AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
squat 170kg 4reps
dl 170kg 1rep
bench 92kg 1rep

ik heb mn 1rm op squat nog niet kunnen testen, eerst eens wat schijven bijkopen alweer :D

update bench +2kg :p

als je squat parallel is ( of lager......) dan ben je een stuk sterker dan ik; nu je deadlift en je bench nog wat hoger!

suc6 ermee!
;)

:woot: nu nog aan de rest werken dan :o

weinig zin om log te schrijven vandaag.......

PR op bench: 2*3*90 kilo

PR op DB press: 3*32 kilo!
;)

als je maar zin hebt om te trainen :eek: ;)

netjes :thumbs:

Klus is er weer! :D Volgens mij kan je dumbbell press nog een flink stuk hoger aan je bench te zien;)

dat geloof ik ook, maar het is vrij lastig om die 32 kilo-krengen zonder spotter in de goede positie te krijgen.......
:o

Moet voor een powerlifter toch geen probleem zijn:p
Gewoon lanceren met je knien terwijl je je achterover laat vallen en hoppakeej.

Lekkere bench, DB press als in shoulder press of flat benchpress?

dat geloof ik ook, maar het is vrij lastig om die 32 kilo-krengen zonder spotter in de goede positie te krijgen.......
:o

wat is dat voor bullshit? pas vanaf 40 lijkt het me lastiger worden maar ik pak ook gewoon 32 dumbbells om te pressen (flat bench) en dan heb ik er ook geen moeite mee, dus jij ook niet lijkt me?

wat is dat voor bullshit? pas vanaf 40 lijkt het me lastiger worden maar ik pak ook gewoon 32 dumbbells om te pressen (flat bench) en dan heb ik er ook geen moeite mee, dus jij ook niet lijkt me?

ik heb er ook wat problemen mee :o
30kg gaat bij mij easy, 35kg gaat nog goed, maar dan word het voor mij te zwaar, kan ook mentaal zijn :dunno:

zelfs ik kan 30 kilo dumbbells in posistie krijgen met mn 75 kg :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.597
woensdag wederom gehaktdag!

squat:
10*80
6*130
6*130
6*130

allerlei arm oefeningen gedaan: hammercurl, triceps pulldown, enz.

aan t eind van mijn training had ik nog wat extra energie over ( ADHD.......), dus maar eens wezen zercheren op lockout!

zercher-lockout: net op kruishoogte
10*100
5*170
1*220 filmpje komt nog!
1*250 PR!! ( filmpje komt nog)
0*270 FAIL..........:o

:cool:

Toch raar dat de meeste problemen hebben met die dumbbells opzwaaien
Ik doe hetn u thuis met olympic 50mm dumbbells en die stang steekt dus ook nog lekker uit dus je kan ze niet eens goed op je benen zetten, maar 50kg lukt me nog easy op te zwaaien!

En klus schiet op met die filmpjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.599
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven