Fitness Seller

Kneiterharde trainingen met roestig ijzer..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
3x110kg squat:D gratz man

nice basic-training
je squats gaan goed man

• Topic Starter Topic Starter
die zijn ook leuk

Ik wou je bijna vragen waarom je niet traint deze week. Maar ik zag net op tijd dat je tentamens hebt. Veel suc6 powerrr deze week. Kick some schoolass.:)

Ik wou je bijna vragen waarom je niet traint deze week. Maar ik zag net op tijd dat je tentamens hebt. Veel suc6 powerrr deze week. Kick some schoolass.:)

Thx DB! Hoewel het soms anders doet vermoeden, houdt student zijn ook in dat er gestudeerd moet worden. ;)
Misschien dat ik morgen licht SQ/BP/Row doe.

toch jammer dat een studie niet kan passeren zonder te studeren toch :d

Snelle en zeer lichte training gehad. Merkte wel dat ik compleet depleted ben, zo na die tentamens.

Squats 5×5×85

Bench 5×5×65

Row 5×5×35

MP 5×5×35

Toch nog ff 20 setjes weggetraind.:) Hoe gaan je tentamens?

in het boek van dhr. ahnuld staat letterlijk: "many of the great bodybuilders have been powerlifters..." en "heavy lifting creates a great base for a bodybuilder"

;)

Toch nog ff 20 setjes weggetraind.:) Hoe gaan je tentamens?
Ja toch wel lekker om wat lichte gewichten te pakken, praatje te maken etc. Ik had een tentamen Bedrijfseconomie en een tentamen Fiscaal Procesrecht. Eerste niet goed kunnen voorbereiden wegens thuissituatie, helaas. Fiscaal Procesrecht tussen de 8,5 en 9. :)

in het boek van dhr. ahnuld staat letterlijk: "many of the great bodybuilders have been powerlifters..." en "heavy lifting creates a great base for a bodybuilder";)
Haha, ik wil mijzelf niet meteen promoveren tot powerlifter (bodybuilder evenmin), maar: Size comes with strength.

Das een mooi cijfer voor Fiscaal Procesrecht. Bij die andere gewoon hopen op een goed cijfer. Ja, die thuissituatie is rot voor je.

W5*D1 Madcow/Bill Starr, maandag 17-10-2011

Squat
5×55
5×67,5
5×80
5×95
5×107,5 (niet eens op parallel, veel te zwaar:mad:)

Bench Press
5×37,5
5×47,5
5×55
5×65
5×75 (= 94%)

BB Row
5×25
5×30
5×37,5
5×45
5×50

45% Hyperextension
8×BW+15
8×BW+15

Kneeling Cable Crunch
10×54,5
10×59
10×63,5
5×68
20×41

- Commentaar: Slechte voeding afgelopen week en gelijk 3 kg BW kwijt. Squat sucks. Vrijdag 3×107,5 proberen en dus op het zelfde gewicht houden de week erna. Bench is gereset en voelde goed aan.
Tijd om de komende tijd enorm te bunkeren en de fitheid van 2 weken geleden opnieuw te vinden!

Balen van je BW dude:( Zal wel domper zijn. Ik vind je bench wel erg netjes:)

squats zijn een echte b*ch als je je slecht voelt :S komt goed volgende keer!!

zure tijden als je geen tijd hebt om te eten en daardoor afvalt, zal er vast snel weer aan zitten! toch een nette training hoor, ik red die squat nog niet!

Balen van je BW dude:( Zal wel domper zijn. Ik vind je bench wel erg netjes:)

squats zijn een echte b*ch als je je slecht voelt :S komt goed volgende keer!!

zure tijden als je geen tijd hebt om te eten en daardoor afvalt, zal er vast snel weer aan zitten! toch een nette training hoor, ik red die squat nog niet!

Thanks, agree with y'all. Squat is extra zuur, omdat ik de vorige keer bij 5×107,5 en 3×110 zelfs ruimte over had voor extra reps/gewicht.

Vandaag voor het eerst sinds ik dit programma volg: helse spierpijn vandaag. :D

W5*D2 Madcow/Bill Starr, woensdag 19-10-2011

Squat
5×55
5×67,5
5×80
5×80

Military Press
5×27,5
5×35
5×40
5×45

Deadlift
5×72,5 (had 77,5 moeten zijn maar is niet heel boeiend)
5×92,5
5×107,5
5×122,5 laatste rep bolling in de onderrug

Decline Crunches
3×15×BW

- Commentaar: Even "bijkomen" met zo'n rustige training. Bij de laatste set DL ging ik aardig kapot en die 5e rep trok ik met m'n laatste kracht. Volgende week PR op 5×125 zetten (met rechte onderrug!).

Sterke training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven