturel met laag volume en middelmatige intensiteit. Juicer maakt geen fl**ker uit.

Iwj geloofskwesties erbij betrekken is zwak en ongepast.

Ik ben super mega ecto en heb eigenlijk geen recht van spreken, maar je spieren 'schrikken' toch juist van meer gewicht op de stang in plaats van het constant wisselen van oefeningen, wat in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar contra productief is.

ik ben super mega ecto en heb eigenlijk geen recht van spreken, maar je spieren 'schrikken' toch juist van meer gewicht op de stang in plaats van het constant wisselen van oefeningen, wat in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar contra productief is.

+1

Gaat goed, succes!

killy veel succes. al vind ik fysiek van edgar s. vele malen beter:)

als je nou echt goed had gekeken, had je gezien dat edgar. s. er vele malen beter uitziet. zucces:(

Terug
Naar boven