AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Geyl man, mijne ook zien er heerlijk uit in me flex tshirt.

Zit nu dicht bij 13% rond damn.. wil zo graag naar 11

Wat een praatjes weer over gewichten Killy??
Ga toch eens echt trainen, een spotter nodig om echt te kunnen trainen?Ik ben alleen maar slapper als er een of andere zeikerd naast me staat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Ga toch eens echt trainen, een spotter nodig om echt te kunnen trainen?Ik ben alleen maar slapper als er een of andere zeikerd naast me staat.

Ik heb iemand nodig die me even motiveert om niet naar mezelf te gaan zitten staren in de spiegel.

Beetje zoals jij in mijn log, ik ben weer wakker :)

• #1.585
Hij is ook geen ifbb pro, laat staan 1 van de beste van haar klasse.

Word nou wel weer eens tijd voor nog en O titel in NL.

Is het trouwens nou echt zo 'ongezond' voor vrouwen om erg laag in vet% te gaan? Hoor dat zo vaak maar hoor nooit een goed argument.

Laatst bewerkt:
Motiveren??wtf!!!je bent ook echt een dramaqueen hè?
Je moet jezelf motiveren als je daar afhankelijk bent van een ander, maak je jezelf daarmee zwak.
Niet dat ik eenn goed voorbeeld ben hoor, maar heb die motivatie nooit nodig gehad, je hebt een fysiek als doel, dan werk je daar naartoe, simpel toch :)

Misschien wil Mack10 je wel motiveren?

Dit dus, als ik spotter speel til ik de helft mee. Vandaag weer een stapje hoger door 8x92,5 te bpen ZONDER spotter. Kreeg het wel ff benauwd in me laatste rep maar feels good bro, feels goooooood.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 22:01 ----------

Je moet jezelf motiveren als je daar afhankelijk bent van een ander, maak je jezelf daarmee zwak.
Niet dat ik eenn goed voorbeeld ben hoor, maar heb die motivatie nooit nodig gehad, je hebt een fysiek als doel, dan werk je daar naartoe, simpel toch :)

Ik heb geen fysiek voor doel... heb als doel om nog geiler en heter over te komen naar me chicks toen....

en het ultieme alpa gevoel als je weet dat milfs naar je kijken hmmmmmmm

Hij is ook geen ifbb pro, laat staan 1 van de beste van haar klasse.

Word nou wel weer eens tijd voor nog en O titel in NL.

Is het trouwens nou echt zo 'ongezond' voor vrouwen om erg laag in vet% te gaan? Hoor dat zo vaak maar hoor nooit een goed argument.

Nee Oké maar als je jong bent moet 11% een makkie zijn :)

Waarom ongezond?Als je alles binnenkrijgt waarom zou het slecht zijn?

• #1.590

Ik 'leer' ook steeds beter mezelf te motiveren, vind het af en toe nog lastig om goed af te sluiten voor de omgeving.

En mack is ineens heel afstandelijk nu ik weet dat hij buff is :p

Ik blijf dan ook een klein onzeker jongetje :(

Wie zei dan dat ik ecto was??!?!

Als ik wat beter me best had gedaan zat ik nu op de 90kg, maar het moet ook leuk blijven heaaaa

Ik dacht dat je dat al eerder zei ecto te zijn :)
Ja ALS...had je dat moeten doen, al zegt gewicht mij niks.
Als je goed traint en eet ben je zo op 11% :)

motiveren??wtf!!!je bent ook echt een dramaqueen hè?

misschien wil mack10 je wel motiveren?

de baas is hier

kennis?
ik??

Moet je bij robbie zijn

Terug
Naar boven