Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette chins zeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
hartelijk dank voor alle adviezen, alleen een beetje jammer dat er nog neanderthalers rondlopen die mijn filmpjes beoordelen met "mong**l"

.....beetje zielig wel.......
:D

ja je bent toch ook een mong**l maar dan een nederlandse:P haha

Aardige trainingen wel hoor maar heb ineens een heel ander beeld van die PR's van je door die filmpjes, ik zie je nergens een full rom doen en dan te bedenken dat je me een keer afzeek over mijn DL (4x140)/SQ (10x120, below para) ten opzichte van m'n bench (1x120). Iets in de trant van "ga trainen joh, je DL/SQ lijken nergens op"

Maar goed, mischien kan je ons verrassen met een filmpje waarin je oa die 120kg fullsquats laat zien..

zeg jij:P licht squatertje:P..
haha ikkuh ben superbroekie

• #1.049
Aardige trainingen wel hoor maar heb ineens een heel ander beeld van die PR's van je door die filmpjes, ik zie je nergens een full rom doen en dan te bedenken dat je me een keer afzeek over mijn DL (4x140)/SQ (10x120, below para) ten opzichte van m'n bench (1x120). Iets in de trant van "ga trainen joh, je DL/SQ lijken nergens op"

Maar goed, mischien kan je ons verrassen met een filmpje waarin je oa die 120kg fullsquats laat zien..

commentaar die ik aan anderen geef gelden ook voor mijzelf...........dus filmpjes komen tzt!
;)

klusmier is een beest!!! :cool:

posts he:P

commentaar die ik aan anderen geef gelden ook voor mijzelf...........dus filmpjes komen tzt!
;)

Wanneer is tzt ? Over 3 jr ?
Kleine moeite klus om van de week ff een onder parallel 160kg squat te laten zien of een zercher van 180kgje kan op zo'n bankje ook paar 2.5kilo schijfjes leggen en je telefoon tegen aanzetten...

klopt man als je daar al filmpjes van moet maken:P

• #1.056
Wanneer is tzt ? Over 3 jr ?
Kleine moeite klus om van de week ff een onder parallel 160kg squat te laten zien of een zercher van 180kgje kan op zo'n bankje ook paar 2.5kilo schijfjes leggen en je telefoon tegen aanzetten...

Antillianen laten zich niet "pushen".............

:p

als ik zeg: tzt..........dan is dat binnen korte tijd, dagen/weken....?
:D

kerel.. je gaat vast wel goed vooruit man!!:D.. wat is t tijdsverschil eigenlijk?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven