XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
training !!

:D 1e training sinds een half jaar !!;)

ik ben in dat half jaar echter ook 6 kilo afgevallen ( 85 -> 79 ), dus echt hoge verwachtingen had ik niet.
ook was de sportschool verbouwd, om de fitness/aerobic mensen binnen te houden.....:o
gelukkig gaan ze dat nog verbeteren door betere koeling: afwachten dus! :D

het squatrek enz. was verplaatst naar achter........geen airco, geen ventilator...:eek:

bank:
setjes met 60 en 70 kilo, geen denderd suc6 ( valt nog veel aan te doen !):(

squat:
65-115-135 kilo ( 3 reps) => bij 135 viel ik haast neer, zo benauwd was het!

deadlift:
115-155-175 kilo => ging wel, kwam alleen wat grip tekort bij 185 :o

ik wilde eerst kijken waar mijn max lag op de grote 3, om vandaar uit een schema op te bouwen ( in November is er hier weer een PL wedstrijd... :D )

verder gegaan met machines ( 5 reps per set)

cable row:
55-75-85 kilo

cable pull down:
55-65-80 ( lastig die 80 )

triceps pull down:
50-60-70

DB biceps curl:
12-16-20 ( 24 was in gebruik, waarschijnlijk ook net te zwaar :o )

lekkere training, rug, benen en triceps zijn ongeveer hetzelfde gebleven; borst en biceps moeten nog behoorlijk worden aangepakt !!

ik hoop rond de 78~80 kilo BW te kunnen blijven, mijn bank moet naar de 100 toe, squat naar 185, en deadlift naar 215 kilo ( totaal 500 kilo ;) )

:D

:eek: :eek: :eek: :eek:

Goede training!!! Succes:cool::p !

:D :D :D

blijven doorgaan ouwe.:D
karma hou je tegoed

ziet er al best goed weer uit :)

Je bench mag stukken beter maar dat komt vanzelf wel weer :)
Je squat en deads zijn monsterachtig imo :D [gezien je een tijd niet hebt getrained]

ziet er al best goed weer uit :)

Je bench mag stukken beter maar dat komt vanzelf wel weer :)
Je squat en deads zijn monsterachtig imo :D [gezien je een tijd niet hebt getrained]

spiergeheugen !! ;)

ik wilde al op 90% zitten tijdens mijn 1e training, maar 80% is ook wel aardig..........zeker met die hitte: 35+ graden zonder ventilatie !!:eek:

bank komt wel weer, thuis wat alternatieven met opdrukken, enz.

.............nog 2~3 maanden tot aan de wedstrijd: doel is 2* BW !!
- met deadlift en squat moet ik dan mij lage bank compenseren ( totaal moet richting 480 dus )

:D :D :D

je eerste training en je zou gaan maxen? Zou eerst even terug de spieren laten wennen hoor. Aardige gewichten al voor zolang uit, verwacht je maar aan héél veel spierpijn morgen :D

Had ff een vraagje over die zercher squat. Hoe plaats je precies je armen zodat je de stang op de juiste plaatsen laat steunen?
Ohja en succes ermee!

Had ff een vraagje over die zercher squat. Hoe plaats je precies je armen zodat je de stang op de juiste plaatsen laat steunen?
Ohja en succes ermee!

in feite net als bij frontsquat, dus gekruist voor je borst; de stang ligt dan in je ellebogen als het ware: hoe zwaarder je gaat, hoe breder je je ellebogen zet, dus verder naar buiten ivm evenwicht !!

;)

spierpijn is fijn.............

je eerste training en je zou gaan maxen? Zou eerst even terug de spieren laten wennen hoor. Aardige gewichten al voor zolang uit, verwacht je maar aan héél veel spierpijn morgen :D

ik heb een sterk lichaam met een goed geheugen ..........

dat maxen had een doel, zodat ik er een schema op kan maken waar mijn sterke en zwakke punten liggen!

( ivm voorbereiding PL wedstrijd in November op Curacao- Mambo Beach )

succes, 500 totaal in de 82.5kg klasse is zeker mooi!

Wow, nog wel sterk zeg!
Half jaar rukken heeft z'n werk dus gedaan ;)

j/k

Mooi dat je weer aan 't trainen bent :)

LOL!

thnx allen!

Echt niet verkeerd!

gelukkig geen spierpijn na mijn 1e training sinds 6 maanden !!

wel een beetje stijf in de hamstrings ( squat ), en de lats ( lat pull down/ row ), kwestie van goede rust en goed eten NA de training!!

volgende week: bank-squat-deadlift, MP's en wat press oef. ;)

:)

Veel succes nog klus

IT's ON!!! :D

Spieren bestaan voor een groot deel uit hersencellen voornamelijk voor het geheugen van een spier.. gelukkig maar dat je hersenen nog steeds in je spieren zitten anders was je nooit meer groot geworden :eek:
soms als je goed luisterd hoor je je linkerbiceps tegen je rechterbiceps zeggen : weet je nog die ene set van toen bij alternate dumbbell curl.. wow toen was ik moe..
en die andere zegt dan.. Goed geheugen! :thumbs:

succes met je training weer op te pakken!

Nette prestatie zo'n training na een half jaar niks doen.. Succes met het vervolgen van je log en 't trainen :D

Spieren bestaan voor een groot deel uit hersencellen voornamelijk voor het geheugen van een spier.. gelukkig maar dat je hersenen nog steeds in je spieren zitten anders was je nooit meer groot geworden :eek:
soms als je goed luisterd hoor je je linkerbiceps tegen je rechterbiceps zeggen : weet je nog die ene set van toen bij alternate dumbbell curl.. wow toen was ik moe..
en die andere zegt dan.. Goed geheugen! :thumbs:

succes met je training weer op te pakken!

thnx..you're right!

.......jammer dat geheugen geen rekening houdt met grote temperatuurs verschillen :o

bij 20 graden is het wat lekkerder trainen dan bij 35 graden zonder ventilatie.......

voorlopig schema is dus grote 3 met wat MP, en andere oefeningen....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven