dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje, zeker jammer.
Thanks, PR was zwaar maar wel goed onder parallel bij 4 reps, laatste was parallel.Nice pr op je sq. Pas op met je pols, want zeker bij bp voel je dat behoorlijk. Weet je wat het probleem met je pols is![]()
mooie pr power en klote voor je pols
versteviging omdoen met pressen mayby ?

Danku. Jammer dat ik bij die laatste rep m'n onderrug niet goed kan houden. Spierpijn in hams en rug begint al te komen.![]()

Danku. Jammer dat ik bij die laatste rep m'n onderrug niet goed kan houden. Spierpijn in hams en rug begint al te komen.![]()
anders mss eens resetten, of zoals ik, minder sets, 1x5, 3x3 of zo![]()
)
Thanks DB. Bench begint weer tegen te sputteren helaas.Congratzzz met je prs. Goed bezig, jammer an het spotje bij de bp. Volgende x heb je hem binnen.![]()
Thanks, Squats en DL gaan erg lekker.gaat lekker kerel, volgende keer pak je die bp gewoon zelf!
Dankje voor de felicitatie, feestje volgt later.
5×80 redde ik maandag ook al niet, deed 3 reps compleet zelf. Als ik maandag weer 5×80 en vrijdag 3×82,5 probeer, zal ik hem evengoed niet halen. Geen pessimisme, gewoon even realistisch bekeken.waarom probeer je die 3x82.5 niet nog is? in madcow probeer je eerst nog eens 2 keer of zo voor je reset? kweet zeker dat dat nu wel zou lukken hoor, gewoon mentaal goed voorbereiden![]()
Balen.. maar squat maakt veel goed.
Thanks Prosti.