AndroidHealthClinic

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Je deadlift dus 200 kilo en je squat, als ik onderstaand filmpje zie, krap aan 150 kilo boven parallel. Daarom zou ik graag willen zien HOE jou Zercher squat er uit ziet qua vorm (diepte etc).

YouTube - 150 kilo squat

als je beter naar mijn BOXsquat had gekeken, had je kunnen zien dat ik de 160 parallel best kan halen.....

ook zerchers heb ik vanaf bankje vaak gedaan, dus zittend met bar net op kniehoogte.

ook heb ik zerchers gedaan met stang 15 cm ONDER kniehoogte waarbij je diep moet pakken ( helaas lastig om stang met zwaar gewicht ( lees: boven 170 kilo) nog netjes vanonder de knie te halen!)

meeste zerchers die ik pak met 170+ kilo, zijn dan ook met de stang op of net boven kniehoogte wwarbij ik weldegelijk parallel MOET, omdat ik anders teveel gewicht vanuit mijn rug ga halen.............misschien een idee om eens Zercher-Good Mornings te gaan doen!
:D

• #1.643
waarom doe je eerst 5x150 op uw deadlift als je wil maxen? Kost je enkele kilogrammetjes op het laatst hoor ;) anders goed bezig, zeker mooie squats :thumbs:

klopt idd wat je zegt, maar ondanks dat ik de 150 maar eenmaal had gepakt, zou ik de 210 nog niet hebben kunnen locken............daarvoor ontbreekt het me nog aan techniek!

eerst meer oefenen met rack-lockouts, juist ok te locken met zware gewichten.........het onderste deel ( van de grond halen) lukt me nu wel!

thnx!
;)

Nette training klus.:thumbup:

sterke zerch squat kerel !

• #1.646
woensdag avond, wederom GEHAKT-dag!

bench:
8*50
5*80
3*90
5*80
.............liep niet echt lekker
:o

deadlift-rack lockout:
5*100
1*150
1*180
1*200
0*220 niet gelocked!:(
1*200 EASY!:D
1*180 grip: 5 sec.

hack-squat machine: iets onder parallel
8*50
8*120 ( Full Stack)
6*140 ( Full Stack+20 kilo schijf)
8*120

niet goed gegeten, daardoor niet echt in vorm.........volgende keer beter ( vrijdag: borst/armen)
;)

Toch lekkere training Antilliaanse rakker van me.:D

dat volume en je maatltijden moeten omhoog bro', ik begin je te ownen op rackpulls ;)

• #1.651
dat volume en je maatltijden moeten omhoog bro', ik begin je te ownen op rackpulls ;)

het zij zo........

vandaag niet kunnen trainen, klein spiertje in rechterpols verrekt bij deadlift afgelopen woensdag!
:(
( waarschijnlijk RSI: Repeated SPAM Irritation ! ;) )

Laatst bewerkt:
  • #1.653
je denkt dat je het kan halen of heb je het al een keer gehaald?

als ik een 160 boxsquat haal, kan ik zeker een 160 parallel squat aan! ( box is een stuk moeilijker!)
;)

en ja, die 160 & 170 heb ik al meerdere malen gehaald!
( 180 slechts eenmaal)

als ik een 160 boxsquat haal, kan ik zeker een 160 parallel squat aan! ( box is een stuk moeilijker!)
;)

Hoeft niet natuurlijk, dat hangt van de hoogte van je box af. Als je een hoge box hebt (boven parallel) kun je hogere gewichten halen als met je gewone squat.

• #1.655
knappe prestatie om je spiertje daar te verrekken :)

dat krijg je wanneer je niet voldoende opwarmt met deadlift.........of wanneer je denkt dat je met 180 kilo kunt gaan opwarmen, terwijl je totaal 200 is...

volgende keer wat meer repjes met de 100, daarma 150, en vandaar KNALLEN...die 210 wil ik aankomende week kunnen locken ( vanaf de grond gepakt)
:D

misschien ben ik zelfs al in the mood om de 100 benchpress met 2 reps te doen!
:D:cool:

bai rustu klusmier ;)

ayo swa

• #1.657
Laatst bewerkt:
redelijk!!!:)

maar echt meer dr in stampen :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven