AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

whaha. ja traps en nek. precies waar ik 2 weken of langer last van na mijn beginner strongmen wedstrijdje pas geleden.
weet niet of dat net als BB trainingen gewoon gaat wennen. ik heb tegenwoordig nergens last van. maar als je steeds na sterkste man activiteiten 2 weken niet je BB-trainingen goed kan afwerken............?

ze hadden me daarvoor gewaarschuwd..ik d8 het zal allemaal wel meevallen

dat was log-medley (met schijnbaar 100kg farmers,60kg vaten en 200kg 5xwheelflip)-carDL(start200)-truckpull-stones

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Tja, na een wedstrijd zal je zeker wel kapot zijn, alleen training gaan niet zo extreem tot het bittere eind.
Je draaid ook niet elke maand een strongmen wedstrijd :p

Maar goed, heb nog een klein kinderlichaampje, dus wat kracht en misschien wat meer vulling bij mijn core zal me geen kwaad doen.

Het lijkt me dat je met jouw bouw en lengte beter voor basketbal of volleybal gaat, waarom kies je daar niet voor als je toch een pro wil worden? misschien dan fitness hanteren om sportspecifiek te trainen, skippybal squats, burpees, enzo

Pro zit er sowieso niet in.
Let's B real

Events aan het trainen Killy? What's next ...

• #1.549
Zo vandaag lange dag gewerkt, pffff, word moe van al dat staan. Grote zucht.

Zondag hams even pakken bij een basic fit (niet alles maar het moet) en daarna bij de demo kijken van fouad.

Heb vandaag een hamburger op :)

• #1.550
Moest dit ook even delen, vind die afrikaan zo onmenselijk gruwelijk.

uploadfromtaptalk1313784594672.jpg

Nog een lange weg

BB is sowieso een marathon

• #1.554
Gelukkig heb ik de genen van een nigeriaan, ik kan wel een marathon hebben :roflol:

1 krentebol en je rent de hele dag door :D

• #1.556
Vriendin van mij kreeg haar rijbewijs en een nieuwe auto, ik kreeg een bijdrage voor mijn nieuwe fiets :mad:

:roflol: Heb je je rijbewijs al dan?

Sommigen hebben gewoon meer mazzel dan anderen jongen.
Werk maar voor je auto, daar word je niet slechter van. ;)

Terug
Naar boven