XXL Nutrition

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het ook best laag. Ik haal wel geen 100kg bp maar pak erna ook incline en daarna db incline. Die pak ik met max 22 alleen.
Volgens mij kun je best zwaarder.

Niet om te zeiken of zo, maar er is ook software waarmee je jezelf onherkenbaar kan maken. Hebben wij een filmpje en jij geen gezeur meer, want die stats zijn wel degelijk indrukwekkend.

Sorry maar hetgeen jij als gezeur omschrijft zie ik als onbegrip dat ik absoluut niet ga filmen. Ik ben van mening dat je met leugens aangaande statts jezelf tegenkomt hier en is ook geen meerwaarde voor jezelf. En software downloade om het hier te bewijzen is een behoefte die ik niet heb.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

@sjors; heb die ambitie niet. Train ik ook niet voor btoppeb is puur en alleen voor mijzelf met iemand die ik vertrouw erbij als spotter
@grosje. Klopt, een pot eiwitten krijg ik erbij en bakkie pleur. Maar doe al wekelijks bakkie met de heren maar gaat om idee.
@Natty, meer kan ik wel maar niet gisteren. Ik kan veel meer maar ik met supersets van minimaal 14herhalingen is dat lastig. Doe ik max 8 kan ik zeker hoger maar niet in superset vorm

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Nu ga ik douchen en werken. Post rug vannacht.

Ik vind het ook geen gekke vraag, ik ken persoonlijk geen enkele vrouw die 100 kg bankdrukt.

Mijn vrouw doet 1x 80kg, terwijl ze slecht 2-3x pw wat aan kracht doet momenteel. Zou ze echt gaan focussen op de krachttraining dan zou ze daar wel aankomen hoor.
Maargoed ze traint ook al heel wat jaren en is sterk van nature, wil maar zeggen dat het zeker kan.
Altijd leuk om met haar te gaan trainen in een gym als er wat macho jongetjes aan het bankdrukken zijn.:D

Altijd leuk om met haar te gaan trainen in een gym als er wat macho jongetjes aan het bankdrukken zijn.:D

Hahahahaha, heel herkenbaar. Ik doe het zelf niet met die insteek maar jochies zien ploeteren met 60kg en zelf dan paar x 80kg (omdat het bij training die dag hoort dus absoluut niets met uitsloven te maken heeft)doen is best leuk. En het feit dat je respect krijgt of vriendelijke opmerking vind ikdan alleen maar onwijs lief

Mijn vrouw doet 1x 80kg, terwijl ze slecht 2-3x pw wat aan kracht doet momenteel. Zou ze echt gaan focussen op de krachttraining dan zou ze daar wel aankomen hoor.
Maargoed ze traint ook al heel wat jaren en is sterk van nature, wil maar zeggen dat het zeker kan.

Je weet wat ik nu ga vragen :D

Groot is ie.

Maar ook oud en traag :trollface:

Gezien die "kleine"van hem..............die heeft zijn talent wellicht niet van een vreemde;). Dus mocht je ergens een keer door hem in de knoop worden gelegd.........succes. Zulke reuzen doe ik op mijn werk met minstens 2 colleg's aanpakken.

P.S. (avatar voor jou )

Na BP was ik al beetje aan vollopen maar viel mee. Na cable fly leeg dus zo gek is het niet toch als ik dan 10kg per arm pak? Nette uitvoering voor alles en met 14 kg lukte het niet.

Is hierboven al gezegd maar 100kg bench en dan niet hoger dan 14kg aan db's kunnen is wel vreemd. Supersets of niet
Maar kom hier uiteraard niet alleen kritiek uiten :p Sterk hoor (niet alleen voor een vrouw)

Is hierboven al gezegd maar 100kg bench en dan niet hoger dan 14kg aan db's kunnen is wel vreemd. Supersets of niet
Maar kom hier uiteraard niet alleen kritiek uiten :p Sterk hoor (niet alleen voor een vrouw)

Geeft niet. Kritiek mag best. Volgende vast weer meer maar voor nu was dit prima. En bedankt!!!!

Zou rusten maar uurtje voor tv staan steppen.

Zou gisteren klaar met werk zijn maar gebeld voor nog een nacht. Hele planning verpest. Nu vandaag pas weer maar vanavond laat. Benen slopen, lekkerrrrrrr!

Vrijdag 22 september

15min steppen

Incline leglift
3x14
(Onder 5sec laaghouden en eenmaal boven even billen van bankje)

Abdominal crunch
3x12x35kg

Fitnessbal (plank en bal met voeten naar je toe halen)
3x20

Hacksquat
4x12x60kg

Superset
Legpress pannata 100kg
4x17breed,
4x17smal
4x17hoog
4x17laag
(Gevloekt bij laatste set want zwaar)

Abductor
1x10x70 (pr)
1x12x65
1x15x50
1x20x40
En dan nog een een x

Adductor
1x10x70 (pr)
1x12x60
1x15x50
1x20x40
En ook deze nog een een x

Goodmornings
(dumbells van 16kg per hand) pr
4x10

Superset
Dumbell shoulder press
4x12x10kg
Dumbell side raise
4x12x8kg

15min cardio

Nog steeds stijging in het pakken van gewichten ondanks dat aantal herhalingen op minimaal 12 blijven en max 20.

Vandaag nuchtere cardio

Half uur stepper
Half uur loopband

Vreugedevol (not maar niet alles kan leuk zijn)cardio een uur nuchter.

Vandaag straks borst en biceps. Doe daarna 30min cardio. Zal cardiodagen voortaan beperken tot 30min.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Incline leglift
4x10

Abdominal crunch
Crunch 8xkort,8xlang,8xkort=1x
1x30kg
1x35kg
1x30kg
1x35kg

Fitnessbal (plank en bal met voeten naar je toe halen)
3x20

Benchpress
1x12x60kg
1x9x70kg
2x3x80kg
1x14x50kg
1x20x20kg

Incline dumbell press
1x12x20kg
1x10x20kg
2x8x20kg
1x20x8kg (laatste 2 met moeite)

Small machine press (small en breed superset)
Small 4x12x40
Breed 4x12x37

Cable fly
1x10x10kg
4x14x8kg

Dumbell pullover

3x12x25kg
1x12x20
1x8x20

Biceps:

BB curl 42-en (14 L/14M/14H)
3x14x 20kg
1x14x15kg

Superset non-stop

Bicep curl touw met superset
4x9x11,25kg
Bicep curl one handed
4x12x7,25kg

30min steppen.

Planning is binnenkort cardio na krachttrainen verhogen naar 3 kwartier. Op niet trainingsdagen dan alleen 3 kwartier cardio. Moet dan wel in die 3 kwartier 2 verschillende toestellen doen.

Dan doe ik dus om de dag kracht met cardio(3xp/w) en 2 tot 3x cardio.

Forse training. Hoe gaat het nu verder? en hoe was het gesprek zaterdag? Je zou toch alles bespreken van hoe verder?

Terug
Naar boven