Misschien is het het beste om voor de gulden middenweg te kiezen:
Stoppen na de 5de week Tren.
Dit is exact wat ik ga doen. Heb men beslissing genomen zondag laatste dag vanaf maandag begin ik 1 week vroeger met de nakuur.
4 weken epi/tren is meer dan genoeg eigenlijk. De 90 kwam wel heel dichtbij en ik ging ze zeker ook halen. Maar ik voel gewoon dat ik meer schade zou doen als ik verder ga. Shutdown is immens. Vreemd gevoel in men ballen, ze zijn kleiner geworden ook denk ik. Voel me het ene moment kerngezond en iets later alsof een vrachtwagen me omgereden heeft. Backpumps zijn met momenten ook verschrikkelijk. Scheenbeen, knieën en enkels doen vreemd loop precies rond als een bejaarde. Schommelt immens soms merk ik niks en andere momenten dan weer te veel naar men mening.
De overgebleven caps tren vliegen de vuilbak in. No more ph's. Dit zijn gewoon zuivere roids en de volgende keer gaan we voor het echte werk. Zal een stuk gezonder zijn dan dit.
Anyway maandag ga ik mij nog eens wegen en dan ga ik exact zien hoeveel ik gewonnen heb. Denk dat we ergens tussen de
5,5-6kg in 5 weken gaan zitten.
Zorg ook nog voor foto's en benen zullen er ook tussen zitten. Binnen paar weken solden ga nieuwe jeans mogen gaan halen.
Ben toch wel heel blij van deze cycle zit ongeveer waar ik wou zitten. 85kg 8% deze zomer zal lukken!
Nog eens de nakuur herhalen.
4 weken Nolva 20/20/10/10
4 weken PCT Assist
ZMA, BCAA's en Animal Pump.
En voeding blijft hetzelfde.
Jullie hadden mij toen ik begon aangeraden om voor 4 weken te gaan wou er 6 proberen. En jullie hadden gelijk. Volgende keer zal ik braaf luisteren maar het zal niet in deze sectie zijn.
En...
Zalig kerstfeest!