XXL Nutrition

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
B E A S T ! ! !

Lijpe zerchers!!!

Kijk, dat zijn lekker kilo's klus! goed bezig man:cool:

Lukt het trainen nog daar met zo'n windhoosje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.486
nog een beetje spierpijn van eergisteren........

wat armtraining gedaan:

bicepscurl:
8*30
8*40
6*45
8*40
8*30

hammercurl:
8*12
8*16
8*20
8*20
8*16
...........lekkere pomp!

triceps pulldown: touwtje
8*25
8*35
8*45
8*35
8*30
;)

Wat meten je armen nu?

Nice rope pulldowns klus.:thumbup:

38.5 en een stuk droger geworden, netjes kerel!

nette zercher

• #1.492
bicepscurl:
8*30
8*40
6*45
8*40
8*30

hammercurl:
8*12
8*16
8*20
8*20
8*16
...........lekkere pomp!

triceps pulldown: touwtje
8*25
8*35
8*45
8*35
8*30
;)

vandaag hetzelfde maar weer gedaan......bank was bezet, dus dat komt maandag wel weer!
;)

Waarom geen squat/dl dan? Training van 4 sept. is top, maar 2x achter elkaar enkel wat armen pompen is matig;)...

Idd BrEeZaH!!!!

• #1.495
Waarom geen squat/dl dan? Training van 4 sept. is top, maar 2x achter elkaar enkel wat armen pompen is matig;)...

ik had lange tijd geen zware squats meer gedaan, dus beetje lange tijd van herstel ( gisteren was mijn rug nog niet helemaal topfit voor nog zo'n marteling!), zelfde voor deadlift

aankomende week zal ik wat meer tijd besteden aan borst & rug, met name onderrug moet nog een stuk sterker kunnen: GoodMornings en hyperextensions!
borst zal ik wat meer gaan martelen met Dumbbells, aangezien ze alle dumbbells boven de 20 kilo opnieuw hebben gespoten met cijfers.........nu kan ik rustig een 24 of 28 kilo pakken zonder dat het per ongeluk een 32 of 36 zal zijn ( of misschien een 22 :o)

met deadlift heb ik moeite met locken met de zwaardere gewichten ( boven de 150~160 kilo), iemand tips om dat punt te verbeteren??
:cool:

rackpulls

Idd zware rackpulls!

• #1.498

thnx!!

natuurlijk zijn de strongmen als eerste met goede tips!!
:D

voor shrugs wil ik eens zerchers gaan combineren met shrugs, zodat de stang al in je armen ligt en je zodoende alleen je traps MOET gebruiken ( en je dus niet kunt smokkelen met armen en/of benen)

heeft iemand hier al ervaring mee??

aangezien ik mijn zerchers nog redelijk vlot kan pakken tot een 160~170 kilo, kan ik zodoende mijn shrugs ook verbeteren.........die doe ik nu maximaal met 130~140 strikt.
;)

Is je grip nu zo slecht dat je alles Zercher doet ;)

• #1.500
Is je grip nu zo slecht dat je alles Zercher doet ;)

eigenlijk wel ja, 170 kilo deadlift is ongeveer de max waar ik nog redelijk setjes mee kan doen....dus een grip van 10~12 sec.

daarboven speelt de temperatuur een grotere rol en glijd de stang makkelijker weg; met sponsjes kan ik de 180 en 190 ook nog pakken, maar dan voor enkeltjes stop-and-go!
;)
:o

ik verwacht dat ik qua kracht de 220 deadlift al wel kan pakken, maar de grip is de zwakste schakel hierin

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven