Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik heb voor een paar weken terug al 68 gedrukt met 3 reps ( heb het alleen aangezien voor 65 kilo:o )

gewoon een dipje gehad waarschijnlijk; dus altijd goed eten vantevoren en ff laten zakken........DAAR lever je prestaties mee!

:D :p

dit is hetzelfde als met die 8x50
mentale grens
eens je dervoorbij bent ga je knallen

• Topic Starter Topic Starter
dit is hetzelfde als met die 8x50
mentale grens
eens je dervoorbij bent ga je knallen

weet ik wel, maar ik ben nu officieel ANTILAAN............

..........en die hebben nooit haast, dus die 500 totaal komt, en die 600 ook wel!

:D

;) nu hoor ik je spreken

Als jij nou eens informeerd naar de verzendkosten of eventueel meerdere klanten regeld dan regel ik wat voor jou ;)

Je owned die zercher squat wel he :eek: , wel klote van je schouderblessure hoe lang heb je dat al?!

Je hebt soms van die dagen dat niks wilt lukken, snel vergeten en weer verder gaan, succes!

Zoals ik al eerder zei, die 500 totaal daar zit je veel eerder aan, eitje ;)

Je owned die zercher squat wel he :eek: , wel klote van je schouderblessure hoe lang heb je dat al?!

Je hebt soms van die dagen dat niks wilt lukken, snel vergeten en weer verder gaan, succes!

Zoals ik al eerder zei, die 500 totaal daar zit je veel eerder aan, eitje ;)

thnx.............idd zijn die zerchers een liefhebberij aan het worden ;)

:D :p

schouderblessure is van sleutelbeenbreuk, ongeveer 10 jaar geleden ( vlak voor mijn stop van mijn 1e powerlift-periode), daarna 8 jaar niet getraind, vorig jaar mei weer begonnen!

Je bank moet idd omhoog Klus!!
Verder nette training!

bank:
8*40
8*50
3*75 (60~65 maar overgeslagen ;) )
8*50
6*55

squat: full
8*60
5*100
5*80
ineens geen energie meer, ook maar naar huis gegaan :mad:

ik wil perse op gewicht blijven en liefst nog zakken naar 77~78 kilo, maar mijn kracht gaat er ook door achteruit.......

de komende weken ga ik weer lekker bulken tot een stabiele 82~84 kilo en genoeg blijven eten!

vet% interesseert me nu momenteel geen moer meer, ik wil alleen in kracht omhoog blijven gaan!

volume setjes blijf ik voorlopig aanhouden omdat ze wel lekker liggen, mijn bank is waarschijnlijk ook te wijten aan een lichamelijk gebrek: niet voldoende rust met herstel van sleutelbeenbreuk ( zomer 1995), waardoor ik flink last blijf houden van mijn linkerschouder, na een flinke training!

wat ik ook blijf doen is tussentijds thuis meer gaan opdrukken en setjes dippen om mijn triceps aan te sterken: het probleem bij bankdrukken is het laatste gedeelte tot lockout ( vanaf borst tot halverwege vliegt die 75 kilo omhoog, daarna blijft het steken op een dood punt :o )

wellicht zal ik 3XL een PM sturen met de vraag waar het aan kan liggen en wat ik eraan kan doen om dit te verbeteren!

:cool:

Waarschijnlijk je triceps....benchlockouts/boardpresses gaan doen.

Kom op klus, gewoon wat meer benchen komt het wel goed!!

succes nog!

Board presses en lockouts zullen wellicht helpen, of ander zware tricep gerichte presses.

Board presses en lockouts zullen wellicht helpen, of ander zware tricep gerichte presses.

thnx!

had ik idd al door, in combinatie met goede rust en stretchen zal het tzt wel sterker worden

boardpress kennen ze hier niet, ook geen boards, maar lockout en bench in power-rack zullen wellicht helpen!

verder wil ik ook wat meer hacksquat gaan doen om mijn full-squat omhoog te brengen en evt. kuit training in de leggpress ;)
( calfraise in leggpress kun je makkelijk in gewicht gaan verhogen, hier zijn er jongens die zonder moeite veel reps maken met 270 kilo! :eek: :D )

ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen!

kop op klus effe herpakken en er tegenaan

thnx!

had ik idd al door, in combinatie met goede rust en stretchen zal het tzt wel sterker worden

boardpress kennen ze hier niet, ook geen boards, maar lockout en bench in power-rack zullen wellicht helpen!

verder wil ik ook wat meer hacksquat gaan doen om mijn full-squat omhoog te brengen en evt. kuit training in de leggpress ;)
( calfraise in leggpress kun je makkelijk in gewicht gaan verhogen, hier zijn er jongens die zonder moeite veel reps maken met 270 kilo! :eek: :D )

ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen!

Ik heb zelf ook geen boards hier, maar als ik boardpresses wil doen laat ik mn spotter het gewicht aangeven en vervolgens een waterfles op mn borst houden, zo heb je dus ook board presses.

Dat meen ik wel, het gewicht is te zwaar voor je hams en glutes... spreekt toch voor zich. Zeker zoals jij het beschrijft dat het heel erg uit je rug komt.. Ik heb dat bij sumo ook boven de 180 dat ik teveel met mn rug ga trekken, puur omdat ook mijn hams en glutes niet sterk genoeg zijn!

En dat je nu 200 niet van de grond kreeg, tja.. Dat hou je toch, plus dat miss je cns dit niet zo leuk vind...

Maar probeer gewoon een paar weken sterker te worden in je hams en glutes, en je lacht straks om die 200kg!

zelfs postjes van 1 jaar geleden zijn nog waardevol om terug te lezen en te gebruiken!!

:D :o

Bij het bankdrukken, kun je iemand laten kijken naar je uitvoering? Druk je recht omhoog, of schort het misschien aan de beweging? Dumbbell triceps stretch met twee handen vind ik een goeie oefening om de triceps te versterken, wat helpt bij bankdrukken. Zwaar triceps werk zal je helpen om het te verbeteren, veel meer dan borst/schouders.

Bij het bankdrukken, kun je iemand laten kijken naar je uitvoering? Druk je recht omhoog, of schort het misschien aan de beweging? Dumbbell triceps stretch met twee handen vind ik een goeie oefening om de triceps te versterken, wat helpt bij bankdrukken. Zwaar triceps werk zal je helpen om het te verbeteren, veel meer dan borst/schouders.

ik druk idd recht omhoog, bij het zware werk lockt mijn linkerschouder halverwege al.............leuk gezicht als iemand zit te kijken, want ik laat die baar natuurlijk ook niet meer naar beneden komen!

;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven