XXL Nutrition

Kneiterharde trainingen met roestig ijzer..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice pr op je sq. Pas op met je pols, want zeker bij bp voel je dat behoorlijk. Weet je wat het probleem met je pols is???

• Topic Starter Topic Starter
netjes hoor, jammer van die pols man!
Dankje, zeker jammer.

Nice pr op je sq. Pas op met je pols, want zeker bij bp voel je dat behoorlijk. Weet je wat het probleem met je pols is???
Thanks, PR was zwaar maar wel goed onder parallel bij 4 reps, laatste was parallel.

Pols duurt nu al akelig lang en heb de laatste tijd steeds vaker last. Volgens de dokter heeft het iets weg van Carpaal Tunnel Syndroom, peesknoop of een botscherf die is losgekomen bij een van m'n valpartijen. Mocht het Carpaal Tunnel Syndroom zijn... then i'm ****ed. Hij zegt dat het waarschijnlijk een combinatie is, aangezien het symptomen vertoont die heel kenmerkend zijn voor Carpaal Tunnel Syndroom, eruit ziet als een peesknoop, maar voelt als een bot.

It’s Like a Taco Inside a Taco Within a Taco Bell That’s Inside a KFC Within a Mall That’s Inside of Your Dream!

Laatst bewerkt:
nice squats man

mooie pr power en klote voor je pols
versteviging omdoen met pressen mayby ?

mooie pr power en klote voor je pols
versteviging omdoen met pressen mayby ?

Thanks mannen. Ik heb een simpel verbandje om tijdens het trainen als ik last heb. Flink wat tape en dan goed strak achter die rare knobbel. Dat helpt vaak wel. Vandaag alweer een stukje minder last. :)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 21:56 ----------

W5D2 Madcow/Bill Starr, woensdag 05-10-2011

Vandaag de lichte dag wat betreft squats.

Squat
(warming up: 2×15×20)
5×55
5×67,5
5×80
5×80

Military Press
(warming up: 2×15×20)
5×30
5×35
5×40
5×45

Deadlift
(warming up: 2×8×60)
5×77,5
5×92,5
5×107,5
5×122,5 Wat betreft 5 reps is dit m'n PR. M'n onderrug trok helaas tijdens de laatste herhaling bol, bij de overige reps was 'ie gewoon netjes.

Crunches op zo'n golf-vormig bankje
25×BW
25×BW
15×BW

- Commentaar: Nice train, jammer van die laatste rep op de DL. Toch heel erg blij met 5×122,5 :)

nice DL man

Lekker zo'n 5 rep PR. Op naar de 200.:)

anders mss eens resetten, of zoals ik, minder sets, 1x5, 3x3 of zo :)

Resetten omdat 1 van de 20 reps niet lekker loopt, lijkt me nogal rigoreus en overbodig. Minder sets zie ik ook niet zo zitten. Bij dit schema ligt de trainingsfrequentie al vrij laag en 4×5 vind ik daarom wel lekker om toch nog wat volume te pakken.

W5D3 Madcow/Bill Starr, vrijdag 07-10-2011

Squat
(warming up: 15×40)
5×55
5×67,5
5×80
5×95
3×110 (=PR!)
8×80

Bench Press
(warming up: 15×20)
5×40
5×50
5×60
5×70
3×82,5 (Eigenlijk PR, maar spotter moest meehelpen:mad:)
8×60

BB Row
(warming up: 15×20)
5×25
5×32,5
5×37,5
5×45
3×52,5 (=PR!)
8×37,5

DB Tricep Extension SuperSet BB Curl
8×12 +++ 8×30
8×12 +++ 8×30
8×12 +++ 8×30

- Commentaar: Voeding was aan de lage kant vandaag. Row en vooral Squat gingen erg lekker. Squat ging ook goed diep nog in de laatste set.:D
3×82,5 BP was f*cked up! Waarschijnlijk zal ik deze gaan resetten naar 77,5 op maandag en dan vervolgens 80 op vrijdag. Ongeveer 1 week terug dus.

Laatst bewerkt:
Congratzzz met je prs. Goed bezig, jammer an het spotje bij de bp. Volgende x heb je hem binnen.:)

gaat lekker kerel, volgende keer pak je die bp gewoon zelf!

Gefeli met je PR's man, :D!

waarom probeer je die 3x82.5 niet nog is? in madcow probeer je eerst nog eens 2 keer of zo voor je reset? kweet zeker dat dat nu wel zou lukken hoor, gewoon mentaal goed voorbereiden :)

nice squat PR man jammer van de bench

Congratzzz met je prs. Goed bezig, jammer an het spotje bij de bp. Volgende x heb je hem binnen.:)
Thanks DB. Bench begint weer tegen te sputteren helaas.

gaat lekker kerel, volgende keer pak je die bp gewoon zelf!
Thanks, Squats en DL gaan erg lekker.

Dankje voor de felicitatie, feestje volgt later.

waarom probeer je die 3x82.5 niet nog is? in madcow probeer je eerst nog eens 2 keer of zo voor je reset? kweet zeker dat dat nu wel zou lukken hoor, gewoon mentaal goed voorbereiden :)
5×80 redde ik maandag ook al niet, deed 3 reps compleet zelf. Als ik maandag weer 5×80 en vrijdag 3×82,5 probeer, zal ik hem evengoed niet halen. Geen pessimisme, gewoon even realistisch bekeken.

nice squat PR man jammer van de bench
Balen.. maar squat maakt veel goed.

goed bezig mah main man

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven