MuscleMeat

Knighty and the Iron Labs adventure [Epi-X/Tren-E] !!

• Topic Starter Topic Starter
's avonds wegen bij 's morgens wat een verschil. Daarnet even gewogen kon het niet laten en tot men grote verbazing 89,5kg op de teller :o
Denk wel dat ik iets ofwat shutdown ervaar. Loop iets of wat verdwaasd rond.
Af en toe sta ik soms gewoon zonder reden te bibberen ook. Maarja de gains.. I LOVE IT ^^

Laatst bewerkt:
ja, en het zijn de gains die tellen he

Eerlijk gezondheid gaat voor. Ga nog eventjes afwachten veranderd er niks in de eerstkomende dagen. Is het stop kuur en start nakuur. 5 weken ipv 6 dan.

Slim van je. Gezondheid gaat inderdaad voor.
Je hebt er toch een deftige kuur op zitten als ik naar de cijfers kijk.

Kuur is zeker heel deftig blijf nog altijd kilo's pakken en voor de moment voel ik me weer kiplekker. Merk dat ik veel meer rust of anders nodig heb.

Je gaat idd lekker dus als je echt plat valt zou ik ook in nakuur gaan. T is moeilijk, kweet waar ik over spreek ;)

offtopic: Lekkere avatar trouwens, post die eens in t groot :P

slechte kwaliteit ma toch habahaba :)

Misschien is het het beste om voor de gulden middenweg te kiezen:
Stoppen na de 5de week Tren.

Dan heb je op, één week Tren na, je geplande cycle afgewerkt.
En die laatste week zal zeker het verschil niet maken qua gains.

Maar het kan de shutdown wel nog een pak erger maken.
En je herstel ook veel moeilijker. Want er dan weer voor kan zorgen dat je meer moeite hebt om de gewonnen massa te behouden.
Want het is pas na de pct dat je de balans kan opmaken.

En het is vaak moeilijk te beoordelen of je shutdown hebt. Maar het feit dat je al ziek geweest bent, vaker moe enz.. wijst er toch op dat je er wat last van hebt.

Mensen zeggen vaak als ze last hebben van shutdown: ik wacht nog even af en als het niet betert stop ik. Maar het is niet zo dat je testproductie zich zal herstellen tijdens een cycle (integendeel).

Laatst bewerkt:
Misschien is het het beste om voor de gulden middenweg te kiezen:
Stoppen na de 5de week Tren.

Dit is exact wat ik ga doen. Heb men beslissing genomen zondag laatste dag vanaf maandag begin ik 1 week vroeger met de nakuur.
4 weken epi/tren is meer dan genoeg eigenlijk. De 90 kwam wel heel dichtbij en ik ging ze zeker ook halen. Maar ik voel gewoon dat ik meer schade zou doen als ik verder ga. Shutdown is immens. Vreemd gevoel in men ballen, ze zijn kleiner geworden ook denk ik. Voel me het ene moment kerngezond en iets later alsof een vrachtwagen me omgereden heeft. Backpumps zijn met momenten ook verschrikkelijk. Scheenbeen, knieën en enkels doen vreemd loop precies rond als een bejaarde. Schommelt immens soms merk ik niks en andere momenten dan weer te veel naar men mening.

De overgebleven caps tren vliegen de vuilbak in. No more ph's. Dit zijn gewoon zuivere roids en de volgende keer gaan we voor het echte werk. Zal een stuk gezonder zijn dan dit.

Anyway maandag ga ik mij nog eens wegen en dan ga ik exact zien hoeveel ik gewonnen heb. Denk dat we ergens tussen de 5,5-6kg in 5 weken gaan zitten.
Zorg ook nog voor foto's en benen zullen er ook tussen zitten. Binnen paar weken solden ga nieuwe jeans mogen gaan halen.
Ben toch wel heel blij van deze cycle zit ongeveer waar ik wou zitten. 85kg 8% deze zomer zal lukken!

Nog eens de nakuur herhalen.
4 weken Nolva 20/20/10/10
4 weken PCT Assist
ZMA, BCAA's en Animal Pump.
En voeding blijft hetzelfde.

Jullie hadden mij toen ik begon aangeraden om voor 4 weken te gaan wou er 6 proberen. En jullie hadden gelijk. Volgende keer zal ik braaf luisteren maar het zal niet in deze sectie zijn.

En...

Zalig kerstfeest! ;)

Eventjes wat foto's genomen aan het eind van de cycle.

Beginnen met wat relaxed shots.

Back relaxed:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Front relaxed:

Back double Biceps:
MM met nadruk op schouders:

En een bewijs dat ik ook wheels heb :p

Het oordelen is voor jullie.

Damm, duidelijk verschil gozer :)

ziet er heel netjes uit kerel! zeker als je vergelijkt met de begin pics.

idd, zeer goed resultaat alleszins

netjes man heel netjes :-) prettige kerst en niet te veel junkfood :)

Duidelijke winst. Ook niet te veel vet bij.
Nu hopen dat je goed herstelt en je de massa grotendeels kan behouden.

Uiteindelijk ga je ook rond de 3.5-4kg massawinst uitkomen na de pct., schat ik. Als alles nu goed verloopt.
En dat zou een heel goed resultaat zijn voor een oral-cycle.

Je fysiek is ook al zeer deftig. Nog een paar procentjes lager gaan tegen de zomer en je abs gaan er zeer goed uitkomen, denk ik.

8% is wel een heel grote stap en zal niet simpel zijn.Maar op10-11% ga je er ook al goed bij staan.
Spijtig van de bovenkant-borst. De overgang van je delts naar pecs is je grootste werkpunt. Maar dat was bij mij ook de spiergroep waar ik meeste last mee had (heb).

Laatst bewerkt:
Vanavond alles eens gemeten in de gym gewicht daar kwam op 89,3 en huidplooimeting op 7 punten kwam ik op 13,..% . Na dit 10 weken off en dan ga ik weer ON. Die 85kg 7-8% zal en moet lukken! Zullen geen ph's meer zijn ga op tijd en stond wel alles bekijken, nog te vroeg om al te denken aan de volgende cycle. Haal elk jaar men doel dus het zou me verwonderen :p

Dit is trouwens men update einde cycle.

Normaal volgende week eens goeie foto's maken met goeie belichting. Paar zonnebankjes en eens waxen zal wonderen doen ^^
Borst is inderdaad nog steeds een aandachtspunt maar heb tijdens de cycle de aandacht gelegd op bovenkant borst en ben zeker dat dit nog in orde zal komen.

toch wel heel nette resultaten man. Hopelijk kan je veel vasthouden nu.

Vanavond alles eens gemeten in de gym gewicht daar kwam op 89,3 en huidplooimeting op 7 punten kwam ik op 13,..% . Na dit 10 weken off en dan ga ik weer ON. Die 85kg 7-8% zal en moet lukken! Zullen geen ph's meer zijn ga op tijd en stond wel alles bekijken, nog te vroeg om al te denken aan de volgende cycle. Haal elk jaar men doel dus het zou me verwonderen :p

Natuurlijk zal 7-8% moeilijk worden. Met wat hulpmiddelen is het wel te doen, Hangt ook af van je metabolisme.
Maar veel mensen onderschatten de stap van 10-11% naar 7-8%.

Zeker als je geen massa wil verliezen ga je heel diep moeten gaan, zowel qua voeding als cardio. En op tijd beginnen (12-16weken).

Tijdens mijn laatste kuur ben ik van 12% naar 9% gegaan. Bedoeling was ook 7-8%. En ik zat op het einde aan 5uur cardio/week en 150gr carbs/dag. Het is fysiek en mentaal niet te onderschatten.

Je hebt wel het voordeel dat je maar op 13% staat, dat is ideaal om te beginnen.

Terug
Naar boven