Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Day 7: Legs
A-1: ( Heels Elevated ) Front Squats
10 sets of 4 on a 40X0 tempo, rest 100 seconds
10x4x55 Deze keer wel gewoon een 2,5kilo schijfje onder me hak gedaan. Het ging echt een STUK beter dan vorige keer. de 1ste 3 setjes waren nog wat waardeloos (raakte met de schijf de paal, lol....) Maar vanaf set 4 was alles echt BAM! Tussendoor kregen we ook nog commentaar van de kerstman en nog 2 anderen dat we goed bezig waren. Hoorde ook tijdens een setje van mij "Hij gaat focking diep" Egoboost w00t w00t.
Techniek was echt 50duizend keer zo goed als vorige week.
A-2: Lying Leg curls feet inward
10 sets of 4 on a 30X0 tempo, rest 100 seconds (woops, wij deden 4 vandaag)
10x4x43> We moesten eigenlijk 40,5x1,08= 44 maar dat kon niet dus werd het 43. Ging best makkelijk, maar dat was wel te waarderen na de frontsquats![]()
B-1: Farmer's Walks (2 dumbbells)
3 times 50 yards, rest 90 seconds
FUARK, dit is zwaar !!!
Ik heb geen idee hoeveel meters ik geloven heb, dus ik noteer het voor mezelf in rondjes.
34x2 rondjes
34x1,5 rondje.
34x1,25 rondje > die 0,25 was echt ragemode pfff hijg hijg.
B-2: Glute-ham Raises (variant >> http://www.youtube.com/watch?v=4WvYnJCPb-M&feature=related )
3 sets of 6-8 on a 40X0 tempo, rest 90 seconds Mijn doel voor deze oefening is eigenlijk om hem hetzelfde te kunnen zoals in het filmpje, dus zonder een push-up om me van de grond af te krijgen xD, zijn wel loodzwaar overigens.
5x zonder pushup 1 met.
3x zonder pushup 2 met.
5x zonder pushup 1 met.
Die kerel in het filmpje komt nog wat "rechter" te liggen, daar probeer ik naartoe te werken.QUOTE]
Comments: Was weer een fijne training, altijd leuk om positief commentaar te krijgen over je techniek.
Volgende keer wordt het frontsquat 10x3x60, meer rondjes eruit persen bij de farmers en hopelijk wat extra reps op de ghr.
Day 9, cycle 2: Arms
A-1: Seated Zottmann Curls
10 sets of 4 on a 30X0 tempo, rest 100 seconds
10x4x10
> 2-1-2-1
ging goed, had over het algemeen minder last van mijn polsen.
A-2: Low decline close grip bench presses
10 sets of 4 on a 30X0 tempo, rest 100 seconds
10x4x60
Mijn schouder voelde echt heel raar aan, voelde afentoe iets "verschuiven/klakken" en ik weet nou niet of dat nou een pees was of een spier. Heb nu nergens last van, was puur tijdens de beweging.
B-1: Scott Bench Close-Grip Reverse Curls
3 sets of 6-8 on a 30X0 tempo, rest 90 seconds
8x20
8x20
6x20 > uit het niets failde ik hierop
B-2: Tricep Cable Extension (palms up)
3 sets of 6-8 on a 30X0 tempo, rest 90 seconds
8x46
8x50
8x59

A-1: Bench Press (wide grip)
10 sets of 3 on a 40X0 tempo, rest 100 seconds
Feeler sets> 8x20, 8x20, 3x50.
2x3x70 DAFUQ, ging voor geen meter, had al meteen spot nodigmaar lager gepakt want dit ging nergens over..
8x3x65 DAFUQ, ook dit ging helemaal nergens over vorige cycle pakte ik 10x4x dit gewicht met slechts 1x spot. Nu met minder herhalingen meer spots, had echt veel meer moeite........
A-2: Lat pulldown, chin up greep.
10 sets of 3 on a 40X0 tempo, rest 100 seconds
10x3x79 Dit ging redelijk, het moeilijkste stuk was eigenlijk om onder het bankje te komen
B-1: Incline DB Press
3 sets of 6-8
8x16 > feeler set
8x20 > wopwop easymode, me schouder voelde wel apart.
7x24 > YEA BUDDY, andere spotter (ik beschouw deze kerel als een soort "mentor", we hebben altijd gesprekken over techniek en over manieren van training en hij geeft ons altijd tips en trics) Moest ze van hem extra diep doen, dus dan doen we dat
Weet niet zeker of dat nou mijn laatste setje was of dat ik er nog 1 tussendoor had, anyway ik had weer focus en me kracht voelde ook goed. Stomme mentale situatie dus met dat bankdrukken
B-2: One-Arm Dumbbell rows (dicht langs lichaam)
3 sets of 6-8
8x24
8x26

ben de hele dag al misselijk en krijg amper iets te eten weg... Morgen heb ik een afspraak bij de fysio voor me schouder, ik neem denk rrn paar dagen rust en doe daarna deze week overnieuw...
. die glut hamm raises zijn echt fukking lekker. Moest er alleen een half jaar terug tijdelijk mee kappen omdat ik steken in mijn linker hammstring kreeg. Ga ze binnenkort maar weer eens proberen.
We moeten binnenkort weer ff samen trainen.
Ik hoop hier echt deze week vanaf te zijn, train nu al bijna anderhalve week me UB niet :MAD: en de weegschaal geeft me ookal onder de 70 aan
. Ik word wel droger, das wel leuk dan.
Ik ben nu om de dag bij golds om fysio-oefeningen te doen en dan pak ik daarnaast meestal buik of benen.Haha klopt ze zijn echt dodelijk! Als je ze een paar keer tevaak doet dan voel je dat ook echt heel vies bij je knieholte daaro, maar je voelt wel dat je ze echt heel specifiek aanpakt en das gwn lekker.
Ja indd! Ik loop nu alleen zoals je al had gelezen met een schouderblessureIk hoop hier echt deze week vanaf te zijn, train nu al bijna anderhalve week me UB niet :MAD: en de weegschaal geeft me ookal onder de 70 aan
. Ik word wel droger, das wel leuk dan.
Moeten maar even afspreken danIk ben nu om de dag bij golds om fysio-oefeningen te doen en dan pak ik daarnaast meestal buik of benen.
. Op aanraden van Rondea op T-nation naar rotator cuff gezocht en daar heb ik een mooi rotator cuff programma vandaan gehaald
. 
Dus, nogsteeds bezig met die schouder. Op aanraden van Rondea op T-nation naar rotator cuff gezocht en daar heb ik een mooi rotator cuff programma vandaan gehaald
.
1 ding hiervan snap ik niet en dat is het volgende ;
Low Pulley External Rotation: Set the handle on a low pulley at slightly above knee height and stand with your non-working side toward the weight stack. Grasp the handle with your working arm and pull it across your body until it's at upper thigh level on the opposite side. This is the starting position. The elbow should be flexed to approximately 90° with the upper arm held as close to the body side as possible.
To execute the concentric portion of the movement, externally rotate the humerus (all the motion should be at the shoulder) while simultaneously trying to keep the elbow close to the starting position (some movement will occur) in order to preferentially recruit the teres minor. After holding for a two-count at peak contraction, slowly reverse the movement and repeat for reps.
http://www.t-nation.com/free_online...ce_repair/cracking_the_rotator_cuff_conundrum
Ik zie het voordeel er alleen niet van in om de pulley laag te zetten, bij fysio moet ik hem namelijk uitvoeren als die evenredig is aan mijn elleboog. Iemand die mij dit kan uitleggen?
Maandag ga ik weer naar de gym en ga ik licht deadliften/squatten etc, misschien dat ik trouwens met Roth ga maar daar moet ik nog iets van horen![]()
. Ik ben sinds zondag weer een beetje " serieus " gaan trainen en voel hem licht bij de lockout van de bench, bij het steunen op het bankje bij db rows en bij incline press> raar want vorige keer voelde ik hier niks.
. Nooit meer, dat was eng.
daarna nog 6x90.
.Volgende keer me buddy er ff uitknallen met conventional DL , hij pakte laatst 130 x 3 , must beat.
Ben benieuwd. Die 130 ging namelijk nog heel erg makkelijk. Zie em als ie zich kwaad maakt ook wel 140 pakken. 1rm weet ik niet wat ie zou pakken.
Ben benieuwd. Die 130 ging namelijk nog heel erg makkelijk. Zie em als ie zich kwaad maakt ook wel 140 pakken. 1rm weet ik niet wat ie zou pakken.
weer op hetzelfde punt als toen met die 120. Na 2 pogingen begon me onderrug ligt te steken dus met 70 even puur techniek gedaan.

Shame man! Wil m volgende keer wel zien hoe die gaat![]()

.