Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Hou deze borst training van voorvermoeien al tijdje aan, vind dit heel erg prettig.
Mijn voorkant schouders is nogal overpowered vergeleken met chest.

Benen hoor ik van zoveel mensen dat volume goed is voor benen dus wil alleen de goede manier van volume vinden.

Rug pak ik graag zo zwaar mogelijk maar zeker bij pulldowns heel erg letten op knijpen.

Armen een beetje 'dom douwen', gewoon zo zwaar mogelijk.

Schouders lekker pompen.

Dat zijn de dingen die ik nu erg lekker vind aanvoelen.

Ok, als het werkt voor je is het goed toch.

• #1.403
Tja ik gain goed, wil wel iets wel kijken of 'slimmer' trainen zoals robbie zegt misschien meer voordelen heeft.
Vind het aan de ene kant zo stom om te zeggen dat iets goed voor je werkt als je amper een jaar traind.

Ik weet nog helemaal niks :)

Het verschilt ook per persoon natuurlijk. De één groeit bij heavy weights met extreem cheaten het best. De ander zo netjes mogelijk en lightweight. Ik persoonlijk denk nog steeds dat afwisseling het beste is.

• #1.405
Het verschilt ook per persoon natuurlijk. De één groeit bij heavy weights met extreem cheaten het best. De ander zo netjes mogelijk en lightweight. Ik persoonlijk denk nog steeds dat afwisseling het beste is.

Ik vind het echt heel erg lastig, heb er moeite mee om me echt neer te leggen voor 1 trainingswijze.
Ookal is dit natuurlijk het beste anders kan je nooit echt zien wat werkt en niet.

Stiekem denk ik dat als ik gewoon alles door elkaar doe, ik altijd wel een keer iets pakt dat het beste werkt :roflol:

Je traint ook nog niet lang... Opbegeven moment kom je er steeds meer achter wat wel en niet bij jou werkt.

I want pics big mannnnnnnnnnn

ziet er een puike training uit man !

• #1.409
Chilling in the train to deventer :cool:
Lekker luisteren naar KILLY KILLY WATCH WATCH WATCH :p

welk nummer is dat dan?

We kunnen ook giant sets doen.
5 oefeningen achterelkaar en in totaal 25 sets.( 5e rondes)

Klinkt eigenlijk leuker toch:D

Je bent gewoon een janksmoel man. :D
Buffel ze straks. ;)

succes brah!

• #1.416
Weet nu hoe ibo zo groot komt, ze hebben in deventer een winkel die decamarkt (igg dekamarkt) heet.

lol nice. lekker shoppen bij de decamarkt :)

Wel een filmpje maken hé als killy zo staat te nekken :D

Je moet gewoon 5x5 gaan doen man, stronglifts. Reken maar dat je groeit als kool dan.

Hou iig rekening met trainingprincipes en laat die iso bullshit lekker weg.

• #1.420
Zou ik zit/lig/coma/hart-massage nu even op het station te wachten op mijn trein.

Workout was helaas geen 22 sets squaten maar een giant set van: front squat - hack squat - leg press - leg exstenstion - leg curl.

Tot de 8-12 herhalingen 5 sets.
Squat - legg press en leg curl haalde ik de 12 reps 1-2 sets maar daarna was het toch echt 8-10 reps (laatste set hier en daar 7 reps :D)

Dit volume was echt waanzinnig vermoeiend, rond de 3-4 de set was ik echt kots en kots misselijk en duizelig.
Dus tussen de 4de en 5de set zat toch wel paar minuten pauze.
Moest echt even buiten frisse lucht hebben, als ik ergens 1 rep zou maken zou het er echt uit komen.
Na wat frisse lucht 5de set toch nog (redelijk) afgemaakt.

Daarna nog even gelunged door de oudste straat van nederland, zonder gewichten rond de 30-40 reps?

Daarna even lekker in het zonnetje mijn maaltijden binnen zitten houden, zo'n 15 min later mijn dextrose-peptopro-crea shake en voelde door de dextrose ineens mijn bliksveld weer wat breder worden.
Na mijn bak met rijst was ik echt weer onder de levende.
Weer een goede motivatie en ook even lekker kunnen babbelen met ibo.

Go to deventer they said, it would be fun they said..... :mad:

Terug
Naar boven