XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar hij durft ze wel te posten :)

Misschien lult iedereen wel uit z'n nek qua prestaties.
( ik heb gisteren trouwens 10 reps gefrontsquat met 400 kilo :eek: )

Maar hij durft ze wel te posten :)

Misschien lult iedereen wel uit z'n nek qua prestaties.
( ik heb gisteren trouwens 10 reps gefrontsquat met 400 kilo :eek: )

haha, naja wat is het nut van een log bij te houden als je jezelf beliegt? :p
Ik hou een log bij om commentaar te krijgen op men manier van trainen en om achteraf nog es te kunnen kijken vanwaar ik kom en waar ik nu zit. Als je gaat liegen op internet over je gewichten en de tijd erin steekt om een log te maken ben je wel zielig bezig :p

Ik hou een log bij om commentaar te krijgen op men manier van trainen en om achteraf nog es te kunnen kijken vanwaar ik kom en waar ik nu zit. Als je gaat liegen op internet over je gewichten en de tijd erin steekt om een log te maken ben je wel zielig bezig :p

tja.....:rolleyes:

nice quartersquats klusmier!

Als je dat echt quartersquats zijn moet je niet in je sig beweren 180 te squaten op een normale diepte; zo komt het nu over.

Ik twijfel nu wel erg sinds ie die filmpjes op 1 april postte :p

Hij heeft die filmpjes 00:14 onze tijd gepost op 1 april, indien hij op de antillen zit is het daar nog 10uur vroeger en was het bij hem nog geen 1 april :D

Lol mijn dag is weer goed.

het blijft hier wel erg stil...

normaal krijgen we binnen een weekje een reply van klusmier, trage kabels ginder ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.014
je geloofwaardig heid is gekelderd klusmier. die 170kg was een quarter squat. Vanaf het begin van dat filmpje kon je al zien dat je niet diep ging zakken, je pins staan zowat op borsthoogte :s Als ik squat zitten de pins 15cm boven men knie ofzo.

ik had al gezegd dat ik van die andere geen filmpjes had.......mijn 180 squat is wel degelijk parallel, en daarvan hangen de pinnen idd een heel stuk lager! ( en daarvan had ik helaas geen filmpje, wat ik al gezegd had)
;)

met quarter squat pak ik max. 230 kilo.....alleen die 170 zit daar iets onder, het ging meer om de snelheid!

als er punten van kritiek zijn die van toepassing zijn op mijn techniek, met eventueel tips hoe ik dit kan verbeteren.....dan hoor ik dat natuurlijk graag!

tzt volgen er nog wel wat meer filmpjes...........hopenlijk wat meer naar jullie wens ( het is moeilijk mijn telefoon zo neer te zetten dat alles er goed op komt)

vanavond weer trainen, maar voorlopig wat meer bench/borst & armen/schouders!
:cool:

wel aardig dat ik bij fouten gelijk mijn hele log vol heb staan, terwijl er normaal maar een paar mensen commentaar geven.........jammer!

mss als je goed filmpje wilt maken iemand vragen of ie de gsm wilt vasthouden of em op een bankje zetten ofzo

• #1.016
mss als je goed filmpje wilt maken iemand vragen of ie de gsm wilt vasthouden of em op een bankje zetten ofzo

ik zit hier op Curacao hoor...........ff vragen of iemand mijn SE W800i vast wil houden! ( dan ben ik hem gelijk kwijt ;) )

op een bankje blijft mijn toestel niet goed op zijn kant staan, dan valt hij om........
:o

• #1.017

ik lieg er niet over, maar van andere oefeningen heb ik nog geen goede filmpjes................maar die komen echt wel!

ik ben geen type dat zichzelf zo voor de gek houd, en dan ook nog zo achterlijk om deze filmpjes als goed zijnde te posten!

maar dat had ik allemaal al eerder uitgelegd......misschien kwestie van lezen?
;):p

ik lieg er niet over, maar van andere oefeningen heb ik nog geen goede filmpjes................maar die komen echt wel!

ik ben geen type dat zichzelf zo voor de gek houd, en dan ook nog zo achterlijk om deze filmpjes als goed zijnde te posten!

maar dat had ik allemaal al eerder uitgelegd......misschien kwestie van lezen?
;):p

was eerder de bedoeling om te zeggen dat iemand die zich serieus bezig houdt met powerlifting ( zoals jij ) zichzelf nooit zou beliegen met valse resultaten in zen log :)

Klusmier, kerel, als je voor jezelf maar weet dat je squats goed zijn! Post maar eens een video'tje ervan, dan is iedereen weer gelukkig.

Ga je vanavond de 100kg benchen?! :thumbs:

• #1.020
was eerder de bedoeling om te zeggen dat iemand die zich serieus bezig houdt met powerlifting ( zoals jij ) zichzelf nooit zou beliegen met valse resultaten in zen log :)

dat was ook niet mijn bedoeling...........ik heb ook nooit gezegd dat die 170 squat parallel was!
;)

maar laten we er geen ellenlange welles-nietes discussie van maken; mijn motivatie word er alleen maar beter door en hopenlijk zorgend voor betere filmpjes in de toekomst!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven