yep, succes met de nieuwe baan, nu je niet meer elke dag overhit raakt in de zon kan je nu ook trug hardcore gaan trainen![]()
ik ga mijn best doen!
thnx allen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yep, succes met de nieuwe baan, nu je niet meer elke dag overhit raakt in de zon kan je nu ook trug hardcore gaan trainen![]()

van landmeter naar tekenaar/ontwerper!
- lekker binnen achter een pc ( zonder internet)
- airco
- dichterbij huis
- bijna duizend gulden meer netto maandsalaris!
![]()
van landmeter naar tekenaar/ontwerper!
- lekker binnen achter een pc ( zonder internet)
- airco
- dichterbij huis
- bijna duizend gulden meer netto maandsalaris!
![]()

Haha beschrijf de definitie van parallel eens klusmier, daar zijn de jongens en ik wel benieuwd naar.

Haha snappen jullie wat van die man bralt jongens? Haha hij vertoeft zeker teveel tussen de antilianen.
Geeft niets broeder, de intrigratie-methoden laten nog te wensen over maar tegen de tijd dat jij weer terug komt zal het woord parallel wel opgenomen zijn hoor.
Haha snappen jullie wat van die man bralt jongens? Haha hij vertoeft zeker teveel tussen de antilianen.
Geeft niets broeder, de intrigratie-methoden laten nog te wensen over maar tegen de tijd dat jij weer terug komt zal het woord parallel wel opgenomen zijn hoor.

Ik snap het wel.
Monsteriq heb je ''mars''
Blijkt maar weer dat bodybuilders alleen grote spieren hebben.

thnx spammer!
ik zit nu ff snel op kantoor te internetten; heb de beveiliging omzeild, want internet mag hier niet!
![]()
![]()
totdat de systeembeheerder terugkomt en alles weer hersteld.......
![]()
ik wist het gewoon