Ghostrider
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2
ik kan best tegen kritiek, maar van sommige mensen kan ik wat minder hebben............................en jij bent er daar 1 van!
je hebt wel gelijk, maar je brengt het op een, voor mij wat arrogante manier.................en misschien kan een arrogante Klusmier dat nou net niet hebben...........
![]()
Ik breng mijn boodschap zeer direct en hoe jij het opvat dat is jouw probleem en niet de mijne ik draai er niet om heen en ga zeker geen excusen verzinnen!
Als jij denkt anderen te mogen flamen zoals je ook bij mij hebt gedaan en door constant te provoceren dan is het enkel een kwestie van tijd eer je het op je bord terug krijgt.
Je gaf mij negatieve karma en stuurde een kwaaie pm en ik kan mij voorstellen dat als jij doet tegen anderen zoals in die pm destijds tegen mij dat er mensen een schurfthekel aan je krijgen.
Wie kritiek geeft moet ook kritiek kunnen ontvangen en dat heeft niks met flamen te maken enkel je mening uitten.
En die mooie stats van je stellen vast ook niet zoveel voor als jij blijft trainen zoals in die filmpjes.
Dan squat ik liever 40kg als 1 rep max dan 170 op jouw manier!
Als je kritiek geeft moet je ook openstaan voor kritiek aan jouw adres hoe zat het ook alweer "wie goed doet, wie goed ontmoet" toch?
Jij profileert je steeds vaker als een gelukkig man, maar ik denk dat er op dit forum een aantal mensen zitten die de waarheid wel kennen

)met spille pootjes/romp niemand geloofde het en iedereen vroeg om filmpjes...zijn er nooit gekomen omdat hij het, mag ik aan nemen, dus niet squatte...