Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een praatjes weer over gewichten Killy??
Ga toch eens echt trainen, een spotter nodig om echt te kunnen trainen?Ik ben alleen maar slapper als er een of andere zeikerd naast me staat.

Geyl man, mijne ook zien er heerlijk uit in me flex tshirt.
Zit nu dicht bij 13% rond damn.. wil zo graag naar 11

11%??jeetje zeg dat heeft me vriendin in offseason, dan ben je toch geen echte ecto![]()

Wat een praatjes weer over gewichten Killy??
Ga toch eens echt trainen, een spotter nodig om echt te kunnen trainen?Ik ben alleen maar slapper als er een of andere zeikerd naast me staat.
Motiveren??wtf!!!je bent ook echt een dramaqueen hè?
Je moet jezelf motiveren als je daar afhankelijk bent van een ander, maak je jezelf daarmee zwak.
Niet dat ik eenn goed voorbeeld ben hoor, maar heb die motivatie nooit nodig gehad, je hebt een fysiek als doel, dan werk je daar naartoe, simpel toch
Misschien wil Mack10 je wel motiveren?
Hij is ook geen ifbb pro, laat staan 1 van de beste van haar klasse.
Word nou wel weer eens tijd voor nog en O titel in NL.
Is het trouwens nou echt zo 'ongezond' voor vrouwen om erg laag in vet% te gaan? Hoor dat zo vaak maar hoor nooit een goed argument.

Motiveren??wtf!!!je bent ook echt een dramaqueen hè?
Je moet jezelf motiveren als je daar afhankelijk bent van een ander, maak je jezelf daarmee zwak.
Niet dat ik eenn goed voorbeeld ben hoor, maar heb die motivatie nooit nodig gehad, je hebt een fysiek als doel, dan werk je daar naartoe, simpel toch
Misschien wil Mack10 je wel motiveren?

Wie zei dan dat ik ecto was??!?!
Als ik wat beter me best had gedaan zat ik nu op de 90kg, maar het moet ook leuk blijven heaaaa

Ik dacht dat je dat al eerder zei ecto te zijn
Ja ALS...had je dat moeten doen, al zegt gewicht mij niks.
Als je goed traint en eet ben je zo op 11%![]()
motiveren??wtf!!!je bent ook echt een dramaqueen hè?
misschien wil mack10 je wel motiveren?
ja dat wel idd, maar de weegschaal geeft toch een visitekaartje af om het zomaar te zeggen.

ja als jij dat wilt geloven?Heb je op je shirt je gewicht staan, ik kijk liever in de spiegel, en dan ben ik maar 79 kilo maar de spiegel lijk ik 30 kilo zwaarder![]()