- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hij durft ze wel te posten
Misschien lult iedereen wel uit z'n nek qua prestaties.
( ik heb gisteren trouwens 10 reps gefrontsquat met 400 kilo)

haha, naja wat is het nut van een log bij te houden als je jezelf beliegt?![]()
Ik hou een log bij om commentaar te krijgen op men manier van trainen en om achteraf nog es te kunnen kijken vanwaar ik kom en waar ik nu zit. Als je gaat liegen op internet over je gewichten en de tijd erin steekt om een log te maken ben je wel zielig bezig![]()

thnx!
niet helemaal netjes uitgevoerd of onder parallel, maar daarvan heb ik geen filmpjes..
van die 170 kilo squat had ik ook een set gedaan op parallel...........helaas geen filmpje van

je geloofwaardig heid is gekelderd klusmier. die 170kg was een quarter squat. Vanaf het begin van dat filmpje kon je al zien dat je niet diep ging zakken, je pins staan zowat op borsthoogte :s Als ik squat zitten de pins 15cm boven men knie ofzo.

mss als je goed filmpje wilt maken iemand vragen of ie de gsm wilt vasthouden of em op een bankje zetten ofzo
)
haha, naja wat is het nut van een log bij te houden als je jezelf beliegt?![]()
Ik hou een log bij om commentaar te krijgen op men manier van trainen en om achteraf nog es te kunnen kijken vanwaar ik kom en waar ik nu zit. Als je gaat liegen op internet over je gewichten en de tijd erin steekt om een log te maken ben je wel zielig bezig![]()

ik lieg er niet over, maar van andere oefeningen heb ik nog geen goede filmpjes................maar die komen echt wel!
ik ben geen type dat zichzelf zo voor de gek houd, en dan ook nog zo achterlijk om deze filmpjes als goed zijnde te posten!
maar dat had ik allemaal al eerder uitgelegd......misschien kwestie van lezen?
![]()

was eerder de bedoeling om te zeggen dat iemand die zich serieus bezig houdt met powerlifting ( zoals jij ) zichzelf nooit zou beliegen met valse resultaten in zen log![]()