Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus als je (incl aas) op 5% staat mag je onzin roepen?
1. Ik roep geen onzin.
2. Wat heeft aas met mij te maken?
Waarom zou ik het uitleggen als jij toch al alles weet?
Snap ook niet hoe ik tegen zo'n bodybuilder genie durf te discussiëren.
Als je hier alleen maar komt om te zeiken, blijft dan lekker weg hier?
Vraag ik het wel, want ik zou het ook niet durven te zeggen eerlijk gezegd.
Wat versta je precies onder 'n spiergroep laten schrikken?
Een type van periodisering dus.Je routine / intensiteit zo nu en dan aanpassen zodat ze op een andere manier geprikkeld worden dan normaal. Lijkt mij. En daar zit echt wel wat in hoor. Niemand is huge geworden op alleen dezelfde oefeningen sets reps rust etc.
Vandaar dat ik het vraag dus. 
Iboisme of heb ik iets gemist?als jij dan even fijn uitlegt waarom ik ongelijk heb met dat spieren laten schrikken zou ik wel met mijn mond vol tanden staan. wel lachen,
eerst onwaarheden verkondingen en dan vervolgens gaan zeuren als mensen zien dat het onzin is en dit vervolgens afdoen als gezeik. (daar zijn ongeveer al mijn posts hier op gebaseerd idd).
Je routine / intensiteit zo nu en dan aanpassen zodat ze op een andere manier geprikkeld worden dan normaal. Lijkt mij. En daar zit echt wel wat in hoor. Niemand is huge geworden op alleen dezelfde oefeningen sets reps rust etc.
ik ben super mega ecto en heb eigenlijk geen recht van spreken, maar je spieren 'schrikken' toch juist van meer gewicht op de stang in plaats van het constant wisselen van oefeningen, wat in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar contra productief is.
killy veel succes. al vind ik fysiek van edgar s. vele malen beter![]()

als je nou echt goed had gekeken, had je gezien dat edgar. s. er vele malen beter uitziet. zucces![]()