Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bench is goed, maar over die leg-extension-geilheid zullen we het maar niet gaan hebben![]()

die barbell holds voor grip heeft met een mixed grip vrij weinig zin. Volgende keer met pronated grip doen dus!!
Je squat was zo goed als parallel, nog iets meer doorzakken zou nog wel mogen. Wel leek 150 kg erg zwaar voor je, ik zag je benen wat wiebelen. Weet je zeker dat je 180 kg ook zo kunt squatten..?
Congratz met je 100 kg bench, een mijlpaal bereikt!![]()

tuurlijk komt dat goed, maar zonder juiste techniek vraagt men om blessures...........en dat wil ik het liefst vermijden!
![]()

Als jij geen monsterhamstrings hebt!![]()
Die je die pinbench om je bench verder op te krikken?

klopt, pinbench is veilig benchen BOVEN je 1RM, zonder dat er een spotter bij hoeft te zijn!
ik doe pinbench op een bankje in squat-rek, dus ruimte tussen stang en borst is maximaal een 10 cm!
omtrek bovenbeen ligt al rond de 67 cm.......einde 2007 misschien 70 cm??
![]()
Blijft imo ook wat anders dan banken. Pinbench lijkt me ook een mooie manier om uit te zoeken waar je 1rm ongeveer zal liggen. Zo extreem veel verschil zal het nou ook weer niet maken met full rom bench. Wat denk jij?

)