Gunsy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gunsy zei:

klusmier zei:ik ben landmeter van beroep, dus voor mijn werk loop ik al erg veel kilometers per dag........
op St Maarten stond ik gemiddeld 8~10 uur per dag buiten waarvan een dikke 6 uur in de brandende zon, dus de hitte went vrij snel!
op Curacao is het nog heter want er is minder regen, maar als je gewend bent aan lopen in de hitte hou je het met veel water drinken al snel enkele uren vol!![]()
ik loop nu dagelijks van Montana ( oost-Curacao) naar Punda ( stadscentrum) = is toch al gauw 2 uur lopen; ongeveer 15 kilometer
soms loop ik ook terug, soms neem ik de bus![]()
maar veel cardio in combinatie met veel zweten is een goeie vetverbranding!
![]()

klusmier zei:ik heb alweer een goeie baan gevonden!!
voorlopig blijf ik dus lekker landmeten op Curacao en lekker genieten van het mooie leven!
![]()
ik zal niet zoveel meer online zijn omdat ik mijn tijd moet verdelen tussen het werk en mijn lieve vrouwtje!
![]()
![]()

Rawplayer zei:

klusmier zei:thnx!!
trainen komt straks wel weer, eerst mijn pc-netwerk thuis goed zien te krijgen, en misschien vanaf volgende week trainen
ff kijken of het kan met mijn werktijden!![]()

RvR zei:

Spammen mag altijd Klus!! zit je al onder de 20%?? vast wel aan die laatste foto's te zien!

uit Klus zijn sig zei:
Weltrusten Klus!
ps.. :
Betekent dit zoiets als dat je hem geholpen hebt doormiddel van het befaamde stofzuigen. Kan het namelijk niet plaatsen in welke context dan ook