AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Koop je straps en je ziet wel waar je strandt hé :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Koop je straps en je ziet wel waar je strandt hé :)

straps heb ik allang maar ik kan er niet mee werken, slechts 1 arm kan ik lekker strak zetten, en ik ben te lui om iemand anders te vragen om de ander strak te zetten!

straps zijn ook weer hulpmiddelen die je niet op wedstrijden mag gebruiken, dus dan maar liever zonder........
;)

straps heb ik allang maar ik kan er niet mee werken, slechts 1 arm kan ik lekker strak zetten, en ik ben te lui om iemand anders te vragen om de ander strak te zetten!

straps zijn ook weer hulpmiddelen die je niet op wedstrijden mag gebruiken, dus dan maar liever zonder........
;)

meuh je doet geen wedstrijden afaik dus wrom niet? :p Op redelijk wat strongman competities mogen ze wel dusjah, die vlieger gaat niet op :D
En hoezo kun je je straps niet aanspannen? lol das retemakkelijk gewoon dubbel of enkel rond de bar en aandraaien tot ze goed spannen. Bij deadlift duw je bij je 2de hand met je duim toch gewoon het lint onder de bar door. Of heb je korte duimpjes? :p

neh zo doe je het dus:
[Link niet meer beschikbaar]
nu kan je je straps aandoen :D

Jezus Christus :cool:

als je grip het niet houdt, gewoon wat meer grip trainen en niet onmiddelijk straps gebruiken.
Vreemd dat je 200kg deadlift en je al moeite hebt om met 150-160 voorbij je sticking point te komen

lol in dat filmpje doet ie die straps alternated aan, opeens staat ie pronated te shruggen, AJAJJAJAJA

• #1.509
als je grip het niet houdt, gewoon wat meer grip trainen en niet onmiddelijk straps gebruiken.
Vreemd dat je 200kg deadlift en je al moeite hebt om met 150-160 voorbij je sticking point te komen

is niet zo vreemd wanneer je weet dat ik meer prestatie gericht ben dan om de techniek!
daarom is mijn squat ook zo verrot

1RM's heb ik voornamelijk in NL behaald, hier speelt het klimaat ook een grotere rol: veel warmer met een hoge luchtvochtigheid ( 60~80%)
:o

nu ik wat meer op de techniek ga letten zie ik zelf ook wel in dat ik minder kan pakken, hoewel mijn 1RM's wel juist zijn, is het beter om mijn techniek te verbeteren alvorens ik hoger ga in gewicht: dit om toekomstige blessures te voorkomen!
;)

• #1.510
mooie filmpjes kerel!!:D:D
gaat goed daar of nie?:D

• #1.512
mooie filmpjes kerel!!:D:D
gaat goed daar of nie?:D

het gaat de goede kant op; wanneer mijn grip beter word gaat mijn deadlift richting de 210~220..........

squat moet eerst technisch een stuk beter voordat ik een nieuwe 1RM ga zetten!
:D
met een toekomstige bench van 100 zal ik die 500 totaal binnenkort wel gaan pakken......
;)

Tof om eens filmpje te zien, ziet er een drukke gym uit!

Net me hele post weggeklikt in moeheid van het squatten van vandaag. Verkeerde knopje gedrukt:o
Nog maar een keer dan.

Brute griptraining. Je brengt me op ideeen:D En die squat gaat ok wel lekker volgens mij.
Vind het lastig te zeggen of hij parallel is of er net boven. De hoek van de camera speelt ook mee.. Zelf doe ik op het moment alleen fullsquats, ass to the grass style. Nog eventjes die techniek wat aanscherpen voor we hoger in de gewichten gaan.

Thanks voor je pm! Filmpjes zijn altijd leuk:cool:

Waar is je publiek trouwens? Anders zorg je volgende keer even dat de Antilliaanse fitness vrouwtjes je komen aanmoedigen:p :D

het gaat de goede kant op; wanneer mijn grip beter word gaat mijn deadlift richting de 210~220..........

Monster! Snel die grip trainen danmaar.
Vergeet niet even te filmen als het zover is! :D

Wat doe je verder nog allemaal aan gripoefeningen?

zow dat zijn nog eens flinke gewichten! Leuk dat je er ook filmpjes van plaatst! Je ziet er alleen niet echt uit als een Antilliaan:cool: . Veel succes met je log!! ga hem zeker volgen.

Soww klus netjes man ouwe.;)Mooie filmpjes
Volgende keer wel een betere camerapositie he,zodat we ook wat mooie "vrouwelijke" antiliaansebillen kunnen zien.:D

Leuke filmpjes maar het leek me wel of je dieper kon squatten hoor :) Tis maar 150kg en je max is 180kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven