Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Rob zou graag willen dat ie 100+woog, das wat anders:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.604

Denk paar maanden nadat ik mijn wildcard voor mister O's 2012 gebruikt heb, mag voor branch invallen.

Wat trouwens ook best grappig is, laatste vid van branch liep hij hele tijd te schreeuwen tussen de reps: Last man 'standing', last man 'standing'.

Dan verziekt hij zijn quads :p

een bodyweight benchpress, niets mis mee Killy :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.606
Mijn introductie dag begon goed, hoofd, schouders, knie en teen gezongen, kan hier wel wennen.

En enige wat ik dacht toen ik binnen kwam en de vrouwen zag was "would hit, would hit, would hit"

Mijn introductie dag begon goed, hoofd, schouders, knie en teen gezongen, kan hier wel wennen.

En enige wat ik dacht toen ik binnen kwam en de vrouwen zag was "would hit, would hit, would hit"

DBB ****s up your view on the world :roflol:

Volgens mij is er een limiet aan de hoeveelheid creatine die je moet nemen om alles opgenomen te laten worden... :D

Ah... Killy knows best! ;)

Als Killy een dosis creatine neemt, moeten de supp shops gelijk terug voorraad indoen

Ik gooi altijd zo'n maatschepje in mijn straat en drink het dan weg met vruchtensap of water.
Hoeveel gram is dat eigenlijk..?
Eens kijken...
En na de training doe ik dat vaak nog eens. :D

Dat is best veel Hummer, maar volgens Killy kan dat geen kwaad en Killy knows best idd....Hogan ook trouwens ook, maar Killy is meer ervaren.
Na de training neem ik Celltech!!!Gebruikt Jay ook :)

Killy's log lijkt gvd wel een slow chat topic!

is dat gaan 10gr ofzo? :p

Ik weet niet hoeveel dat is..?
Creatine is niet duur dus ik kijk niet zo nauw. ;)
Ik pak gewoon het maatschepje van de whey, en doe iedere keer één zo'n schepje.
Zal toch wel genoeg zijn..? :dunno:

Terug
Naar boven