Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice man ! gefeliciteerd met je 100 kg bench :thumb:

Bench is goed, maar over die leg-extension-geilheid zullen we het maar niet gaan hebben :p

die barbell holds voor grip heeft met een mixed grip vrij weinig zin. Volgende keer met pronated grip doen dus!!

Je squat was zo goed als parallel, nog iets meer doorzakken zou nog wel mogen. Wel leek 150 kg erg zwaar voor je, ik zag je benen wat wiebelen. Weet je zeker dat je 180 kg ook zo kunt squatten..?

Congratz met je 100 kg bench, een mijlpaal bereikt! ;)

Goeie bench ! Hij moet me voorblijven hé haha :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.546
die barbell holds voor grip heeft met een mixed grip vrij weinig zin. Volgende keer met pronated grip doen dus!!

Je squat was zo goed als parallel, nog iets meer doorzakken zou nog wel mogen. Wel leek 150 kg erg zwaar voor je, ik zag je benen wat wiebelen. Weet je zeker dat je 180 kg ook zo kunt squatten..?

Congratz met je 100 kg bench, een mijlpaal bereikt! ;)

180 red ik nu niet meer op techniek, daarom train ik nu zuiver op techniek...........hams krijgen dus de voorkeur qua training!
:D

Komop trug goed squatten/deadliften :)

• #1.550
maandag avond training

pinbench: vuistdikte bovem borst ( 10 cm)
8*70
3*100
.........pijn in mijn elleboog...... :o

SL-Deadlift:
8*100
4*150
1*170
1*180
0*210 beetje overmoedig :o
0*200 halfje, dus geen lockout
...........deadlift gaat steeds beter; met trouwring af is zelfs de 180 easy!

GoodMornings: parallel
8*70
5*100
2*8*70
..........lekkere pomp!

Seated Calf Raise:
.........de enige echt met losse gewichten dus!
20*40 opwarmen
20*50 ( 2 schijven van 25)
20*70
6*90 deze ging lastig, want kniestuk stond iets te hoog:o
.......van alle calf raises heb ik filmpjes, maar kaartlezer ligt nog op t werk, dus even geduld!

nog even mijn excuus over kuittraining; de machine waarop ik normaal makkelijk de 200 kilo pak is er 1 met dubbele katrol......dus gewicht moet derhalve door 2 worden gedeeld!
;)

Als jij geen monsterhamstrings hebt!:D

Werkt die pinbench om je bench verder op te krikken?

• #1.552
Als jij geen monsterhamstrings hebt!:D

Die je die pinbench om je bench verder op te krikken?

klopt, pinbench is veilig benchen BOVEN je 1RM, zonder dat er een spotter bij hoeft te zijn!

ik doe pinbench op een bankje in squat-rek, dus ruimte tussen stang en borst is maximaal een 10 cm!
:cool:

omtrek bovenbeen ligt al rond de 67 cm.......einde 2007 misschien 70 cm??

netjes dat je eindelijk die 100kg bench hebt gehaald en nu naar de 150 ;)

klopt, pinbench is veilig benchen BOVEN je 1RM, zonder dat er een spotter bij hoeft te zijn!

ik doe pinbench op een bankje in squat-rek, dus ruimte tussen stang en borst is maximaal een 10 cm!
:cool:

omtrek bovenbeen ligt al rond de 67 cm.......einde 2007 misschien 70 cm??

Klinkt als een idee op een veilige manier te checken hoe het nu met me bench staat. Bankje onder het squatrack te schuiven, veiligheidsbeugels net boven me borst en klaar. Zat eerst te denken om misschien de smith te pakken, maar ik hou gewoon niet van die kleredingen:roflol: Blijft imo ook wat anders dan banken. Pinbench lijkt me ook een mooie manier om uit te zoeken waar je 1rm ongeveer zal liggen. Zo extreem veel verschil zal het nou ook weer niet maken met full rom bench. Wat denk jij?

Om negatieven te doen zouden ze eigenlijk een rack met liftsysteem moeten hebben:roflol:

nette goodmornings man!!!

ik deed ze met 50kg +-15reps omdat ik dacht dat je daar niet te zwaar in mocht gaan...

tijd om hier ns een nieuwe pr op neertezetten dan ;)

• #1.556
woensdag GEHAKT-dag??? :D

rugtraining zonder riem dit keer!

boxsquat: parallel
8*100 opwarmen
5*140

1*160 PR!! YouTube - 160 kilo boxsquat :D
0*180 Fail op sticking point.....:mad:
.............volgens mij had ik de 170 ook nog wel kunnen hebben!

zercher-boxsquats:
.........beetje afreageren! ( iets boven de knie ivm bankje)
5*140
2*170
1*190
1*190
1*170
.......weer een beetje gekalmeerd.....

T-bar row:
5*70 opwarmen
4*90
3*110 PR!! :D
5*70

lats pulldown:
wide grip
8*70
5*90
4*100
3*110 PR?? ???:D

...........heerlijke training!
;)

Lekkere boxsquat kerel!

leuk weer die filmpjes:D

jemig, die zercher box squat zeg.

en pak je de volgende keer toch gewoon de 180kg;) :p

nice boxsquat :)

Goede boxsquat, 160 was al zwaar, 170 had mischien nog gekund, maar 180 was zinloos om te proberen, dan moet je bij 160 nog gemakkelijk loskomen.
Die leg extension was een beetje raar gefilmd, zie de achterkant van het apparaat.
Zo kun je niet zien hoe je de benen strekt. (mischien helpte wel iemand mee buiten beeld :D)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven