- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje D, 5×110 is zeker ook mogelijk.
Thx Big John. Ik wil eigenlijk niet toegeven dat ik PL-like trainingen stiekem wel erg leuk vind.

Ik wou je bijna vragen waarom je niet traint deze week. Maar ik zag net op tijd dat je tentamens hebt. Veel suc6 powerrr deze week. Kick some schoolass.![]()

Ja toch wel lekker om wat lichte gewichten te pakken, praatje te maken etc. Ik had een tentamen Bedrijfseconomie en een tentamen Fiscaal Procesrecht. Eerste niet goed kunnen voorbereiden wegens thuissituatie, helaas. Fiscaal Procesrecht tussen de 8,5 en 9.Toch nog ff 20 setjes weggetraind.Hoe gaan je tentamens?

Haha, ik wil mijzelf niet meteen promoveren tot powerlifter (bodybuilder evenmin), maar: Size comes with strength.in het boek van dhr. ahnuld staat letterlijk: "many of the great bodybuilders have been powerlifters..." en "heavy lifting creates a great base for a bodybuilder"![]()
GraciasDas een mooi cijfer voor Fiscaal Procesrecht. Bij die andere gewoon hopen op een goed cijfer. Ja, die thuissituatie is rot voor je.
)Balen van je BW dudeZal wel domper zijn. Ik vind je bench wel erg netjes
![]()
squats zijn een echte b*ch als je je slecht voelt :S komt goed volgende keer!!
zure tijden als je geen tijd hebt om te eten en daardoor afvalt, zal er vast snel weer aan zitten! toch een nette training hoor, ik red die squat nog niet!