- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deal neem ik wel turkse baklava mee, gaat goed icm ijs![]()

fuark ik wil ook trainen in een gym waar je ook wedstrijd atleten hebt
ik wil ook een coach![]()
Lief kijken en ben en jerries tymen, zie het probleem niet?![]()

euh... niet lief naar mij kijken, dat begrijp ik vast verkeerd![]()

fuark ik wil ook trainen in een gym waar je ook wedstrijd atleten hebt
ik wil ook een coach![]()
Merk je daar nog wat van? Ik merkte alleen de 1e wat, daarna alleen maar de crash.

Voor mezelf?Dan doe ik liever alleen kickbacks en klaar, hoe minder ik doe des te beter voor mij luiheidsniveau.
En waarom 1 arm op de press?Als ik zie dat iemand aan 1 kant duidelijk kracht mist dan laat ik hem/haar per kant trainen, dat doe ik ook zo op de hammermachine voor rug of borst.
Of je begint met elke kant apart te trainen, in het geval van Killy zou dat bij schouders geen kwaad kunnen.
Alleen ik stond verbaasd te kijken waar me ijs bleef??Iedereen die hier komt traint neemt soms 1 a 2 bakkies met Ben en Jerry mee, Killy helemaal niks he
De jeugd van tegenwoordig pfffffff

Als ik zie dat iemand aan 1 kant duidelijk kracht mist dan laat ik hem/haar per kant trainen, dat doe ik ook zo op de hammermachine voor rug of borst.
Of je begint met elke kant apart te trainen, in het geval van Killy zou dat bij schouders geen kwaad kunnen.