Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik kan best tegen kritiek, maar van sommige mensen kan ik wat minder hebben............................en jij bent er daar 1 van!
:D

je hebt wel gelijk, maar je brengt het op een, voor mij wat arrogante manier.................en misschien kan een arrogante Klusmier dat nou net niet hebben...........
:rolleyes:

Ik breng mijn boodschap zeer direct en hoe jij het opvat dat is jouw probleem en niet de mijne ik draai er niet om heen en ga zeker geen excusen verzinnen!
Als jij denkt anderen te mogen flamen zoals je ook bij mij hebt gedaan en door constant te provoceren dan is het enkel een kwestie van tijd eer je het op je bord terug krijgt.
Je gaf mij negatieve karma en stuurde een kwaaie pm en ik kan mij voorstellen dat als jij doet tegen anderen zoals in die pm destijds tegen mij dat er mensen een schurfthekel aan je krijgen.
Wie kritiek geeft moet ook kritiek kunnen ontvangen en dat heeft niks met flamen te maken enkel je mening uitten.
En die mooie stats van je stellen vast ook niet zoveel voor als jij blijft trainen zoals in die filmpjes.
Dan squat ik liever 40kg als 1 rep max dan 170 op jouw manier!
Als je kritiek geeft moet je ook openstaan voor kritiek aan jouw adres hoe zat het ook alweer "wie goed doet, wie goed ontmoet" toch?
Jij profileert je steeds vaker als een gelukkig man, maar ik denk dat er op dit forum een aantal mensen zitten die de waarheid wel kennen ;)

Je hebt wel een spraakmakend logje Klus.......

Ja idd wat de anderen zeggen trainingen willen we zien.......
Kom een schop onder je kont en trainen niet flamen,zeuren daar hebben we niks aan.:loopband: :lifter: :hedbang: :wl:

Precies, het wordt tijd dat hier weer trainingen gepost worden!

Idd en als hij zich hier nog geloofwaardig wilt maken (tot zover dat wat voor hem betekent...), dan hoeft ie maar 1 goede squat filmpje te plaatsen van 150kg ofzo...

Een tijd terug was er een gozer in het foto forum die zei dat hij 250kg plus squat (nee niet Ryu :P )met spille pootjes/romp niemand geloofde het en iedereen vroeg om filmpjes...zijn er nooit gekomen omdat hij het, mag ik aan nemen, dus niet squatte...
Kortom ik blijf zeggen post een filmpje en je bent van het gezeik af...

Hij heeft die wel gepost geloof ik, alleen waren het quarter squats.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.105
hebben jullie dan geen geduld meer?

vanavond zal ik weer trainen, dus vannacht jullie tijd...........zal dat gepost worden, het is een normale training!

waarom blijven sommigen doorzeuren?

vind je het gek dat de mensen hier een hekel krijgen aan dat gestress van Nederlanders?

je leeft maar 1 keer, geniet ervan!
;)

(middagpauze: trage kantoorpc; 1 pagina verversen = 26 sec.)

en zet je cam nu op een bankje hé :P

lekker aan het zonnen daar klus!!!!:)

haha kilometervreter:P

• #1.111
matig traininkje afgewerkt, beetje warm en vermoeid

frontsquat: 1e keer
5*20
5*70
5*70 onder parallel.....voelde wel goed
5*90
1*120 nog een beetje te zwaar, eerst de techniek goed aanleren
...........bij zware gewichten wiebelt de stang nog wat op mijn schouders, en door de warmte kan ik de stang moelijk laten liggen op mijn schouderkoppen

fullsquat:
8*70
8*120
8*120
8*120
8*70
techniek beter onder de knie krijgen, daarna zwaarder op fullsquat

verder wat bankdrukken en rug oefeningen gedaan...........niets bijzonders dus

volgende training armen/schouders
;)

waar zijn de filmpjes?

je zou toch filmpjes maken om voor eens en altijd te bewijzen dat je echt kan wat je typt?

goed bezig hoor!!

• #1.116
weer een lekkere training, meer een herhaling van gisteren ipv armen......

frontsquat:
5*70
1*90 http://www.youtube.com/watch?v=yCwhcAIY0IA ;)
1*90
1*110
0*110 te diep willen gaan, en net niet meer over t dode punt heen kunnen komen!
1*90
5*70
.......enkeltjes met 90 zijn om techniek te verbeteren, en om goede diepte te halen!

squat:
6*100
6*100
6*120
6*120
3*140
1*140 net boven par., beetje bang dat mijn broek gaat scheuren!:eek:
6*120
6*100

bench: in powerrack
8*60
8*60
6*70
6*70
8*60
.......zijstangen op borsthoogte, dus kracht onderin verbeteren!

die frontsquats zijn best lekker om te doen! van die 90 is een filmpje te zien.........
:D

Die frontsquat is een iig diep genoeg;)

Maar waarom train je in lange broek, je zei toch dat het altijd zo warm was in de gym?

• #1.118
Die frontsquat is een iig diep genoeg;)

Maar waarom train je in lange broek, je zei toch dat het altijd zo warm was in de gym?

dat is nog mijn werkkleding....

als ik eerst naar huis ga om te gaan omkleden, dan is het te druk in de gym, en kleren meenemen hou ik niet van!

die 90 kan nog wel dieper, maar eerst de techniek wat verbeteren...............met 110 kwam ik ook al op parallel!
;)

Ja die is diep genoeg...probeer een tikkie breeder te gaan staan en je knieen naar buiten te pushen...zal een hooop doen voor je techniek!

goed man!! leuk filmpje.. en precies t moet nog wel iets dieper! ik ga ook volgende week wel ff een filmpje van frontsquat posten

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven