XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelieve mij hierbij niet te betrekken. kan mij geen **** schelen wat iemand anders doet qua gewichten, iedereen heeft zijn eigen doelen en manieren. Ik weeg mss evenveel als Grijpwijk en ben wat sterker, maar aan de andere kant, ik weeg ook evenveel als vogelpohl vroeger, en ik kom niet eens in de buurt van zijn gewichten.

Nogal stom dus om lichaamsgewicht als referentie te nemen ipv trainingsjaren, ervaring, begleiding, ....

word, ipv elkaar af te breken en te strijden op internet elkaar steunen !

Klusmier, wat er ook gebeurt, ik vind je een beest

Gewoon doorgaan oude klusser

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
Gelieve mij hierbij niet te betrekken. kan mij geen **** schelen wat iemand anders doet qua gewichten, iedereen heeft zijn eigen doelen en manieren. Ik weeg mss evenveel als Grijpwijk en ben wat sterker, maar aan de andere kant, ik weeg ook evenveel als vogelpohl vroeger, en ik kom niet eens in de buurt van zijn gewichten.

Nogal stom dus om lichaamsgewicht als referentie te nemen ipv trainingsjaren, ervaring, begleiding, ....

wat jij wil.................
;)

nog getraind?

nou nou wat een discussie weer :p

nee helaas niet, zelfs hier was de sportschool gesloten............dinsdag maar weer eens proberen ( misschien ook eens frontsquat gaan doen)
;)

ik zag het juist in een ander topic

ach een paar dagen rust doet ook eens goed ;)

frontsquats? very nice

• #1.090
vandaag niet trainen, gisteren lekker verbrand op t strand.........

vooral mijn benen hebben t moeten ontgelden, omdat ik voor mijn werk altijd in een lange broek loop!
;)

woensdag maar weer gaan trainen dan......

nu ff op de trage kantoorpc aan t internetten...

hmm aftersun erop, lange broek aan en gaan trainen gvd !

• #1.092
er moet eerst nog gewerkt worden, tenslotte is dit mijn middagpauze!

morgen zie ik wel verder, anders kun je beter niet trainen ( met verbrande benen in een lange broek??:eek: )

Ach komaan klusmier, je hebt in het verleden al bewezen dat een beest als jij (2.5*BW squat :eek: ) niet kleinzerig is.

En trouwens, geeft God je de kracht niet om door die verschrikkelijke pijn van verbrande benen te bijten en toch voor je doelen te gaan?

Ach komaan klusmier, je hebt in het verleden al bewezen dat een beest als jij (2.5*BW squat :eek: ) niet kleinzerig is.

En trouwens, geeft God je de kracht niet om door die verschrikkelijke pijn van verbrande benen te bijten en toch voor je doelen te gaan?

geef daar maar eens een antwoord op kluis :D
en ja aftersun olé ola!!

ik weet zeker dat Monsterstrenght ongeveer op jouw gewicht zit, jonger is dan jij bent..en behoorlijk sterker is dan jij bent! ( bench boven de 200, squat 325 en deadlift boven 300):D
dat je rugblessures hebt gehad ( spit) heb ik in je log kunnen lezen, dat je vervolgens redelijk arrogant je grote bek opentrekt naar mij toe kan ik ook nog wel begrijpen!
maar dat je door blijft zeiken over mijn zaken waarin ik bepaal of ik ze deel met anderen en in hoeverre ik mij daarmee belachelijk maak is op zijn zachts gezegd tot treurig voor iemand als jij........dat je daar zoveel energie en tijd aan blijft besteden?
i dont care, it's my life...........
;)

Goh, klus het lijkt erop dat je twijfelt aan de blessure van grijpwijk, maar wie was ook alweer diegene die niet zwaar kan benchen door een sleutelbeenbreuk:rolleyes:
Gewoon geen excusen verzinnen je techniek zuigt en iedereen heeft het kunnen zien sleutelbeen breuk of wat voor blessure ook als jij er zoveel hinder van hebt dan train je er om heen.
En dan kom je niet aanzetten met halve bout filmpjes waarin je denkt dat jij the king bent.
En als je daarop afgerekend wordt gauw anderen erbij halen zoals monsterstrenght!
Jij hebt een discussie met grijpwijk en dan vecht je die lekker normaal uit, maar je bent nu net zo bezig als een jehova aan de deur die je op een leugen betrapt die lullen dan ook weer wat anders!
Je kunt beter lekker veel posten op dit forum want trainen nee dat is niks voor jou.
Gewoon openstaan voor kritiek het is niet overal rozengeur en maneschijn.

• #1.096
Goh, klus het lijkt erop dat je twijfelt aan de blessure van grijpwijk, maar wie was ook alweer diegene die niet zwaar kan benchen door een sleutelbeenbreuk:rolleyes:
Gewoon geen excusen verzinnen je techniek zuigt en iedereen heeft het kunnen zien sleutelbeen breuk of wat voor blessure ook als jij er zoveel hinder van hebt dan train je er om heen.
En dan kom je niet aanzetten met halve bout filmpjes waarin je denkt dat jij the king bent.
En als je daarop afgerekend wordt gauw anderen erbij halen zoals monsterstrenght!
Jij hebt een discussie met grijpwijk en dan vecht je die lekker normaal uit, maar je bent nu net zo bezig als een jehova aan de deur die je op een leugen betrapt die lullen dan ook weer wat anders!
Je kunt beter lekker veel posten op dit forum want trainen nee dat is niks voor jou.
Gewoon openstaan voor kritiek het is niet overal rozengeur en maneschijn.

ik kan best tegen kritiek, maar van sommige mensen kan ik wat minder hebben............................en jij bent er daar 1 van!
:D

je hebt wel gelijk, maar je brengt het op een, voor mij wat arrogante manier.................en misschien kan een arrogante Klusmier dat nou net niet hebben...........
:rolleyes:

bah wat is het nut van geflame en gedoe, is voor niets goed imo ..

kap met zeuren en post die trainingen!! aand at gezeur heb je niks!!

Precies, het wordt tijd dat hier weer trainingen gepost worden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven