Fitness Seller

klusmier powerlog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ki ba hasi wa?

mi ta bai hopi floho i SPAM pa DBB!
:rolleyes:
( ik ben erg lui & SPAM op DBB)
:D

BTW: waarom praat je Papiamento, Jonko? je bent toch geen Antilliaan???

ik ben aan alvast aan het inburgeren, ik mocht bij jou en ella in huis wonen toch? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
ik ben aan alvast aan het inburgeren, ik mocht bij jou en ella in huis wonen toch? :p

je weet dat Ella van Nederlanders, haar eigen slaafje maakt??

als dat je uiteindelijke plan is, zou ik eerst maar eens wat serieuze krachttraining gaan doen!
:p

ik ben Ella wel de baas, maar alleen dankzij mij krachttraining!
:eek::D

je weet dat Ella van Nederlanders, haar eigen slaafje maakt??

als dat je uiteindelijke plan is, zou ik eerst maar eens wat serieuze krachttraining gaan doen!
:p

ik ben Ella wel de baas, maar alleen dankzij mij krachttraining!

pfff, ella laat jou lekker werken, juist OMDAT je sterk bent :p zodra ik daar ben laat ze mij lekker antilliaans wezen [veel "rustu"] en jou al et werk doen :D

mja, ff ontopic en over je log:

Ban mira!! bo por!!!

mi ta wak bo ;)

• #1.664
pfff, ella laat jou lekker werken, juist OMDAT je sterk bent :p zodra ik daar ben laat ze mij lekker antilliaans wezen [veel "rustu"] en jou al et werk doen :D

mja, ff ontopic en over je log:

Ban mira!! bo por!!!

mi ta wak bo ;)

masha danki, muchu gustu!
:cool:

ja, speciaal voor mij: verstelbare leuning die met een hydraulische pomp meehelpt het gewicht omhoog te krijgen.........

nog meer domme praat of laten we het hierbij??

MP is zittend op een bankje waarbij je de bar uit de schraagjes, achter je nek omhoogt tilt
;)

ik heb even genoeg van filmpjes ( telefoon is ook kapot), en ben bezig om mijn eindejaarsdoelen te halen.......of het qua cardio zo makkelijk gaat is nog te betwijfelen....

Een MP is staand met de hakken tegen elkaar. Wat jij doet is een behind the neck press. ;)

• #1.668
In principe was de MP oorspronkelijk idd een staand, stricte (minimale beweging van de rug) OH press met voeten tegen elkaar.
Maar gewoon elke staande, stricte OH press een military press noemen is ook nog wel goed.

PRESS2

• #1.670
In principe was de MP oorspronkelijk idd een staand, stricte (minimale beweging van de rug) OH press met voeten tegen elkaar.
Maar gewoon elke staande, stricte OH press een military press noemen is ook nog wel goed.

Military Press

zoals je ziet kan de MP ook zittend worden uitgevoerd; je belast puur de spieren die je nodig hebt............bij de staande MP zul je altijd je rug mee belasten om goed evenwicht te behouden bij het uitstoten!
;)

hahahaha klus gaat goed nog 5 tot de 20k
damn ik ben alweer uitgestrooid voor vandaag.

Neen! Ripetoe draait zich om in zijn, ehm bed als hij dit leest! :D

Edit: The military press is the strictest form of the exercise, with the hips and knees straight and heels together so no legdrive could be used - Mark Rippetoe

Kom op klus je gaat toch niet dat soort sites uit je links als serieuze bronnen gebruiken? ;)

Military Press

zoals je ziet kan de MP ook zittend worden uitgevoerd; je belast puur de spieren die je nodig hebt............bij de staande MP zul je altijd je rug mee belasten om goed evenwicht te behouden bij het uitstoten!
;)
Ja, dat kan zijn dat die site het zo zegt, maar dat maakt het nog niet waar.
Ooit heeft me de oefening uitgevonden en hem military press genoem omdat het met voeten tegen elkaar was, dat feit blijft wat bepaalde mensen er nu ook tegen zeggen.

Veel mensen zeggen gewoon MP tegen eender welke press. Maar als je gewoon zegt, "ik heb vandaag een MP gedaan van 80kg", dan weet niemand welke versie je bedoelt. Zodoende is het logisch er vanuit te gaan dat je een stricte, staande OH press bedoelt, vermits dat de oorspronkelijke definitie was.

Als je er bijzet of het staand of zittend is, dan weet iedereen meteen wat het is. En hoewel het dan in principe niet juist is, kan het ook geen kwaad, want je noemt de dingen tenslotte zoals je zelf wil.

• #1.674
Ja, dat kan zijn dat die site het zo zegt, maar dat maakt het nog niet waar.
Ooit heeft me de oefening uitgevonden en hem military press genoem omdat het met voeten tegen elkaar was, dat feit blijft wat bepaalde mensen er nu ook tegen zeggen.

Veel mensen zeggen gewoon MP tegen eender welke press. Maar als je gewoon zegt, "ik heb vandaag een MP gedaan van 80kg", dan weet niemand welke versie je bedoelt. Zodoende is het logisch er vanuit te gaan dat je een stricte, staande OH press bedoelt, vermits dat de oorspronkelijke definitie was.

Als je er bijzet of het staand of zittend is, dan weet iedereen meteen wat het is. En hoewel het dan in principe niet juist is, kan het ook geen kwaad, want je noemt de dingen tenslotte zoals je zelf wil.

ok, gesnapt..

volgende keer zal ik het wat beter neerzetten: SEATED MP

Neen! Ripetoe draait zich om in zijn, ehm bed als hij dit leest! :D

Edit: The military press is the strictest form of the exercise, with the hips and knees straight and heels together so no legdrive could be used - Mark Rippetoe

Kom op klus je gaat toch niet dat soort sites uit je links als serieuze bronnen gebruiken? ;)
Idd. Als je goed leest zie je dat de MP gedefinieerd wordt door de strictheid van de oefening. Hielen samendoen is van minder belang, doch wel correcter als je wil mierennken.

volgende keer zal ik het wat beter neerzetten: SEATED MP
Dat is acceptabel. Je kan ook gewoon seated press zeggen.

Sorry voor dit toch wel offtopic geleuter in je log, maar ik moest het zeggen voordat je op het forum begon te zoeken en las dat 3XL zegt dat een MP een press is met de ellenbogen naar achter.

• #1.676
Dat is acceptabel. Je kan ook gewoon seated press zeggen.

Sorry voor dit toch wel offtopic geleuter in je log, maar ik moest het zeggen voordat je op het forum begon te zoeken en las dat 3XL zegt dat een MP een press is met de ellenbogen naar achter.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven