AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
210 zercher is ook geen full-ROM zoals ik inmiddels heb begrepen, dat ligt ergens bij de 150~160 kilo
:o

frontsquat moet ik nog even aan wennen, maar die zal ik binnenkort graag op 110~120 kilo willen leggen onder parallel, en 90~100 kilo full frontsquat!
;)

ik heb vanavond nog ff wat volume training gedaan ( maandag hier dus), met de nadruk op bankdrukken en schouders!
:cool:

ik gooi de leggpress er ook weer in, want daarmee kan ik mijn full-ROM vergroten zonder dat ik een spotter of iets dergelijks nodig heb........

succes

ik ben druk met projecten, dus heb niet altijd de energie om voluit te gaan met trainingen, derhalve maak ik er volume training van en post ik dat soort dingen niet vaak!
;)

wat voor projecten ? in de bouw ofzo ? ben zelf ook projectleider als in ontwikkelelaar vastgoed.

wij willen beestige trainingen zien klus !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.151
,
Monstrous Giant
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
,

Geslacht: M Leeftijd: 37
Karma Power: 48
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Online!

THANK GOD, IT'S FRIDAY!!!
:cool::D

,
Monstrous Giant
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
,

Geslacht: M Leeftijd: 37
Karma Power: 48
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Online!

THANK GOD, IT'S FRIDAY!!!
:cool::D

Nou, bravo hoor je kunt trots op jezelf zijn.
Wat hoop je nou te bereiken een mooi leven na je dood?
Post gewoon de dingen waarin je zelf om vraagt in dit topic i.p.v zelf iedere keer off-topic te gaan en het topic te laten ontsporen, maar ja ik ben blij dat je zoveel waarde hecht aan je "status" hier op dit forum ben benieuwd of je in het echt ook zoveel "voorstelt".
Je zult 's nachts wel zalig slapen met je 13.000 posts ik vindt het eerder zielig dat je trots bent op je postcount i.p.v de stats die je haalt met training.
Maar laten we wel wezen je stats op de grote drie zijn ook niet zo impressive als je postcount.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.153
Nou, bravo hoor je kunt trots op jezelf zijn.
Wat hoop je nou te bereiken een mooi leven na je dood?
Post gewoon de dingen waarin je zelf om vraagt in dit topic i.p.v zelf iedere keer off-topic te gaan en het topic te laten ontsporen, maar ja ik ben blij dat je zoveel waarde hecht aan je "status" hier op dit forum ben benieuwd of je in het echt ook zoveel "voorstelt".
Je zult 's nachts wel zalig slapen met je 13.000 posts ik vindt het eerder zielig dat je trots bent op je postcount i.p.v de stats die je haalt met training.
Maar laten we wel wezen je stats op de grote drie zijn ook niet zo impressive als je postcount.

dankjewel lieverd!
:rolleyes:

..

Posten die trainingen en stoppen met al het gezeik :roflol:

Ik moet Ghostrider er inderdaad gelijk in geven dat je je beter kunt richten op trainen dan je druk te maken over hoeveel 'posts' je hier op het forum al gehaald hebt. Wat voor waarde heeft de hoeveelheid 'posts' en zo'n karma balkje nou in godsnaam?

trainen bro trainen of begin je al een antiliaanse houding te krijgen hahaha

ga je goed bro

ik ben druk met projecten, dus heb niet altijd de energie om voluit te gaan met trainingen, derhalve maak ik er volume training van en post ik dat soort dingen niet vaak!
;)

Wat een onzin. Als je mentaal moe bent, dan kun je juist fysiek nog heel fit zijn en tijdens trainen het verstand lekker op nul zetten en alles geven wat je in je hebt.

Kijk, als je nou lichamelijk zware arbeid zou doen, zoals in de steigerbouw of metaalvlechten, dan kan ik me voorstellen dat je af en toe te brak bent om te gaan trainen.

Conclusie: Trainen!!! :whip:

dus post nog eens een goede training kluis!
verbaas ons! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven