je weegt 25 kilo meer dan ik; maar je pakt ongeveer hetzelfde gewicht als ik op squat en deadlift..............
denk je dan niet dat je wat meer zou moeten pakken?
veel suc6 in ieder geval!
Heb je jezelf nog niet genoeg belachelijk gemaakt?
Probeer je nu te zeggen dat ik slap ben of dat je zelf een brutal monster bent voor je gewicht?
Er spelen veel variabelen mee bij het niveau van 1RM's, waar DIEPTE/uitvoering er één van is. Ik hoef mezelf niet te vergelijken met anderen, kijk juist op tegen mensen die sterker dan mij zijn. Zou je sieren als jij dat ook deed ipv jezelf voorliegen en beestachtiger voordoen dan je bent.
Je hebt meer weg van een bacoboy van 37 jaar met je 'antilliaanse karma', smileys en halve ROM's.
Om toch maar even tegemoet te komen aan jouw vergelijkingsdrang, hierbij een uitleg per lift:
Squat:
Jouw impressive 2x170 squat waarmee je al je geloofwaardigheid hebt verspeeld, heb ik recentelijk met 1x300 uitgevoerd op ongeveer dezelfde diepte.
Mijn 1RM parallel (of zelfs net iets eronder) is 215 kg met knee wraps. Heb 'm raw op 200 ingeschat. Wat zou volgens jou acceptabel zijn dan, 250?
Jouw zogenaamde 180 squat parallel is waarschijnlijk 1 grote grap.
Kom jij ooit boven de 200 parallel? I dare to doubt it.
Deadlift:
Deze zal over 2 weken ergens boven de 200 getopt worden. Reden dat deze bij mij relatief laag ligt heeft te maken met diverse rugblessures.
Benchpress:
Ik citeer:
"ALS JE GEEN 100KG KAN BENCHEN MOET JE GEWOON JE BEK HOUDEN!!!!"
Mijn intentie was niet om je de grond in te trappen. De commentaren, waaronder die van mij, kwamen voort uit verontwaardiging dat je dergelijke filmpjes post als zijnde (zo goed als) fatsoenlijke lifts. De manier waarop je er nu mee omgaat wekt nog meer verontwaardiging.