MuscleMeat

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Ik moet Ghostrider er inderdaad gelijk in geven dat je je beter kunt richten op trainen dan je druk te maken over hoeveel 'posts' je hier op het forum al gehaald hebt. Wat voor waarde heeft de hoeveelheid 'posts' en zo'n karma balkje nou in godsnaam?

het is voor mij weer een aangename afwisseling met het echte leven..........
:rolleyes:

Wat een onzin. Als je mentaal moe bent, dan kun je juist fysiek nog heel fit zijn en tijdens trainen het verstand lekker op nul zetten en alles geven wat je in je hebt.

Kijk, als je nou lichamelijk zware arbeid zou doen, zoals in de steigerbouw of metaalvlechten, dan kan ik me voorstellen dat je af en toe te brak bent om te gaan trainen.

aangezien het tropisch klimaat hier iets anders is dan de regenachtig frisse dagen in NL, ben ik aan het eind van een dag fysiek redelijk gesloopt na een 8 urige werkdag bij 32~33 graden continu werken in de brandende zon ZONDER het gemak van schaduw!
:o

aangezien het tropisch klimaat hier iets anders is dan de regenachtig frisse dagen in NL, ben ik aan het eind van een dag fysiek redelijk gesloopt na een 8 urige werkdag bij 32~33 graden continu werken in de brandende zon ZONDER het gemak van schaduw!

Nouja, hier hebben we onderhand ook tropische temperaturen en een hele hoge luchtvochtigheid!

• #1.163
Nouja, hier hebben we onderhand ook tropische temperaturen en een hele hoge luchtvochtigheid!

dan weet je waarover ik praat............gedurende het GEHELE JAAR door!

momenteel hier om 7.53 uur 's ochtends:
28.1 graden buiten in de schaduw bij 70% luchtvochtigheid

( overdag ongeveer 32~33 graden bij 75~85%)

aan het eind van een lange dag ben je gewoon leeg, je wilt wel maar je kunt geen FATSOENLIJKE training neerzetten: maar toch jezelf dwingen naar die sportschool te gaan!!

ook al zijn het maar volume-reps, elke training is beter dan niets doen!

en juist bij dit soort trainingen kan ik mooi mijn techniek verbeteren, DANKZIJ jullie tips/kritiek, waarbij het niet uitmaakt dat ik een paar trainingen NIET post! ( maar ik doe ze wel, dat is het belangrijkste!)
:cool:

• #1.168
Veel te warm! Ik presteer het best bij temperaturen rond het vriespunt. Alles boven de 15 graden is een hittegolf :D

zo dacht ik vroeger ook, vorig jaar nog een foto genomen op mijn balkon in Arnhem ( NL), in alleen mijn boxershort............bij 2 graden boven nul!
:D

alles went, behalve een vent..........

Klus ik lees een hoop gezeik! maar waar blijven die PR's nu! reageer je eens ergens anders af dan in een dag weer 100 posts aan je toch al veelte hoge posttotaal!

Klusje is een blanke, zulke hitte went echt nooit. Wel enige gewenning, maar werken op de dag in zulke hitte is zelfs voor de lokale bevolking aardig afzien.

Klusje is een blanke, zulke hitte went echt nooit. Wel enige gewenning, maar werken op de dag in zulke hitte is zelfs voor de lokale bevolking aardig afzien.

Die doen dat dus ook niet, daar huren ze een blanke Hollander voor in! :roflol:

Hehe maar laat em dan ook niet zeggen alles went bla bla.
En net wat de neus zegt de hele economie daar draait op mensen als Klusmier.

zo dacht ik vroeger ook, vorig jaar nog een foto genomen op mijn balkon in Arnhem ( NL), in alleen mijn boxershort............bij 2 graden boven nul!

alles went, behalve een vent..........

Mietje.
Ik ben eens om 8 uur 's ochtends in een korte broek in de haven gesprongen bij een temperatuur rond het vriespunt. Had de avond ervoor ook nog eens flink gezopen dus kreeg onderhand een hartaanval. Dat lijkt me net zo hardcore als ijsschots liften op Antartica in een bodybuildersstring.

het is voor mij weer een aangename afwisseling met het echte leven..........
:rolleyes:

Goh, eindelijk iets negatiefs over Curacao.
Maar is het niet zo dat je er zelf voor hebt gekozen?
Dan moet je gewoon niet zo eikelen ik sta 8 uur per dag in een koelcel en straks in de hoogzomer ga ik van -15 graden naar misschien wel +35 graden.
Mij hoor je ook niet klagen en ik train nu ook gewoon ook al heb ik het de helft van de tijd wat kouder dan normaal.
Vooral de overgangen in de pauze van de koelcel naar de rest van het magazijn waar het rond de 20 graden is zorgen voor een leuk effect, maar mij hoor je verder ook niet klagen!
Maar ja dat is de mentaliteit daar op dat eiland hè.

• #1.176
Goh, eindelijk iets negatiefs over Curacao.
Maar is het niet zo dat je er zelf voor hebt gekozen?
Dan moet je gewoon niet zo eikelen ik sta 8 uur per dag in een koelcel en straks in de hoogzomer ga ik van -15 graden naar misschien wel +35 graden.
Mij hoor je ook niet klagen en ik train nu ook gewoon ook al heb ik het de helft van de tijd wat kouder dan normaal.
Vooral de overgangen in de pauze van de koelcel naar de rest van het magazijn waar het rond de 20 graden is zorgen voor een leuk effect, maar mij hoor je verder ook niet klagen!
Maar ja dat is de mentaliteit daar op dat eiland hè.

hou je hoofd koel kerel, dan komt het wel in orde!

ik zal voor deze keer je sarcasme negeren..........

trainen :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven