- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nederlandse mong**l? Ik ken maar 2 soorten mong*len:ja je bent toch ook een mong**l maar dan een nederlandsehaha
ja je bent toch ook een mong**l maar dan een nederlandsehaha

Is dat zoals jij 'm doet de officiële techniek? Het lijkt net of je een beetje op een skippybal op en neer aan het bewegen bent, meer beweging zie ik er niet in.![]()

Aardige trainingen wel hoor maar heb ineens een heel ander beeld van die PR's van je door die filmpjes, ik zie je nergens een full rom doen en dan te bedenken dat je me een keer afzeek over mijn DL (4x140)/SQ (10x120, below para) ten opzichte van m'n bench (1x120). Iets in de trant van "ga trainen joh, je DL/SQ lijken nergens op"
Maar goed, mischien kan je ons verrassen met een filmpje waarin je oa die 120kg fullsquats laat zien..

commentaar die ik aan anderen geef gelden ook voor mijzelf...........dus filmpjes komen tzt!
![]()
Wanneer is tzt ? Over 3 jr ?
Kleine moeite klus om van de week ff een onder parallel 160kg squat te laten zien of een zercher van 180kgje kan op zo'n bankje ook paar 2.5kilo schijfjes leggen en je telefoon tegen aanzetten...

kerel.. je gaat vast wel goed vooruit man!!.. wat is t tijdsverschil eigenlijk?

Antillianen laten zich niet "pushen".............
als ik zeg: tzt..........dan is dat binnen korte tijd, dagen/weken....?
![]()
Antillianen laten zich niet "pushen".............
als ik zeg: tzt..........dan is dat binnen korte tijd, dagen/weken....?
![]()
Anders zou het jaren duren