AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die zercher heb ik nog niemand zien squatten! Dus dat respect blijf je houden joh!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Die zercher heb ik nog niemand zien squatten! Dus dat respect blijf je houden joh!

die zercher moet je ook goed doen qua techniek en met droge armen, anders kan het je een stevige arm-blessure opleveren zoals ik vanavond heb gemerkt!

maandag avond training: kort vanwege de drukte

bench:
10*50
5*70
2*80
5*70
10*50

DB-press en andere oefeningen geskipt vanwege de drukte..........

zerchersquat: laagste pin, net onder mijn knie
10*60
8*110
5*160
2*160 ( en toen schoot de stang uit mijn bezwete arm: AUW! :mad:)
6*110
6*110
.........als je die zercher van zo laag pakt, moet je de stang eerst voor je knie langs omhoog halen, dus wel met rechte rug!

nog wat andere oefeningen gedaan voor rug, enz.

morgen hopenlijk wat beter!
;)

toch goed man!!!:D

die zercher moet je ook goed doen qua techniek en met droge armen, anders kan het je een stevige arm-blessure opleveren zoals ik vanavond heb gemerkt!

Is dat zoals jij 'm doet de officiële techniek? Het lijkt net of je een beetje op een skippybal op en neer aan het bewegen bent, meer beweging zie ik er niet in. ???

ROM bij die Zerchersquat is 15 cm of zo, kan je niet beter je concentreren op een juiste uitvoering van de oefening?

Jullie hebben het over filmpjes! heb ze proberen te zoeken maar kan ze niet vinden ... iemand een linkje?

• #1.029
Is dat zoals jij 'm doet de officiële techniek? Het lijkt net of je een beetje op een skippybal op en neer aan het bewegen bent, meer beweging zie ik er niet in. ???

ik had al eens vaker gezegd dat ik niet van elke oefening een filmpje heb!

als je persee met mij een keer wilt trainen om te kijken of ik de juiste techniek beheers, kom eens overvliegen.........

:rolleyes:

Jullie hebben het over filmpjes! heb ze proberen te zoeken maar kan ze niet vinden ... iemand een linkje?
http://www.youtube.com/watch?v=Gfwsp3yGUUE
een oude video van mijn 140 kilo boxsquat, speed!
;)

http://www.youtube.com/watch?v=4ElNgM-sHFo
en hier een 170 kilo squat met 2 reps; not nice but fast!
;)

http://www.youtube.com/watch?v=iQZac6xgNyY
hier nog een slordig uitgevoerde zerchersquat met 5*180 kilo !
;)

meer filmpjes volgen!

HET KAN EEN TIJDJE DUREN VOORDAT ZE TE ZIEN ZIJN, IK HEB ZE NET GE-UPLOAD!!
At your service!

• #1.032
slappe hap training vandaag

full-squat:
8*70
6*110
5*120
5*120

clean:
6*40
6*40
6*40

schouder-press:
6*30
5*40
3*50
5*40
6*30

triceps: pull-down met touwtje
8*20
8*30
5*40
5*40
6*30
8*20

chinnen:
8*BW
5*BW + 10 kilo
2*BW + 15 kilo
4*BW + 10 kilo
6*BW

dipping machine:
8*30
6*40
5*50
4*50
6*40
8*30

latt-pulldown:
8*50
8*70
5*80
2*90
1*95
;)

goed klusser!!

• #1.035
??? Dit is qua volume de beste training die ik ooit van je gezien heb man! :thumbup:
Nette chins!

thnx!

ik voelde me wat slapjes, dus heb me wat geconcentreerd op volume..........je ziet weleens leuke oefeningen in andere logs; dus de moeite waard om te proberen!
;)

toch weer een nette training hoor!

ik had al eens vaker gezegd dat ik niet van elke oefening een filmpje heb!

als je persee met mij een keer wilt trainen om te kijken of ik de juiste techniek beheers, kom eens overvliegen.........

:rolleyes:

geloof me , het is echt wel wat meer dan 15 cm........
;)

Ach ja, dat heb je met die gelovigen he. Constant zichzelf voorliegen... :rolleyes:

Volgende keer filmpjes van die 5x120 full, 1x170 parallel en 200+ zerchers full ROM?

geloof me , het is echt wel wat meer dan 15 cm........
;)

Het maakt mij verder niet zoveel uit, maar het gaat er niet alleen om zoveel mogelijk gewicht te verstouwen. Denk niet dat je veel hebt aan die oefeningen waarbij je ROM vrij beperkt is.

Nette gewichten kluis!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven